Älähän liiottele siellä.Alkuperäinen kirjoittaja pikku lotta:mutta jos ikäeroksi tulee 1 vuosi niin se ON AIVAN KAMALAA!
vauva aika menee hyvin, kun vauva yleensä vain syö ja nukkuu. vaan sitten kun vauva täyttää vuoden..voi hyvät hyssykät |O siitä se ilo alkaa
(kauheaa on ollu mutta pois en vaihtas kuitenkaan )
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja muuttuu tottakai:Ja vielä parisuhteesta, kun ensimmäinen yhteinen lapsi parantaa parisuhdetta, syventää sitä, toinen lapsi kyllä on haitaksi koska ei koskaan ole sitä parisuhdeaikaa, vain kotitöitä ja lastenhoitoa ja lapsia ja palkkatyötä.
En neuvoisi oman kokemuksen perusteella ketään tekemään kahta lasta, paitsi jos on paljon rahaa tai paljon tukiverkkoja ja apua. Jos siis haluaa että elämässä on muutakin kuin työtä.
Mutta moni rakastaa niin paljon lapsia, että tekee vielä enemmänkin. (minä en ole niin lapsirakas).
Neuvoisin käyttämään sitä rahaa ja tukiverkkoja jos niitä on, niin jaksaa. (Tai menemään töihin äitiysloman jälkeen, silloin minulla alkoi vasta väsyttää, pienen vauvan kanssa kaikki sujui paremmin kuin hyvin, mutta kun toisesta alkaa olla vastusta esikolle, siinä vaiheessa alkaa tappelut ja esikoisen huomionhaku)
No meillä ei ole ollutkaan. Ehkä kerranvuodessa jaksaa ajatella asiaa. (Ei ole muuten tarkoitus saada enempää lapsia alulle.) Ihmettelen ja ihailen niitä jotka jaksavat siinäkin asiassa ja joka vuosi uusi raskaus... kai me olemme erialisia.Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja muuttuu tottakai:Ja vielä parisuhteesta, kun ensimmäinen yhteinen lapsi parantaa parisuhdetta, syventää sitä, toinen lapsi kyllä on haitaksi koska ei koskaan ole sitä parisuhdeaikaa, vain kotitöitä ja lastenhoitoa ja lapsia ja palkkatyötä.
En neuvoisi oman kokemuksen perusteella ketään tekemään kahta lasta, paitsi jos on paljon rahaa tai paljon tukiverkkoja ja apua. Jos siis haluaa että elämässä on muutakin kuin työtä.
Mutta moni rakastaa niin paljon lapsia, että tekee vielä enemmänkin. (minä en ole niin lapsirakas).
Neuvoisin käyttämään sitä rahaa ja tukiverkkoja jos niitä on, niin jaksaa. (Tai menemään töihin äitiysloman jälkeen, silloin minulla alkoi vasta väsyttää, pienen vauvan kanssa kaikki sujui paremmin kuin hyvin, mutta kun toisesta alkaa olla vastusta esikolle, siinä vaiheessa alkaa tappelut ja esikoisen huomionhaku)
Hassu. Ei onneksi ihan noin mene. Muutoinhan ei olisi edes aikaa saada seuraavia lapsia alulle
:kieh:
Totta, erilaisia olemme ja hyvä niin. Suomessa ei kenenkään ole pakko lisääntyä omien rajojensa yli.Alkuperäinen kirjoittaja muuttuu:No meillä ei ole ollutkaan. Ehkä kerranvuodessa jaksaa ajatella asiaa. (Ei ole muuten tarkoitus saada enempää lapsia alulle.) Ihmettelen ja ihailen niitä jotka jaksavat siinäkin asiassa ja joka vuosi uusi raskaus... kai me olemme erialisia.