Miten elävät parit, joilla erinlaiset seksihalut ?

Kysymykseeni haluaisin vastauksia, kuinka olette elämänne järjestäneet kun kummallakin toisistaan poikkeavat seksihalut ?

Miten olette ratkaisseet ongelman jossa toiselle riittää kerta viikossa ja toinen haluaisi/tarvitsee päivittäin ?

Kirjoitan tämän siksi parisuhde- alueelle, koska itse seksissä ei ole mitään vikaa, mutta määrä on sellainen asia joka todella vaikuttaa meidän parisuhteeseen. En toivo vinkkejä asian hoitamiseksi, vaan esimerkkejä miten toiset ovat asian ratkaisseet ?

anksu83
Minä sanon suoraan... MInä haluan usein,mutta miehelle riittäisi kerran kk:ssa. Välillä olen jotunut lähes pakottamaan. Ja keskusteltua niin nyt sit kerran vko:ssa yleensä saan,mut nopeat. KAi se on vaan pakko tyydyttävä siihen mitä tarjolla on.

Sande-80 harmaana
mun mies haluis vaikka joka päivä. itse en ihan niin usein, joskus kerran viikos, joskus 2-3 kertaa. mies ei vaadi, jos en minä halua. ei edes huoli, vaikka yrittäisin tyrkyttää, jos tietää etten "oikeesti" tahtoisi. elikkäs toisin sanoen, mies saa silloin ku minä haluan.. kuulostaa kyllä vähän kamalalta ainakin omissa korvissa :headwall:

Joku viisas kirjoitti viisaasti johonkin. Tais olla ihan joku asiaa tutkinut asiantuntija että jos ei ole puoleen vuoteen rakastellut aviomiehensä/vaimonsa kanssa on sanoutunut henkisesti irti avioliitosta.

Olen samaa mieltä!

orjantappura
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 14:22 mies29 kirjoitti:
Kysymykseeni haluaisin vastauksia, kuinka olette elämänne järjestäneet kun kummallakin toisistaan poikkeavat seksihalut ?

Miten olette ratkaisseet ongelman jossa toiselle riittää kerta viikossa ja toinen haluaisi/tarvitsee päivittäin ?

Kirjoitan tämän siksi parisuhde- alueelle, koska itse seksissä ei ole mitään vikaa, mutta määrä on sellainen asia joka todella vaikuttaa meidän parisuhteeseen. En toivo vinkkejä asian hoitamiseksi, vaan esimerkkejä miten toiset ovat asian ratkaisseet ?

Meillä olen naisena yrittänyt ymmärtää et miehen haluttomuus ja kykenemättömyys runsaampaan seksiin ei ole tarkoitettu loukkaamaan mua. Ja meillä virikkeinä toimii nuo lelut. Jos mulla halut ja mies ei halua/ pysty niin surrataan sitten yhdessä mulle hyvä olo. Sama toisinpäin. Nää pelisäännöt vain pitää tehä selväksi ettei loukkaa toista.

Mulla tulee kerran kuukaudessa sellainen hullu viikko. Silloin tuo tarve olis aamuin illoin. Mutta seksissäkin voi erottaa sen kiiman, hellyyden ja puolison huomioimisen. Joka rakastelussa itse en edes kaipaa sitä orkkua. Se hellyys ja toisen huomiointi on myös ihanaa. Ja toisen nautinnon huomiointi.

Mutta asioista täytyy puhua suoraan. Kukaan meistä ei ole ajatuksenlukijoita. Meillä parani moni seikka kun nostettiin kissa pöydälle, ja tunnustettiin tosiasia et mä olen se halukkaampi osapuoli suhteessamme.

enska
Meillä on vähän hassu asetelma.

Nainen kuulemma haluaisi enemmän, mutta ei tee itse koskaan aloitetta???

Itse kun teen aloitteen (usein) tulee monesti jotain palautetta tyyliin...
olen liian rutiinin omainen jne..
Silloin ei vain tee mieli seksiä.

Olisikin hieno kun nainen joskus viettelisi ja osoisi luoda eroottisen ilmapiirin :whistle: :whistle: \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2005 klo 14:55 orjantappura kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2005 klo 14:22 mies29 kirjoitti:

Meillä olen naisena yrittänyt ymmärtää et miehen haluttomuus ja kykenemättömyys runsaampaan seksiin ei ole tarkoitettu loukkaamaan mua. Ja meillä virikkeinä toimii nuo lelut. Jos mulla halut ja mies ei halua/ pysty niin surrataan sitten yhdessä mulle hyvä olo. Sama toisinpäin. Nää pelisäännöt vain pitää tehä selväksi ettei loukkaa toista.

