miten budjetoida kesälomareissu kun lomarahat meni siihen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Mitä tehdä siellä rahattomana? Kyseessä ruotsin risteily+miniloma hotellissa. Mitä ruotsissa voisi tehdä vähillä rahoilla? Shoppailun nyt ainakin jätämme väliin. Ruuat on laivalla maksettu ja aamiaiset+hotellin aamiainen, missä voisi syödä muut ateriat edullisesti?

Kävellä vanhassa kaupungissa, katsella nähtävyyksiä ulkopuolelta... Oikeasti, miksi laittaa rahaa lomaan, joka ei oikeastaan ole loma? Eihän siinä ole mitään järkeä lähteä jonnekin, jos siellä ei voi tehdä mitään muuta kuin kävellä ympäriinsä, eikä ruokaakaan oikein riitä rahat. Olisitte mieluummin menneet vaikka pelkälle risteilylle, Tukholmassa on kuitenkin paljon nähtävää ja koettavaa, mikä tietysti maksaa.

siis on meillä nyt ruokaan rahaa. Shoppailuun ei ja mihinkään kalliisiin huvituksiin ei ole. Onko mitään ilmaisia tai edullisia museoita tai joskus olen lukenut jostain museokortista. Mikä se on?

Nää on samaa sarjaa kuin jokavuotiset joulurahaketjut. Pitää ennakoida, ennakoida. Säästä vaikka joka kuukausi 10 eur, niin ei tarvitse rauhattomana olla ja varsinkaan lomalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Aina näitä;28700724:
Nää on samaa sarjaa kuin jokavuotiset joulurahaketjut. Pitää ennakoida, ennakoida. Säästä vaikka joka kuukausi 10 eur, niin ei tarvitse rauhattomana olla ja varsinkaan lomalla.

Ja sit lähdetään reissuun, kun säästössä on rahaa sekä itse matkustamiseen ja asumiseen että myös elämiseen ja nauttimiseen :). Mä kovasti haluaisin lähteä vähän kiertelemään Suomea. Mutta jos ei ole rahaa kuin bensoihin ja asumisiin sekä syömisiin, onko siinä mitään järkeä? Kiva sanoa lapselle jossain Tykkimäen kohdalla, että tällä reissulla ei pysähdytä missään huvituksissa, kun ei rahat riitä.

Yhteistyössä