Miten aaton vietto sujuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tallu -

Aktiivinen jäsen
01.09.2004
31 123
2
36
Meillä rauhallisesti, mä keittelen juhannusjuustoa, isäntä leikkasi just nurtsin ja esikoinen tuossa pyörii lentokoneensa ja radio-ohjattavansa kanssa. Pienemmät lähtivät naapurissa käymään. Kohta ruokaa pitäisi kehitellä tälle pesueelle... possun piffejä, uusia pottuja ja salaattia :p

Hyvin, työt on tehty eli palkka tienattu ja juhannuksen viettäjät onnellisia ;) Nyt vähän lepuutetaan aivoja, jonka jälkeen alan tekemään grilliruuat kuntoon ja sitten tuleeki jo vieraita pihan täydeltä.

Just laitoin kahvit tippuun, ei meinaa silmät pysyy auki.. Työpäivä takana, viimiset kolme päivää oli kyl hulinata! :o
Helvetin laiska olo, lapsi syö hampparia ja kattoo filmiä (hyi minua..), sain sentäs pyykkärin pyörii.. Vois lähtä sumpin jälkeen pihalle..

Hyvin. Mies kävi tekaseen saunavihdat. Nyt se tekee tuolla köökissä meille ruokaa, ja mä laiskottelen. Noh lupashan se kesälomalla hoitaa ton ruokapuolen ja siivoukset plus pyykkäykset. Ja kohtapuoliin siis mätkitään toisiamme, ja sitten illansuussa grillataan. Mukavaa yhdessäoloa ja muksuilla yökylävieraita.

lapset leikkii kerrankin tappelematta kohta täytyy vissiin niille ruokaa laittaa ja sitten illalla kylille juhannus juhliin ja kokkoa katsomaan...Me sitten huomenna juhlitaan vähän paremmin kun on isännälläkin on vapaata

Oottelen täs isäntää kotio... Kakku tehtynä, grillattavt valmiina jne... Lähetään mun kotipaikalle(porukat reissus) pikku-veljen kaa grillaa ja siitä sit kummi-tytön kotio iltaa istuu ja kokkoa kahtoo...

Kotosalla menee jussin seutu. Syötiin tuossa äsken. Eipä me oikein voida mihinkään lähteä,kun miehen avustajanki työ päivä jo loppu.
Kyllähän miekin mietin/haaveilen, voisko olla ensi jussi hiukan toisenlainen,mut sen näkee sitten. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hepsukka:
Kotosalla menee jussin seutu. Syötiin tuossa äsken. Eipä me oikein voida mihinkään lähteä,kun miehen avustajanki työ päivä jo loppu.
Kyllähän miekin mietin/haaveilen, voisko olla ensi jussi hiukan toisenlainen,mut sen näkee sitten. :whistle:

anteeksi ,mutta mikä sun miehellä on ?