Mulla tulee kerran kuukaudessa sellainen hullu viikko. Silloin tuo tarve olis aamuin illoin. Mutta seksissäkin voi erottaa sen kiiman, hellyyden ja puolison huomioimisen. Joka rakastelussa itse en edes kaipaa sitä orkkua. Se hellyys ja toisen huomiointi on myös ihanaa. Ja toisen nautinnon huomiointi.

Mutta asioista täytyy puhua suoraan. Kukaan meistä ei ole ajatuksenlukijoita. Meillä parani moni seikka kun nostettiin kissa pöydälle, ja tunnustettiin tosiasia et mä olen se halukkaampi osapuoli suhteessamme.
Ylläolevassa tekstissä on ratkaisun ydin!!!

Jamila81
Minä haluaisin vaikka päivittäin, mutta mies harvemmin. Olemme puhuneet aiheesta ja olen kysynyt syytä, esim. johtuuko jotenkin minusta, mutta kuulemma ei. Selkeää vastausta en siis ole saanut. Nykyisin mies yrittää säälittävästi pitää minut tyytyväisenä ja tekee aloitteita, mutta hänellä ei koskaan seiso valmiiksi, vaan joudun todella tekemään töitä stondfiksen eteen. Hän on myös jotenkin jännittynyt eikä pidä siitä kun haluan vaihtaa asentoja tms. Kun otan suihin hän makaa kuin lahna, vaikka kuinka imen eri tekniikoilla. Olen mielestäni yrittänyt kaikkea; seksikkäistä alusvaatteista lähtien. Nyt olen todella kyllästynyt surkeaan seksiin!

puutteessa
Olen nainen ja mies haluaa ei koskaan.Välissä kuukausien tauko ja kun alan raivota asiasta niin kerran pikainen tuikkaisu jonka pitäisi pitää minut hiljaisena taas seuraavat 3kk.
Pahinta on se että mies on sanonut että sulla ei ole kun se yksi mielessä ja sua pitäis aina panna.
Vuoden aikana 5 kertaa,ei todellakaan ole niin että pitäisi aina panna.
Kerran se sanoi että hanki ittelles hieromasauva,sen jälkeen en ole seksiä pyytänyt enkä pyydä.Pahemmin ei voi sanoa naiselle joka aidosti rakastaa miestään ja haluaa häntä.
Olen sanonut että en ala seksittömässä suhteessa elämään ja jos en saa seksiä kotoa haen sitä muualta.
Moraalini ei anna minun tehdä sitä joten lopetan suhteen.

Terra
Meidän ratkaisuamme voi kuvata kahdella sanalla: mies joustaa.

Hänellä olisi useammin kiinnostusta seksiin. Hän ei kuitenkaan tahdo sitä vastoin minun tahtoani tai ellen ole todella innostunut. Eipä siinä muu auta kuin hänen odotella ja toivoa. Minun seksiviettini on talvihorroksessa. Lapsia on kaksi, kuopus alle vuoden.

Yhdessä koitetaan pitää huoli siitä, että pääsisin joskus tunnelmiin. Se on meidän raskaassa ja kaoottisessa kotielämässämme aika vaikea tila saavuttaa. En tunne itseäni naiselliseksi enkä seksikkääksi, kun tukka on aina likainen ja säärikarvat ajamatta, alusvaatteet vanhoja ja virttyneitä eikä minulla ole omaa elämää paljon ollenkaan, kun olen vain kotona lasten kanssa. Kun ne saa lopulta illalla nukkumaan, ei olo todellakaan ole kuin seksin jumalattarella.

Minulla on vahva tunne (ja omaa kokemustakin) siitä, että pakkopullaseksin antaminen miehelle olisi kuitenkin alamäen alku suhteellemme. Edellisessä suhteessani tilanne meni siihen. Luulin että velvollisuudesta antaminen olisi vain sitä normaalia parisuhteessa joustamista. Mutta sen myötä pikkuhiljaa koko miestä ja erityisesti hänen seksuaalisuuttaan kohtaan kehittyi tympeä inho.

