Miten autan lasta?

hän on kipeä ja kipeä,joka kuukaus hänellä on kuumetta,en tiedä jo mitä tehdä,mies juoksi aptekkiin kun lääketkin loppuivat,mikä teijän mielestä hyvää lääke,meillä se panadol ei enää toimi :/
Hän pyysi jäätelöä,saako antaa?
 
vieras
No eikös sairaalle lapselle anneta sitä mitä suostuu syömään, eli äkkiä vaan jätskiä kuppiin =) Muista antaa juotavaa! Mee kysymään lastenlääkäriltä, mikä vaivaa: naapurin lapsella oli syklinen kuume, eli kerran kuussa oli kaks päivää kuumetta, ei muita oireita. Kitarisat leikattiin ja kuumeet loppui siihen!
 
vieras
:headwall: Miten olisi jos veisit kipeän lapsen lääkäriin? Jäätelöä ei saa missään nimessä antaa kenellekään, ei varsinkaan lapsille. Eihän sitä tiedä mitä ne lisäaineet aiheuttaa. Ties vaikka tyhmyyttä, mutta sun lapsen kohdalla se tosin taitaa olla jo perintötekijöissä se tyhmyys :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:headwall: Miten olisi jos veisit kipeän lapsen lääkäriin? Jäätelöä ei saa missään nimessä antaa kenellekään, ei varsinkaan lapsille. Eihän sitä tiedä mitä ne lisäaineet aiheuttaa. Ties vaikka tyhmyyttä, mutta sun lapsen kohdalla se tosin taitaa olla jo perintötekijöissä se tyhmyys :kieh:
lisäaineita :LOL:
 
vieras
rauhottappas vähän omaa ja perheesi elämänmenoa,niin pysyy lapsi terveenä.
tämä ei pahalla,vaan itselläni lapsi joka reagoi stressiin sairastelemalla fyysisesti.
 
mielipide
Mikä stressi? Kysytkin vielä!!! Etkö oikeasti ymmärrä että teidän perhe-elämänne ei ole mitenkään lapsille kovin mukavaa elämää, joten lapsillekin tulee stressiä.
Äidin hämärät yötyöt yms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Häntä huonosti tutkittiin mun mielestäni kun hänelläkin ehkä kitarisat,no,kuukauden päästä on lääkäri,menen ihan vakavasti puhua,kun en jaksa että lapsi kärsi joka kk
Niin että kitarisat vaivaa? Itselläni ihan jo aikuisena oli jatkuvasti kurkku- ja korvatulehduksia. Loppuivat kun leikattiin kita- ja nielurisat. Jos lapsella on joka kuukausi kuumetta ilman selkeää syytä (=korvatulehdus, nielutulehdus ym) niin vaatisin verikokeita ym. asian selvittämiseksi. Kuinka paljon kuumetta on? Onko jokin paikka lapsella kipeä?
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Mikä stressi? Kysytkin vielä!!! Etkö oikeasti ymmärrä että teidän perhe-elämänne ei ole mitenkään lapsille kovin mukavaa elämää, joten lapsillekin tulee stressiä.
Äidin hämärät yötyöt yms.
ai hämärät? :whistle: Ainakin mä maksan veroja sekä on työsopimus :whistle:
nääh antaa noitten olla..niillä ei oo muuta tehtävää ku ritsata toisten sielun elämää.

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Mikä stressi? Kysytkin vielä!!! Etkö oikeasti ymmärrä että teidän perhe-elämänne ei ole mitenkään lapsille kovin mukavaa elämää, joten lapsillekin tulee stressiä.
Äidin hämärät yötyöt yms.
ai hämärät? :whistle: Ainakin mä maksan veroja sekä on työsopimus :whistle:
nääh antaa noitten olla..niillä ei oo muuta tehtävää ku ritsata toisten sielun elämää.

:hug:
kiitos muuten,mä soitan miehelle ja sanon näist lääkeistä :hug:
 
v
mikä stressi?lueppas ajatuksella omia ketjujasi,niin saat vastauksen.
teidän elämä on ulkopuolisenkin silmin lähes kaoottista saatika kahden pienen lapsen silmin jotka sitä elävät kanssanne.
se stressi
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
mikä stressi?lueppas ajatuksella omia ketjujasi,niin saat vastauksen.
teidän elämä on ulkopuolisenkin silmin lähes kaoottista saatika kahden pienen lapsen silmin jotka sitä elävät kanssanne.
se stressi
ai,sen takia että sain itselle ihailija ja olin vähän itsekin kiinostunut :p tai se että rakennetaan talo,remontti keskellä tai että mua ahdistaa silloin tällöin?
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
mikä stressi?lueppas ajatuksella omia ketjujasi,niin saat vastauksen.
teidän elämä on ulkopuolisenkin silmin lähes kaoottista saatika kahden pienen lapsen silmin jotka sitä elävät kanssanne.
se stressi
ai,sen takia että sain itselle ihailija ja olin vähän itsekin kiinostunut :p tai se että rakennetaan talo,remontti keskellä tai että mua ahdistaa silloin tällöin?
unohda.en halua riidellä kanssasi.tarkoitin,että pieni lapsi saattaa vaistota jos äiti on kovin stressaantunut ja saattaa reagoida siihen sairastelulla.toivottavasti lapsesi paranee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
mikä stressi?lueppas ajatuksella omia ketjujasi,niin saat vastauksen.
teidän elämä on ulkopuolisenkin silmin lähes kaoottista saatika kahden pienen lapsen silmin jotka sitä elävät kanssanne.
se stressi
ai,sen takia että sain itselle ihailija ja olin vähän itsekin kiinostunut :p tai se että rakennetaan talo,remontti keskellä tai että mua ahdistaa silloin tällöin?
unohda.en halua riidellä kanssasi.tarkoitin,että pieni lapsi saattaa vaistota jos äiti on kovin stressaantunut ja saattaa reagoida siihen sairastelulla.toivottavasti lapsesi paranee.
ei mitään :hug: mä en ole kovin stressaantunut mutta ahdistunut silloin tällöin
 

Yhteistyössä