Kun asiat on hyvin suunniteltu, kerkeää palstaillaAlkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Lapset kattoo nyt Dinomaata ja mä haudutan ruispuuroa eli hyvä aika palstailla =)
No eikös kotirouvilla juuri käykin siivooja, kotiäideillä ei välttämättäAlkuperäinen kirjoittaja Näinon:jos on kotona ja silti käy siivooja...Jos on kotiouvana niin kuuluu hoitaa koti ja lapset kunnolla sekä huolehtia miehenkin vaate- ja ruokahuolto. Näin sen pitäisi olla. Käsittämätöntä että nykyään kotirouvat vain lomailevat.
Eli koska itse olen koko kesän ollut töissä ja mies kotona lasten kanssa niin tällä perusteella saan vapautuksen kaikista kotitöistä ja miehen kuuluu vielä passata minua, laittaa ruuat ja viikata vaatteeni valmiiksi? :xmas: Täytyykin muistaa kertoa miehelle!Alkuperäinen kirjoittaja Näinon:jos on kotona ja silti käy siivooja...Jos on kotiouvana niin kuuluu hoitaa koti ja lapset kunnolla sekä huolehtia miehenkin vaate- ja ruokahuolto. Näin sen pitäisi olla. Käsittämätöntä että nykyään kotirouvat vain lomailevat.
Jos mies on töissä ja itse olet pitkät päivät kotona niin mielestäni on aika törkeää vaatia mieheltä apuja. Tuohan hän sentään rahaa taloon ja tekee töitä.Alkuperäinen kirjoittaja Moet:Miehen avulla
Alkuperäinen kirjoittaja Näinon:jos on kotona ja silti käy siivooja...Jos on kotiouvana niin kuuluu hoitaa koti ja lapset kunnolla sekä huolehtia miehenkin vaate- ja ruokahuolto. Näin sen pitäisi olla. Käsittämätöntä että nykyään kotirouvat vain lomailevat.
Täytyy muistaa tämäkin. Ehkä jätän sittenkin nuo pyykit pesemättä kun ne kerta kuuluvat miehen hommiin ja sitä olisi törkeää minulta vaatia.Alkuperäinen kirjoittaja NäinON:Jos mies on töissä ja itse olet pitkät päivät kotona niin mielestäni on aika törkeää vaatia mieheltä apuja. Tuohan hän sentään rahaa taloon ja tekee töitä.Alkuperäinen kirjoittaja Moet:Miehen avulla
Mä oon kyllä töissä, samoin mies.Alkuperäinen kirjoittaja NäinON:Jos mies on töissä ja itse olet pitkät päivät kotona niin mielestäni on aika törkeää vaatia mieheltä apuja. Tuohan hän sentään rahaa taloon ja tekee töitä.Alkuperäinen kirjoittaja Moet:Miehen avulla
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Eli koska itse olen koko kesän ollut töissä ja mies kotona lasten kanssa niin tällä perusteella saan vapautuksen kaikista kotitöistä ja miehen kuuluu vielä passata minua, laittaa ruuat ja viikata vaatteeni valmiiksi? :xmas: Täytyykin muistaa kertoa miehelle!Alkuperäinen kirjoittaja Näinon:jos on kotona ja silti käy siivooja...Jos on kotiouvana niin kuuluu hoitaa koti ja lapset kunnolla sekä huolehtia miehenkin vaate- ja ruokahuolto. Näin sen pitäisi olla. Käsittämätöntä että nykyään kotirouvat vain lomailevat.
Ja tällä hetkellä voin hyvällä omalla tunnolla istua rauhassa aamupalapöydässä surffailemassa kun lapset on viety päiväkotiin ja iltavuoro odottaa. Miestä taas voisi ruveta sättimään kun noin "kotirouvana" menee viemään lapset hoitoon kuukauden loman päätteeksi ja itse sitten auttamaan kaveriaan remontissa. Kaikenlaisille isille sitä lapsia annetaankin...
Muoks. niin ja kotikaan ei ole ihan tiptop-kunnossa, pitää vissiin huomauttaa siitäkin miehelle.
Niin ja netissä roikun sitte töitteni ohella, en koskaan kotona!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tämä "kotirouva" käy töissä 5pvä vkossa ja 8h päivässä... Siltikin kotimme on siisti, AINA! Lapsia on 2; 5v ja 2v. Pyykinpesu ja siivoukset hoidan iltaisin kun lapset nukkumassa ja jonkun verran siistimme paikkoja lasten kanssa. Mies auttaa myös. Siivoojaa meillä EI käy eikä tule!