Aika aikaansa kutakin. Kunhan kuopus vähän kasvaa... Ja saadaan jostain kautta joku lastenhoitaja, niin että pääsisin vihdoin edes kampaajalle ja vaatekauppaan, ehkä kosmetologille tai hierojallekin... Miestäni rakastan edelleen syvästi, ja hän on silmissäni se kaikkein komein ja haluttavin edelleen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2005 klo 19:02 Jamila81 kirjoitti:
Minä haluaisin vaikka päivittäin, mutta mies harvemmin. Olemme puhuneet aiheesta ja olen kysynyt syytä, esim. johtuuko jotenkin minusta, mutta kuulemma ei. Selkeää vastausta en siis ole saanut. Nykyisin mies yrittää säälittävästi pitää minut tyytyväisenä ja tekee aloitteita, mutta hänellä ei koskaan seiso valmiiksi, vaan joudun todella tekemään töitä stondfiksen eteen. Hän on myös jotenkin jännittynyt eikä pidä siitä kun haluan vaihtaa asentoja tms. Kun otan suihin hän makaa kuin lahna, vaikka kuinka imen eri tekniikoilla. Olen mielestäni yrittänyt kaikkea; seksikkäistä alusvaatteista lähtien. Nyt olen todella kyllästynyt surkeaan seksiin!

Se on vain hyväksyttävä tosiasia et miehet ei aina pysty. Ei siinä sitten vaatteet ja muut viritykset auta. Ja vaikka miehelle saisi erektion, niin sen arvoista se ei ole, jos lässähtää kesken kaiken. Miehelle tulee nolo, ja naiselle turhautunut olo. Että naisena olen ymmärtänyt että tekee sen hyvän olon sitten sille toiselle.

Meillä mies ihan haluaa hyväillä hyvän olon, jos ei itse pysty. Ja monasti ollaan siinä maattu vierekkäin, niin mies on sitten innostunutkin. Mutta väkisin voi ketään pyytää, että asiaa täytyy kummankin haluta, ja heittää kainostelut romukoppaan.

Mulla kesti aikoinaan kauan että kehtasin päästää itseni valloilleen. Ja sitten mietin että miksi. Ei mieskään häpeile näyttää hyvän olon tunnettaan.

Mut on silti kasvatettu kainoksi ja ujo olen aina ollut. Tuntui vapauttavalta olla estoton. Kerran vain rohkaisin mieleni ja kieleni. Asioista täytyy puhua ja tosiaankin antaa nautinnon viedä mukanaan, eikä saa heittää jarruja päälle.

Toki mua rassaa et mies ei halua samassa tahdissa, mutta kai se olis liian hyvää ollakseen totta jos kaikki asiat natsais. Tietysti sanotaan, että jos sängyssä sujuu hyvin niin nitisten ja natisten menee huonompikin avioliitto.

Tämä asia vaivaisi enempi, jos mies olisi nuoruudessamme ollut melkoinen orhi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2005 klo 22:58 Terra kirjoitti:
Meidän ratkaisuamme voi kuvata kahdella sanalla: mies joustaa.

Hänellä olisi useammin kiinnostusta seksiin. Hän ei kuitenkaan tahdo sitä vastoin minun tahtoani tai ellen ole todella innostunut. Eipä siinä muu auta kuin hänen odotella ja toivoa. Minun seksiviettini on talvihorroksessa. Lapsia on kaksi, kuopus alle vuoden.

Yhdessä koitetaan pitää huoli siitä, että pääsisin joskus tunnelmiin. Se on meidän raskaassa ja kaoottisessa kotielämässämme aika vaikea tila saavuttaa. En tunne itseäni naiselliseksi enkä seksikkääksi, kun tukka on aina likainen ja säärikarvat ajamatta, alusvaatteet vanhoja ja virttyneitä eikä minulla ole omaa elämää paljon ollenkaan, kun olen vain kotona lasten kanssa. Kun ne saa lopulta illalla nukkumaan, ei olo todellakaan ole kuin seksin jumalattarella.

Minulla on vahva tunne (ja omaa kokemustakin) siitä, että pakkopullaseksin antaminen miehelle olisi kuitenkin alamäen alku suhteellemme. Edellisessä suhteessani tilanne meni siihen. Luulin että velvollisuudesta antaminen olisi vain sitä normaalia parisuhteessa joustamista. Mutta sen myötä pikkuhiljaa koko miestä ja erityisesti hänen seksuaalisuuttaan kohtaan kehittyi tympeä inho.

