Miten ajalen pojan hiukset koneella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HEPP!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HEPP!!

Vieras
Nyt en jaksa viedä parturiin, vaan lainaan tutun konetta. Miten ihmeessä mä onnistun? Miten sillä koneella vedellään? Tietenkin, jos menee ihan pilalle niin vien parturiin, mutta nyt haluaisin oppia itse. :) Poika on KOKO ajan pää märkänä ja kampaajat jättää tukan aina liian pitkäksi että sais joka kk siellä ravata. :(

[QUOTE="vieras";24284983]Et sitten saa suutasi auki ja sano että saa olla lyhyempi?????[/QUOTE]

Olen sanonut monesti ja sitten ne nyhtää millin pois ja sitten sanon taas ja taas otetaan milli. Ollaan käyty eri paikois, mut ei niin ei. Ja aina maksaa 30€ ainakin.

Mutta aloitus koski sitä että miten ajellaan pojan tukka?

Ei muuta kuin kone käteen, valitset sipivan tallan, tai vaihtoehtoisesti jos koneessa on säädettävä talla, niin siitä sopiva pituus. Ja ei muuta kuin ajalemaan... vastakarvaan.

Meillä on koneessa sellasia kampoja jolla saa eri pituista. Laitan vaan sopivan kamman kiinni ja kuljetan kampaa päänahkaa pitkin vastakarvaan. Yleensä leikkaan ensin pitemmällä ja sitten sivut ja takaosan vielä lyhyemmällä ettei tuu aivan munapäätä. Melkein kaljun saa kun vetelee pelkällä koneella ilman kampoja. Joskus onnistuu hyvin ja joskus vähän huonommin, mutta onneksi hiukset kasvaa ;)

[QUOTE="aap";24285082]Olen sanonut monesti ja sitten ne nyhtää millin pois ja sitten sanon taas ja taas otetaan milli. Ollaan käyty eri paikois, mut ei niin ei. Ja aina maksaa 30€ ainakin.

Mutta aloitus koski sitä että miten ajellaan pojan tukka?[/QUOTE]

Kun et kerran osaa selittää mitä haluat, vie seuraavalla kerralla kuva millasen mallin haluat.

[QUOTE="vieras";24285103]Kun et kerran osaa selittää mitä haluat, vie seuraavalla kerralla kuva millasen mallin haluat.[/QUOTE]

Haista nyt jo pitkä p**ka! Mee muualle vouhkaamaan! :D :D :D

Me ollaan käytetty poika kerran parturissa (vieraalla), silloinkin parturi oli ihan ihmeissään miten lyhyeksi tukan saa leikata. Mutta kunhan aikansa kehoitti ottamaan vaan ihan reilusti saatiin lopputulos hyväksi.

Normaalisti meidän lasten hiukset leikkaa mun täti. Eläkkeellä oleva parturi. Silloin saa mitä haluaa, kehoittamatta. Tai lapsethan sen sanoo mitä haluavat jo 3v iästä lähtien ;)

[QUOTE="aap";24285111]Haista nyt jo pitkä p**ka! Mee muualle vouhkaamaan! :D :D :D[/QUOTE]

Satun kuule olemaan alan ammattilainen ja kuulut juuri näihin ihaniin asiakkaisiin jotka eivät osaa selittää mitä haluavat, sitten selän takana haukutaan kun ei tehnyt niin ja niin, vaikka vika on ihan omassa itsessä. Vie kuva ja vie kuva kun menet itsekin, säästää kampaajan hermoja ja aikaa.

[QUOTE="vieras";24285209]Satun kuule olemaan alan ammattilainen ja kuulut juuri näihin ihaniin asiakkaisiin jotka eivät osaa selittää mitä haluavat, sitten selän takana haukutaan kun ei tehnyt niin ja niin, vaikka vika on ihan omassa itsessä. Vie kuva ja vie kuva kun menet itsekin, säästää kampaajan hermoja ja aikaa.[/QUOTE]

RÄKYRÄKY!!! Tässä nyt kuitenkin kysyin MITEN AJETAAN ITSE POJAN TUKKA. Opettele muru lukemaan. :)

Yhteistyössä