miten asutte?

my selene
Minä, mies, kolme lasta (tyttöjä) 4v, 3v ja 2,5 kk + kaks pörröistä kissaa.
vuokralla, KT 3h + k + parveke, 74,5 neliöö. =) viihdymme mutta tietty oma olis parempi.

my selene ja tyttölauma
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2006 klo 15:37 Zeenia kirjoitti:
asustellaan 80neliöises kolmiossa.. Minä, mies ja kaks lasta..
Tarkoitus olis muuttaa neliöön viimeistään 3 vuoden päästä..
sammaa mieltä olen minä nyky aikana kaikken pitäisi olla niin isoa ja hieno ja tilaa pitäisi olla naapureillekkin :LOL: mie ainaki meinasi asua mieheni ja vauvamme kanssa kaksios aniin kaun kun tulee toinen joskus vuosien päästä... jos tullee B)
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 15:07 yksiö kirjoitti:
Miksei kukaan muu asu yksiössä..?? Minä, mies, Tyttö 4kk, koira. Oma yksiö 27neliöö..
Tontti hankittu ja talo mielessä, mutta toistaiseksi tässä asutaan.. Olis kiva kuulla muiden selviytymisestä ja lapsiperheen joskus uskomattomistakin tilaratkaisuista.. :)
SOPU SIJAA ANTAA :heart:

lainasi äsken väärän tarkoitin tätä!!!!!!!!!
 
PaRkEr
Me asuttiin 35 neliöisessä yksiössä siihen saakka kunnes esikoinen täytti 7kk, sen jälkeen asuttiin kerrostalo kaksiossa 51 neliötä. Siinä asuttiin niin kauan kunnes pikkukakkonen (esikko silloin vähän yl vuoden ikäinen) ilmoitti tulostaan ja alettiin rakentamaan omakotitaloa ja muutettiin siihen noin 2 kk sitten.
Nyt tilaa on 5 makuuhuonetta, kirjasto, 2 vessaa, kaksi erillistä suihkua, iso olohuone, keittiö ja ruokailu tilaa. Kahdessa kerroksessa asumme... :)
On niin ihanaa kun on tilaa. Lapsetkin saavat omat huoneensa kun ovat vähän isompia (nyt yhteinen nukkumis huone ja erikseen leikkihuone).
Lisäksi meillä on kaksi rotwaileria.

Lapset 2003 ja 2005
 
kyllä on joillaan perheillä isot "lukaali". mä ja 3,5 v tyttö 58 neliön kerrostalossa ja hyvin meille riittää.Ei tarvii siivouspäivänä tuskailla neliöitä. Rivitaloon on tosin paperit vetämassä.
 
enjaksakirjautua
Paritalo; 4 huonetta, olohuone, keittiö+aputila (=lasitettu pikkuparveke), 3 kylpyhuone/vessaa, autotalli+"kuntosali"+varstotilat, yläkerrassa parveke.

nämä kaikki kolmessa kerroksessa 60 m2/kerros.

Talossa asumme minä, mies ja tyttö 8kk + koira ulkona pihamaalla.

Riittää siivoamista \|O
 
Mie + isi + pojat 2v ja 5v, asutaan tällä hetkellä vuokralla omakotitalossa 3h + k + autotalli kahelle autolle + 2 saunaa (puulämmitteinen ulkosauna sekä sähkösauna sisällä). Asuinneliöitä reilu 80 + sit varastot sun muut...

Omaa asuntoa ettitään koko ajan =)
 
hippi
Minä, mies ja kolme alle kouluikäistä lasta asumme maalla omakotitalossa. Asuinpita-alaa on vajaat 200 neliöö ja haaveena on tehdä yläkerta. Omaa pihaa on sen verran, ettei naapureita häiritse vaikka mitä tekis. Just sopiva paikka meille
 
zeni
minä, mies ja 3kk tyttö asutaan 60 neliöisessä vuokra kaksiossa ja tilaa on hyvin. ei olla ainakaan vielä etsimässä isompaa, mutta tarkoitus olis että seuraava asunto olis sitte oma =)
 

Yhteistyössä