Aika aikaansa kutakin. Kunhan kuopus vähän kasvaa... Ja saadaan jostain kautta joku lastenhoitaja, niin että pääsisin vihdoin edes kampaajalle ja vaatekauppaan, ehkä kosmetologille tai hierojallekin... Miestäni rakastan edelleen syvästi, ja hän on silmissäni se kaikkein komein ja haluttavin edelleen.

Kirjoitit ettet tunne itseäsi seksin jumalattareksi virttyneissä vaatteissa ja hiuksissa. Ehkä mies näkee sinut eri tavalla. Itsekin näen miehessä mitä haluan, ja tahdon nähdä. Juuri kun hän on arvostellut pömppömahaansa tai jotain muuta. Minä en kuitenkaan katso sitä pömppistä, minä näen silmilläni aivan jotain muuta.

Tuli mieleeni eräs asia. Se meni jotenkin näin, että nainen tarvitsee rakkautta pystyäkseen seksiin. Ja mies tarvitsee seksiä pystyäkseen rakastamaan.(lauserakenne hieman ontui) mutta niin se suurinpiirtein menee.

Joskus olen sortunut miettimään, että haluaako mies joskus puutteessa niin kovasti, että on sama miltä näytän. Nainen monesti tekee olonsa mukavaksi, kenties hipaisee sitä hajuvettä korvan taakse. Laittaa musiikkia, siemaisee viiniä päästäkseen tunnelmaan.

Nykyään kun itse olen se halukkaampi, niin aina ei jaksa panostaa kokonaisuuteen. Että pitäisikö itsestään saada haluttavamman näköisen. Pitäisikö luoda enempi tunnelmaa. Kun joka kertakaan ole samanlainen, niin sellainen ennalta-aavistamaton spontaani on parempi kuin että kellontarkkuudella kaikki olisi aina samoin..

Mutta itse pienten lasten äitinä tiedän, että ne halut voivat olla hukassa. Multa ne oli piilossa liki kymmenen vuotta. Silti me vain edelleen ollaan yhdessä. Että meitä piti yhdessä muukin kuin seksi. Nyt lapset on isompia ja rakastuin körilääseeni uudestaan. Ja tiedä mitä mulle tapahtui, kun oikeasti aloin haluta miestäni.

Silloin ennen ajatukset liitelivät muualla rakastellessamme. Saatoin miettiä kauppalappua, miettiä huomisen päivän ohjelmaa mitä vaan, mutta henkisesti olin aina muissa sfääreissä. Ja mulla kesti vuosia hyväksyä oma vartaloni, ja mitä siitä oli tullut monen synnytyksen jälkeen. Ehkä sitten kun hyväksyy itsensä, ja omat ja toisen puutteet, niin se on vasta hyvä pohja romanttisille hetkille...

Meillä miehellä suunnattoman suuret seksihimot, haluaa joka päivä, joskus monesti päivässä. No minä olen ratkaissut asian sillä, että annan miehelle lähes aina kun hän haluaa! Lähes aina olen itsekin mukana ja saan orgasmin, mutta joskus katson peppu pitkällä telkkaria ja mie hoitaa hommansa. Mun mielestä erittäin yksinkertaista ja helppoa, miksi en tyydyttäisi miestä jota eniten maailmassa rakastan :eek:
Meillä on kasa seksileluja, jotka auttaa mua virittäytymään ja saamaan orgasmin ja voinkin sanoa, että seksielämämme on noiden myötä vilakstunut ja parantunut ja minäkin saan lähes joka kerta sen orkun. Nyt uusimman vekottimen ansiosta jopa 2 kertaa saman yhdynnän aikana :whistle: ;) Seksiä meillä harrastetaan ehkä n. 7 kertaa viikossa.

Meillä seksielämä on niin suuri osa parisuhteessa, että en voisi ajattellakaan miten meillä menisi muuten, jos se puoli ei toimisi. Se kuitenkin heijastuu varmasti kaikilla pareilla joka päiväiseen elämään. Paljon leppoisampaa ja rennompaa kun molemmat ovat tyytyväisiä :heart: =)

Eli, kun halut eivät kohtaa, tyydytän vain mieheni. Helppoa, kun se on näin päin, et mies haluaa enempi. Tietty voishan mies tyydyttää myös naistaan käsin taikka seksileluilla, jos siis nainen halukkaampi.

