Nii-in, no elä hätäile... kyllä se pohjakin vielä varmasti löytyy, jos elämä jatkuu tätä rataa. Kaikista yrityksistä huolimatta.
Ja mäpä kerron nyt sulle mun historian:
Hakeuduin nyt viime keväänä normaalille terveyskeskus lääkärille ja kerroin, että mua on pitkään vaivannu unettomuus. Ja sit hän kyseli multa, että onko mulla ollu muita mielialaoireita... masentuneisuutta yms. Myönsin, että kyllä on.
No sain lähetteen tonne nuoriso psykiatrian klinikalle.
Ja siellä lääkäri määräs mulle mirtazapiiniä.
Myöhemmin tuli kuvaan Ketipinor.
Aika kovat mömmöt.
Sitten mä oon käyny puhuu psykologilla, 2 kertaa kuukaudessa.
Välillä on ollu yhteispalavereita lääkärien + psykologin + sosiaalityöntekijän kanssa.
No nyt mut kirjattiin sieltä sit ulos, koska mä en enää siellä kuulemma hoitoo tarvii...
Ja mun vanhemmat oli alusta alkaen sitä hoitoo vastaan, koska puhuin tietysti myös siellä meidän perheen ongelmista, eli helvetin hieno tuki irtos sieltäkin päästä...
Mutta eipä olis Nea 7-vuotiaana uskonu et sen elämä tulee olee tällästä. Se ajatteli et se 19-vuotiaana bilettää, on kaunis upea nuori nainen, seurustelee, saa 20-vuotiaana lapsen...
VITUIKS MENI KAIKKI!
Ja muutenkin mä koen itteni, SÄÄLITTÄVÄKSI, jälkeenjääneeksi reppanaksi, koska mun elämä on ollu kohta about 5 vuotta paussilla, mä oon jääny haahuilee sinne aikaan kun mä olin jotain 14-15, koska mä sairastuin sillon, muut on edenny elämässään, kasvanu tasapainosiks, hyviks nuoriks aikuisiks mun entisistä kavereista... Ei niiden elämä oo tämmöstä ja monilla on ollu hyvä normaali koti ja vanhemmat pienestä pitäen + sisaruksia. Niin jälkeenjääneeks mä koen itteni sen takia, koska haluaisin, että mulla äiti ja isä tukis ja halais ja pussais mua ja rakastais, kun mua itkettää ja oon heikkona... vaikka haloo oon melkeen 20vee aikuinen ihminen, jonka pitäs tulla toimeen omillaan! Sit mä tuolla pääkopassani rakentelen itelleni jotain mielikuvitus perheitä, vanhemmat ja sisarukset... jotta saisin lohdutettua omaa itseäni ja oloani. Ja oon kyllä muilta ulkopuolisilta saanu kuulla myös sen hullun ja sairaaks nimittelyn lisäksi, jälkeenjääneeksi nimittelyä...
Yleensä just keskustelupalstoilla tai nettikavereilta. Ei kovin hyvältä tunnu.
Ja mä en saa pidettyä aina yllä ihmissuhteita niihin nettikavereihinkaan, kun välillä mua rupeaa ahdistamaan niidenkin olemassa olo ja rupean sitten haukkumaan ja nimittelemään...
:'(