Me asutaan kaksin, minä ja 7v tyttöni Helsingissä kaksiossa. 63m2. Tyttärelläni oma huone ollut 3 vuotta, minä nukun olohuoneessa, ja tyttäreni kyllä usein kömpii viereeni sinne. keittiö ihan tilava. Olohuone tintuu tietysti vähän ahtaalta kun iso sänky ym.siellä. Mutta olen tyytyväinen kotiimme ja sijaintiin ja yritän olla hankkimatta turhaa maallista mammonaa olohuoneeseen, että mahdumme. Uskon, että asumme tässä kauan. pieni kolmio kiva, mutta pitäisi olla ihan lähellä nykyistä koulun takia ja vuokra jo nyt riittävän suuri minulle. Vuokran 600e maksan palkastani, ei asumistukea. Kun ja jos määräaikainen työni loppuu maksan vuokran ansiosidonnaisella päivärahalla ja asumistukeakin sitten saa. Jos ei tarkistutan olenko oikeutettu toimeentulotukeen. Jotenka isompi asunto ja kalliimpi vuokra ei oikein tarvelistojeni ykkösenä. Ja haluan,että jää jos jää rahaa muuhun elämiseen ja virikkeisiin kuin neliöihin jotka ei tarpeellisia. Ei sillä asuisin jos varat sallisi ainakin kolmiossa pihoineen tai omakotitalossa. Mutta elämä maistuu näinkin.