M
marjojen tarjoamisen?
Vieras
Meillä on 6 kk ikäinen tytyliini, joka syö nykyään päivittäin riisi/kaurapuuroa + mangososetta, perunaporkkanasosetta, ja iltaisin yleensä maissivelliä. Seuraavaksi olisin lisäämässä tytön ruokavalioon muita viljoja puuron muodossa, ja mielelläni valmistaisin puuron jälkiruuaksi (tai ""voisilmäksi"") pakasteesta omia tavallisia kotimaisia marjojakin jossain muodossa, mutta missäköhän? Miten olette aloittaneet marjojen tarjonnan itse valmistamalla? Entä hedelmien, koska esim. banaania ja miten valmistettuna, vaiko ihan sellaisenaan lusikalla soseutettuna?