:heart:

Meillä niin erilaiset elämänrytmit muutenkin, mies haluaisi seksiä aina n. 01-04 välisenä aikana yöllä, ennen kuin menee nukkumaan, minä en oikeasti jaksaisi, koska herään kuitenkin jo 7 aikaan ja syötän välissä vielä vauvankin. Minä haluan seksiä yleensä lasten nukkumaanmenon jälkeen n. 10-12 aikaan illalla, miehellä on silloin niin paljon puuhaa ettei ole kiinnostunut eikä ehdi.joskus mies ei koe saavansa tarpeeksi seksiä, mutta en suostu syyllistymään siitä koska kyllä minunkin on joskus nukuttava, päsääntöisesti yksin kuitenkin arjen hoidan. seksiä meillä yleensä n. kerran viikossa, minä olen tuohon ihan tyytyväinen. Joskus minä haluaisin useammin, joskus mies, harvoin ajankohdat kuitenkaan sopivat.

Meillä näin: Minä haluan noin kerran kuukaudessa tai harvemmin..juuri oli yli kolmen kuukauden tauko. Halittelua ja pusuttelua on joka päivä. Mieheni haluaisi seksiä noin pari kertaa viikossa mutta voi hyvin näinkin. Seksi on ihanaa silloin kun molemmat sitä haluaa. Minä en "tyydytä" koskaan miestäni.. hän arvostaa muutakin, kuten haleja ja hyvää ruokaa ja siistiä kotia. Ei seksi ole jokaiselle kaikki kaikessa eikä mieheni stressaa vaikka rakastellaankin harvoin. Haluaisinhan minäkin esim. voittaa lotossa joka viikko enkä silti vaivu masennukseen vaikken voita :)

IsoMies
Sorry vaan Annika, mutta jos parisuhteessa saa seksiä vain kerran kolmessa kuukaudessa ja mies on tyytyväinen niin kyllä jotain on pielessä. Hellyys, safka ja siisti koti on tärkeitä juttuja mutta myös seksiä tarvitaan parisuhteen kasassa pitämiseksi. Et kerro syytä miksi pihtaat. Etkö pidä yhdynnästä vai koetko sen jotenkin likaisena ?? Onko miehesi oikeasti tyytyväinen tilanteeseen ja osaansa??
Itse lähtisin ennenpitkää kävelemään kuvailemastasi parisuhteesta. Tietysti voihan sitä käydä vieraissakin tyydyttämässä tarpeensa tai ahkerasti masturboida mutta luulisi seksittömyyden pidemmän päälle käyvän miehellesi raskaaksi?! :/

Hammasta purren meillä edelleen mennään. Mutta meillä tuo asetelma alunperin ollut nurinkurinen. Miehellä traumoja nuoruuden suhteista. Ja mä ollut ujo ja arka kaikessa läheisyyteen liittyvässä. Mene ja tiedä oisko "herääminen" tapahtunut aikaisemmin jos mies olis ollut varma ja hyvä rakastaja.

Tyytyväinen olen tänhetkiseen tilaan, ja meillä tosiaan osataan toiselle se nautinto suoda, vaikka toisella ei haluja=pysty seksiin.

Kyllähän se välillä turhauttaa ja harmittaa. Tuntuu ettei minusta ole naista miehelleni. Syö naiseutta, mutta sen kanssa nyt vain täytyy elää. Sellaisia ihmepillereitä eikä keinoja ole, millä tuota miestä muuttaisi. Ja olisiko se sitten sen arvoista.

Miehelle kuulemma puskee joskus aina sellainen tahti päälle, että sitä seksiä haluaa useammin.

Ja kehon merkeistä joskus huomaa, että sillä olis draivi päällä, muttei tee asialle mitään. Joko kenties väsynyt tai pelko epäonnistumisesta.

Ja asia mikä ärsyttää, että miehen mielestä sen tunnetilan voi siirtää sopivampaan hetkeen. Ikäänkuin se ei olisi sen arvoista.

