miten aloittaa keskustelu miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päisky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päisky

Vieras
mulla toiveissa olisi 4:s lapsi ja en oikein jotenkin osaa ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa... miten aloittaisin? se jotenkin tuntuu 'tylyltä' vaan sanoa,et tahtoisin yhden lapsen vielä....
ja joo,tää voi ehkä olla tyhmä kysymys.... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
mites ne edelliset on saaneet alkunsa...siis miten niistä on alettu puhumaan?

niistä ei olla varsinaisesti puhuttu,tai siis me on molemmat ajateltu asiaa ja tultu siihen tulokseen et ehkäisy pois ja tulee jos on tullakseen :)
nyt meillä olis sit auton vaihto yms edessä ja jotenkin vaan tuntuu kovin 'isolta' jutulta tällä kertaa. ajatukset on vähän sekaisin ja en oikein osaa selittää niitä...
edellinen raskaus ei ollut kovin helppo ja nyt mua jänniittä ihan hirveästi että miten mies suhtautuis mun ehdotukseen....toivoisin saavani jotain pieniä vinkkejä miten aloittaa se keskustelu sillai varovasti ja vähän niinku 'tökkien tikulla jäätä ja katsoa kestääkö se'...

sama ongelma mullakin... 2 aiempaa lasta "vahinkoja" ja nyt en tiedä miten otan asian esille varsinkin kun on paljon muuta meneillään... vitsaillut olen asiasta ja siihen ei ole ottanu mitään kantaa...

Alkuperäinen kirjoittaja päisky:
mulla toiveissa olisi 4:s lapsi ja en oikein jotenkin osaa ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa... miten aloittaisin? se jotenkin tuntuu 'tylyltä' vaan sanoa,et tahtoisin yhden lapsen vielä....

Mä ainakin sanon vaan että HALUAN beibin...

Alkuperäinen kirjoittaja suoraan asiaan:
Alkuperäinen kirjoittaja päisky:

Mä ainakin sanon vaan että HALUAN beibin...

niin tosin mies on parikyt vuotta vanhempi eikä haluaisi... :(

Yhteistyössä