Miten edetä tässä tilanteessa, ihan kammottavaa!?!

  • Viestiketjun aloittaja Horomutsi
  • Ensimmäinen viesti
Horomutsi
Olin tänään tyttäreni vanhempainillassa ja törmäsin vanhaan tuttuuni, yhden illan hoitoon, hänen poikansa on samalla luokalla tyttöni kanssa.
No eihän siinä mitään, mutta tapa yhden illan rakkaus sattuu olemaan tyttöni oikea isä, tiedän sen aivan sata varmasti! Mun tyttö ja hänen poika ovat pyörineet nyt seiska luokan alettua jonkin verran yhdessä, tänään kun tajusin kuka pojan isä on niin iski paniikki. Mitä jos nuo teinit alkavat seurustelemaan tai vaikka seurustelisivat jo ja menevät vielä pidemmälle???!!!
Enhän mä voi hajottaa kahta perhettä näin kamalalla asialla, mutta en halua että lapseni saa joskus selville olevansa sukurutsari.
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää, juu näin on. Tekis mieli sanoa niin monta rumaa sanaa ja itkeä omaa tyhmyyttä. MITÄ MÄ TEEN??
 
Ok, olit yhden illan hoito mutta siitä huolimatta sinun olisi pitänyt ehkä ilmoittaa hänelle aikanaan :\

Seurustelevat jo ja menevät ehkä pidemmälle? tarkoitatko kihloihin tai naimisiin ?
Käytännössähän seurustelu ei poikkea noista.
 
"hehe"
Ihan vinkkinä tulevaisuuden varalle, panosta nimimerkkiin ja tarinaan vähän enemmän jos haluat saada vielä suurempia kiksejä typerien palstamammojen höynäyttämisestä, vaikka se joidenkin harvojen kohdalla näkyy jo onnistuvan. :D
 
iu
No mutta onhan tuo ajatusleikkinä varsin kiinnostava. (Tehokkaampi aloitus olis ollut, jos olisivat vaikkapa lukioikäisiä - tuo pidemmälle eteneminen olisi silloin todellisempi uhka kuin seiskaluokkalaisten kohdalla.)

Mutta jos oikeesti olis todellinen tilanne niin viittaisin kintaalla. 13-vuotiaiden seukkailukumppanit kun vaihtuvat viikottain.
 
"nyt harmaana"
Miks tään nyt pitäis olla provo? Minulla itsellänikin on poika yhdenillan suhteesta miehelle, jolla on ennestään tytär, vain reilun vuoden poikaani vanhempi. Tosin nyt vielä alle kouluikäisiä molemmat lapset ja eri paikkakunnilla asutaan, mutta ei mikään mukava ajatus jos tulevaisuudessa tutustuvat toisiinsa...
Valitettavasti kun kaikkien elämä ei ole mennyt perinteisellä ydinperhe-mallilla ja Suomi on h*lvetin pieni maa!
 
"vieras"
Onhan täällä palstallu pitkään se yks pph jolla on varmaan samanlainen tarina tulevaisuudessa kerrottavana. Oli parisuhteessa, ja sitte niillä tuli ero ja pamahti hoidolle paksuksi ja meni takas miehensä kanssa yhteen kun oli raskaana sille hoidolle joka ei tiedä olevansa lapsen isä. Tää on täällä kirjoitellu elämän tarinaansa, eikä oo provoosta vaan on olemassa oikeesti. Et vaikka tää on ot niin elämä on tarua ihmeellisempää :D
Kyl minä uskon et tollanen voi olla ihan mahdollista, noloa mut mahdollista.
 
"lisko"
[QUOTE="nyt harmaana";22130464]Miks tään nyt pitäis olla provo? Minulla itsellänikin on poika yhdenillan suhteesta miehelle, jolla on ennestään tytär, vain reilun vuoden poikaani vanhempi. Tosin nyt vielä alle kouluikäisiä molemmat lapset ja eri paikkakunnilla asutaan, mutta ei mikään mukava ajatus jos tulevaisuudessa tutustuvat toisiinsa...
Valitettavasti kun kaikkien elämä ei ole mennyt perinteisellä ydinperhe-mallilla ja Suomi on h*lvetin pieni maa![/QUOTE]

Noooo, miksi et voi kertoa miehelle ja hänen tyttärelleen pojastasi, ni ei tarvii sit sukurutsaa pelätä?
 

Yhteistyössä