Paljon tietysti omasta tunnetilasta kiinni, koska antaa vain sen hatutuksen mennä menemään. Joskus taas haluaa tiukkaa analysointia. Mutta sillä jaksaa ettei tämä ole se tärkein asia suhteessamme, toki yksi tärkeimmistä. Mutta sitä elämän koossapitävää "liimaa" löytyy onneksi muiltakin elämän osa-alueilta. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2005 klo 21:45 puutteessa kirjoitti:
Olen nainen ja mies haluaa ei koskaan.Välissä kuukausien tauko ja kun alan raivota asiasta niin kerran pikainen tuikkaisu jonka pitäisi pitää minut hiljaisena taas seuraavat 3kk.
Pahinta on se että mies on sanonut että sulla ei ole kun se yksi mielessä ja sua pitäis aina panna.
Vuoden aikana 5 kertaa,ei todellakaan ole niin että pitäisi aina panna.
Kerran se sanoi että hanki ittelles hieromasauva,sen jälkeen en ole seksiä pyytänyt enkä pyydä.Pahemmin ei voi sanoa naiselle joka aidosti rakastaa miestään ja haluaa häntä.
Olen sanonut että en ala seksittömässä suhteessa elämään ja jos en saa seksiä kotoa haen sitä muualta.
Moraalini ei anna minun tehdä sitä joten lopetan suhteen.
Meidän liitossa oli vuodenkin taukoja. Miestä ei huvittanut, eikä halunnut. Sanoi, että hanki itsellesi joku, joka hoitaa sen homman. Se oli tosi rumasti sanottu. Muuten meillä meni suht hyvin, kuin veli ja sisko. Yhdessä olimme n.15v ja seksi ihan olematonta. Sain kuulla jos jonkinmoisia syitä, miksi ei. No, hankin itselleni miehen, joka piti tyytyväisenä, mutta mieheni ei sitten kestänytkään sitä tilannetta, vaan pyysi, että lopetan suhteen. Olin jo päässyt makuun, joten otin eron. Nyt olen ollut yli 10v uuden mieheni kanssa ja hän haluaisi vaikka joka päivä. Itselleni riittäisi vähempikin, mutta näin on kuitenkin parempi.Oli ihanaa huomata, että vika ei ollutkaan minussa, vaikka sitäkin jo välillä epäilin. Ilmeisesti exä ei ole muuttunut viläkään, vaikka on uusi vaimo, kun vaimo joutuu käymään vieraissa.
:LOL:

Jostain syystä edellinen kirjoitukseni meni samaan pötköön lainaukseni kanssa, enkä osaa korjata. Minun kirjoitukseni siis alkaa
MEIDÄN LIITOSSA SEKSIÄ VAIN MUUTAMAN KERRAN...jne.
Sorry :ashamed:

meitsi
Meillä onneksi aika samat halut, mutta välillä menee luonnollisesti ristiin. Silloin itsetyydytys pitäisi olla toisen mielestä ok (jos se halukkaammalle osapuolelle riittää). Ärsyttää kun joskus sanon että "ok, sit vedän käteen" niin toinen hermostuu. Seksiä ei pitäisi ottaa liian vakavasti. Eikä itsetyydytys korvaa toisen läheisyyttä. Mieluummin haluan tilanteessa jossa itseä ei seksi huvita, että mies vetää käteen jos häneltä sillä lähtee sillä kertaa halut, kuin että ruinaa.

harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2005 klo 12:49 Annika kirjoitti:
Meillä näin: Minä haluan noin kerran kuukaudessa tai harvemmin..juuri oli yli kolmen kuukauden tauko. Halittelua ja pusuttelua on joka päivä. Mieheni haluaisi seksiä noin pari kertaa viikossa mutta voi hyvin näinkin. Seksi on ihanaa silloin kun molemmat sitä haluaa. Minä en "tyydytä" koskaan miestäni.. hän arvostaa muutakin, kuten haleja ja hyvää ruokaa ja siistiä kotia. Ei seksi ole jokaiselle kaikki kaikessa eikä mieheni stressaa vaikka rakastellaankin harvoin. Haluaisinhan minäkin esim. voittaa lotossa joka viikko enkä silti vaivu masennukseen vaikken voita :)
meillä myös näin... en kyllä itsekään ole tyytyväinen tilanteeseen, mutta mulla on jo pitkään jatkunut hiivaongelma. Se tekee yhdynnät mahdottomiksi ja välillä masentaa ja vie kaikki muutkin halut. Ihmettelen minäkin toisinaan, mitä se mies tuossa vielä jaksaa olla, mutta taitaapa se vaan olla niin, ettei se seksi ole kaikki kaikessa. Hyvä Iso mies, mitä jos toinen sairastuu? Eikö parisuhde muka voi jaksaa vaikean ajan yli ilman seksiäkin?

Yhteistyössä