iso masu
Oletteko onnistuneet ajelemaan karvat jostain sieltä masun alta? Miten ihmeessä? Olen nyt puolessa välissä raskautta enkä enää näe sinne mitenkään...
Näin oli meilläkinAlkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 14:53 Tallu kirjoitti:Isäntä on aina auttanut siinä asiassa =)
peesiAlkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 14:54 Pehmeäpupu kirjoitti:\Näin oli meilläkinAlkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 14:53 Tallu kirjoitti:Isäntä on aina auttanut siinä asiassa =)
Jopas sitä ollaan loukkaannuttu toisten karvojen ajelusta! Älä viiti stressata niin ei tarvi hermoilla Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jokainen tekee tavallaan se mikä on muille luonnollinen asia ja ei häpeä niin saattaa olla teidän perheessä ja kasvatuksessa eri juttu.Se on semmonen asia että jokainen perhe on erilainen.Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:57 Aaban kirjoitti:Tuon toisen ketjun perusteella joillain varmaan lapset pitävät peliä :/
Kuka on väittänyt, että olen loukkaantunut? Osaa tässä muutkin provoilla...Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:02 Miimari harmaana kirjoitti:\Jopas sitä ollaan loukkaannuttu toisten karvojen ajelusta! Älä viiti stressata niin ei tarvi hermoilla Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jokainen tekee tavallaan se mikä on muille luonnollinen asia ja ei häpeä niin saattaa olla teidän perheessä ja kasvatuksessa eri juttu.Se on semmonen asia että jokainen perhe on erilainen.Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 15:57 Aaban kirjoitti:Tuon toisen ketjun perusteella joillain varmaan lapset pitävät peliä :/
missä kävit vahauksessa? paljonko maksoi? sattuiko? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:55 kesämasukki kirjoitti:Itse olen tähän asti sheivaillut, ja myös peili apuna.
Viime viikolla kävin ottaas sen täälläkin kehutun brassivahauksen ammattilaisella. Tuli tosi siistiä ja vieläkin sellainen persikkaiho ilman piikkisänkeä =) Taidan käydä vielä kerran ennen h-hetkeä B)
Paikka oli kauneuskeskus Fenix Espoossa. Kerran olin käynyt jo aikaisemminkin, ettei ollut ennakkoluuloja asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:57 vieras kirjoitti:\missä kävit vahauksessa? paljonko maksoi? sattuiko? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:55 kesämasukki kirjoitti:Itse olen tähän asti sheivaillut, ja myös peili apuna.
Viime viikolla kävin ottaas sen täälläkin kehutun brassivahauksen ammattilaisella. Tuli tosi siistiä ja vieläkin sellainen persikkaiho ilman piikkisänkeä =) Taidan käydä vielä kerran ennen h-hetkeä B)
en ole ikinä vahannut alapäätä, aina vaan ajellu karvat pois.
niin, ja se että sattuiko?. No ei oikeastaan ollenkaan. Osaava kosmetologi tempaisee vahalapun nopeasti ilman kipua. Toisaalta olen pitkään harrastanut karvojeni nyppimistä aikaisemminkin pinseteillä. joten tottumusasia =)Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:57 vieras kirjoitti:\missä kävit vahauksessa? paljonko maksoi? sattuiko? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 16:55 kesämasukki kirjoitti:Itse olen tähän asti sheivaillut, ja myös peili apuna.
en ole ikinä vahannut alapäätä, aina vaan ajellu karvat pois.