Miten ajelette alapään karvat raskaana?

• Viestiketjun aloittaja iso masu
  • Ensimmäinen viesti
Miimari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:57 Aaban kirjoitti:
Tuon toisen ketjun perusteella joillain varmaan lapset pitävät peliä :/
Jopas sitä ollaan loukkaannuttu toisten karvojen ajelusta! :LOL: Älä viiti stressata niin ei tarvi hermoilla ;) Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jokainen tekee tavallaan se mikä on muille luonnollinen asia ja ei häpeä niin saattaa olla teidän perheessä ja kasvatuksessa eri juttu.Se on semmonen asia että jokainen perhe on erilainen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:02 Miimari harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:57 Aaban kirjoitti:
Tuon toisen ketjun perusteella joillain varmaan lapset pitävät peliä :/
Jopas sitä ollaan loukkaannuttu toisten karvojen ajelusta! :LOL: Älä viiti stressata niin ei tarvi hermoilla ;) Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jokainen tekee tavallaan se mikä on muille luonnollinen asia ja ei häpeä niin saattaa olla teidän perheessä ja kasvatuksessa eri juttu.Se on semmonen asia että jokainen perhe on erilainen.
Kuka on väittänyt, että olen loukkaantunut? Osaa tässä muutkin provoilla... ;)

En mitenkään. Annoin rehottaa. Samoin kävi säärikarvojen kanssa, ajelin ne ehkä kerran kuussa.. :x

Kun supistukset alko tuntuun, arvakkaa mitä ekaks tein? Menin suihkuun ja ajelin säärikarvat! :LOL: Mutta alapään tuheroon ei enää voimat eikä taidot riittäneet, tuskimpa tuo niin vaarallista oli. Miehen mieliksi en raskaana ollessa viittiny alkaa näkeen vaivaa, seksielämä oli raskausaikana muutenkin niin #&%?$!*ä. Jo ennen kuin karvojen ajelu loppui. :whistle:

kesämasukki
Itse olen tähän asti sheivaillut, ja myös peili apuna.
Viime viikolla kävin ottaas sen täälläkin kehutun brassivahauksen ammattilaisella. Tuli tosi siistiä ja vieläkin sellainen persikkaiho ilman piikkisänkeä =) Taidan käydä vielä kerran ennen h-hetkeä B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:55 kesämasukki kirjoitti:
Viime viikolla kävin ottaas sen täälläkin kehutun brassivahauksen ammattilaisella. Tuli tosi siistiä ja vieläkin sellainen persikkaiho ilman piikkisänkeä =) Taidan käydä vielä kerran ennen h-hetkeä B)
missä kävit vahauksessa? paljonko maksoi? sattuiko? :ashamed:
en ole ikinä vahannut alapäätä, aina vaan ajellu karvat pois.

kesämasukki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:57 vieras kirjoitti:
\
Paikka oli kauneuskeskus Fenix Espoossa. Kerran olin käynyt jo aikaisemminkin, ettei ollut ennakkoluuloja asiasta. ;)
Hinta on jotain 50? paikkeilla. Minulla tuli samalla muutakin hoitoa samaan laskuun.

kesämasukki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:57 vieras kirjoitti:
\
niin, ja se että sattuiko?. No ei oikeastaan ollenkaan. Osaava kosmetologi tempaisee vahalapun nopeasti ilman kipua. Toisaalta olen pitkään harrastanut karvojeni nyppimistä aikaisemminkin pinseteillä. joten tottumusasia :whistle: =)

Yhteistyössä