Miten biletät?=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bilehile
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bilehile

Vieras
Vedätkö yleensä ihan persiit olalle-kännit vai oletko pikku hiprakoissa=D
Ja millainen olet humalassa?=)
Itse yleensä vedän kun sieni ja olen melkoisen tukevassa tuiterissa mutta tolpillani pysyn aina=Dhumalassa minusta tulee käkättävä lörppäsuu ja tulee höpötettyä aina jotain mitä ei tartteis sanoa=D
Lisäksi on aina hirvee tanssikuume päällä!=DD

Ennen vedin perskännit ja kävin baareissa.Nykyään saatan sen yhden ottaa ja pysyn kotona.Ehkä kerran vuodessa käyn baarissa ja saatan ottaa useamman juoman.

no minä nykysin kans harvemmin käyn joten sitten tulee aina kunnolla vdettyä ja aina baariin,ois kiva joskus ihan vaa kotona olla ja ottaa mutta jostain syystä vaa tulee hinku sinne baariin=)tietysti siistä syystäkin että haluaa muitakin ihmisiä nähdä=)

biletykseen liittyy olennaisesti pitkàààà ruokailurituaali juomineen (erittàin hyvin valittu) hyvàssà seurassa, muusta viis. ei kànnihaukuista, muttei myòskààn tiukkapipoista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Perseet olalle jos mennään johkiin. Höpötän ja nauran, ihan tolkuttomasti naurua. Tanssin :ashamed: ei kaunista..

joo ei se miunkaan tanssi tod.oo=Dsiks aina hävettääkin se mun tanssibuumi=D

Alkuperäinen kirjoittaja bilehile:
Perseet olalle jos mennään johkiin. Höpötän ja nauran, ihan tolkuttomasti naurua. Tanssin :ashamed: ei kaunista..

Onneks lähes kaikki on siihen aikaan illasta samassa tilassa niin ei tartte morkkista potea loputtomiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja bilehile:

Onneks lähes kaikki on siihen aikaan illasta samassa tilassa niin ei tartte morkkista potea loputtomiin :D

no niinpä=Dtaitaa tosiaan muutkin heiluu suuntaan jos toiseen=D

Minä yleensä biletän kerran kuukaudessa..joskus menee niin et kerran kahdessä kuukaudessa. Hyvä porukka, hyvät pöperöt, kirkasta viunaa ja lantrinkia..karaokea :) Iltapäivällä alotellaan ja illalla baariin.. Yleensä perseet, mutta niin, että on hauskaa :) Humalassa olen puhelias, laulan karaokea ja tanssin :) Tässähän rupee ihan menojalkaa vipattamaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma85:
Minä yleensä biletän kerran kuukaudessa..joskus menee niin et kerran kahdessä kuukaudessa. Hyvä porukka, hyvät pöperöt, kirkasta viunaa ja lantrinkia..karaokea :) Iltapäivällä alotellaan ja illalla baariin.. Yleensä perseet, mutta niin, että on hauskaa :) Humalassa olen puhelias, laulan karaokea ja tanssin :) Tässähän rupee ihan menojalkaa vipattamaan :)

kuullostaa aika lailla multa=Dja siks taisin tän kyselyn alottaakin kun itelläkin on polte lähte juhlimaan=D

Emmä tykkää bilettää. En oikeastaan koskaan ole tykännyt. Aiemmin "bilettäminen" tarkoitti mulle mahdollisimman tolkutonta humalaa mahdollisimman nopeasti. Nykyään en juo juuri lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:

peesi. onneks tää ei tapahdu usein. viime kerrasta kohta 2v. :D

oho sulhan onkin jo aikaa=)miul viime kerrasta puoli vuotta ja nyt tosiaan tekis jo mieli taas lähteä=)meinasitkos ite millon pitkästä aikaa lähteä juhlimaan?=)

Tanssin ja pidän hauskaa, pohjina ehkä yks skumppapullo illan aikana..
Baarissa juon yleensä yhden snapsin tai drinksun ja jäävettä.
En ole koskaan varsinaisesti humalassa(kaatuile,örvellä,sössötä,nolaa itseäni,muistan kaiken seuraavana pvänä jne.)
Rakastan ns. "tyttöjen iltoja", laittaudutaan parhaimpiin ja lähdetään isolla porukalla tanssimaan.
Illan pilaa se jos ei tule mieleistäni musaa,harvoin onneksi näin.
Yleensä en ikinä istu paikoillani tai ravaa vessassa korjaamassa meikkiä 5min. välein vaan tanssitaan koko ilta hiki päässä.
En tarvitse alkoholia sillä oikea tunnelma humalluttaa yhden lailla.
MUTTA en ole kait koskaan ollut selvinpoäin baarissa.
Jotenkin se skumppa kuuluu(ja pikku hiprakka)siihen bilettämiseen.
En kuitenkaan voi ymmärtää sitä kuinka aikuiset naiset kerta kerran jälkeen ovat änkyräkännissä ja alkuillasta ne fiinit kauniisti laittautuneet ladyt suunnilleen makaavat pää tiskillä tai pöydässä räkä poskella ja lähtevät kenen tahansa matkaan.
Eivät varmasti muista illasta tuon taivaallista jne.
Humalainen , agressiivinen nainen on pahinta mitä tiedän,varmasti monen muunkin mielestä!!

Alkuperäinen kirjoittaja partyanimal:
Tanssin ja pidän hauskaa, pohjina ehkä yks skumppapullo illan aikana..
Baarissa juon yleensä yhden snapsin tai drinksun ja jäävettä.
En ole koskaan varsinaisesti humalassa(kaatuile,örvellä,sössötä,nolaa itseäni,muistan kaiken seuraavana pvänä jne.)
Rakastan ns. "tyttöjen iltoja", laittaudutaan parhaimpiin ja lähdetään isolla porukalla tanssimaan.
Illan pilaa se jos ei tule mieleistäni musaa,harvoin onneksi näin.
Yleensä en ikinä istu paikoillani tai ravaa vessassa korjaamassa meikkiä 5min. välein vaan tanssitaan koko ilta hiki päässä.
En tarvitse alkoholia sillä oikea tunnelma humalluttaa yhden lailla.
MUTTA en ole kait koskaan ollut selvinpoäin baarissa.
Jotenkin se skumppa kuuluu(ja pikku hiprakka)siihen bilettämiseen.
En kuitenkaan voi ymmärtää sitä kuinka aikuiset naiset kerta kerran jälkeen ovat änkyräkännissä ja alkuillasta ne fiinit kauniisti laittautuneet ladyt suunnilleen makaavat pää tiskillä tai pöydässä räkä poskella ja lähtevät kenen tahansa matkaan.
Eivät varmasti muista illasta tuon taivaallista jne.
Humalainen , agressiivinen nainen on pahinta mitä tiedän,varmasti monen muunkin mielestä!!

Illan pilaa se jos ei tule mieleistäni musaa,harvoin onneksi
Ihan sama mulla=)

Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
Känni päälle... Ei todellakaan kaunista avaudun ääliöin ja hävettää jälkeenpäin. Muistikin menee. Siks koitankin vältellä baareilua. Parit drinkit ja kotiin ei onnistu mulla

no mulla vielä(ihme kyllä alkoholimäärää muistellen)muisti säilyy mutta ei onnistu täälläkään yksillä/kaksilla käynti,turha luulo=D

Yhteistyössä