Miten aloittaa kestovaippailu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minni ja mikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harsot ja kuori oli ensin. Meillä meni pitkälti eka kuukausi niillä. Äitiyspakkausessa tuleva kuori toimi tosi hienosti origamitaitoksella taitellun harson kanssa. Ja vinkkinä, sinne taitoksen sisään voi jemmata vaikka liuskan froteeta, ni saa lisää imukykyä ja pyllyä vasten kannattaa harson päälle laittaa vaikka fleece pala -> tuntuu kuivemmalta ja kakka on helpompi huuhtasta pois. (Noi nyt on vaan hienosäätöä )

Kannattaa huomioida, et poika tarvii eniten imua edessä, tyttö haaruksissa.

Sitte, ku ei enää tullu kakkaa koko ajan ja joka vaippaan, meillä alettiin käyttää taskuja.

Ainii, ja harsoja meillä on n 20-30, en tiedä tarkkaan. Me pidettiin kyllä puklu- ja vaippaharsot erikseen, en tiedä pitääkö niin tehdä.

Kuoria meillä oli se äp:n, ja pari mun omatekemää (katoin mallia siitä pakkauksen kuoresta, ei ollu vaikeeta).

Kuorta ei tarvii pestä joka käytön jälkeen, vasta jos siinä on kakkaa tai haisee pissa. Kannattaa tuulettaa aina niitä mitkä ei oo päällä, ulkona jos vaan mahollista.

me aloiteltiin suoraan taskuvaipoilla. halvaksi on tullut kun vaipat olen itse tehnyt. imuina olen käyttänyt muotoon ommeltuja vanhoja frotee pyyhkeitä. taskut on ehkä se helpoin tapa kestoilla.

ai niin.. meillä on käytössä 15 vaippaa, mutta enemmänkin vois olla. mutta tuolla pärjää hyvin niin ettei tarvii joka päivä pestä.

Yhteistyössä