Miten aamu lähtenyt käyntii?!! :)

• Viestiketjun aloittaja Melinna
  • Ensimmäinen viesti
Melinna
Hyvät pakkas huomenet! :)
Mittari näyttää 29,9 :whistle:
Eipähän tartte pihalle heti olla menossa, vaikka eihän tuo kylmä ole jos ei viima käy!

Riisipuuro tulilla ja kahvi odottaa keittämistä..
Lapset nukkuu ja täällä on ihanan rauhallista! :heart:

"juu"
Huomenta huomenta!

Heräsin viideltä kun neiti näki painajaista. Olen istunut sohvalla ja ihaillut pimeydessä upeaa kuusta, jonka valot heijastelee todella kauniisti.

Täällä -25. Piti sulkea ilmalämpöpumppu kun ei enää tehot riittäneet.

Hyvä idea tuo riisipuuro!

Melinna
[QUOTE="juu";22732789]Huomenta huomenta!

Heräsin viideltä kun neiti näki painajaista. Olen istunut sohvalla ja ihaillut pimeydessä upeaa kuusta, jonka valot heijastelee todella kauniisti.

Täällä -25. Piti sulkea ilmalämpöpumppu kun ei enää tehot riittäneet.

Hyvä idea tuo riisipuuro![/QUOTE]

ikäviä nuo painajaiset :( Neiti taisi nukahtaa takaisin kuitenkin hyvin!? :)

On se kiva, että on jouluksi on lunta ja kunnon pakkaset.. joskus näinkin!

Riisipuuron aattelin tässä keitellä, kun sitä niin rupesi mieli tekemään ja
saahan sen uudestaan huomiseks väsättyä jos siltä tuntuu! :p

"juup"
Itkien on alkanut eikä itku tunnu päättyvän. Melkein 12-vuotias lemmikki makaa menehtyneenä nyt vieressäni. Rakas pieni. Uusi taivaan jouluenkeli.
:hug: Voi ei. Osanottoni.

Anna itkun tulla. Onneksi oli noin iäkäs lemmikki, on varmasti ollut hyvä elämä. Ja onneksi sai kuolla kotonaan.

Tiedän todellakin miltä tuo tuntuu! Aika helpottaa pahimman yli, mutta ainakin minulla ikävän viilto tuntuu vielä näin 2v jälkeenpäinkin jos yllättäin löydän jonkun tavaran tms.

aamu"virkku"
[QUOTE="juup";22732805]Hirmu kiva. Toivottavasti kyse on väärästä hälytyksestä. Vatsatauti on hanurista.[/QUOTE]

Niinpä. Ei se nyt onneksi kuitenkaan oksentanut, sanoi vaan et on kummallinen olo ja vatsaan pistää. Lähti kumminkin töihin kun ei oo kun puolikas päivä tänään.
Meillä 1 vuotias tyttö niin sillä vielä vähemmän toivon meille mitään pöpöä. :<

Itkien on alkanut eikä itku tunnu päättyvän. Melkein 12-vuotias lemmikki makaa menehtyneenä nyt vieressäni. Rakas pieni. Uusi taivaan jouluenkeli.
Osanottoni! Täälä eletään tuon pelon kanssa myös, meidän koiravaari täyttää kohta 15, ja mua pelottaa aina joka aamu herättää se. Nukkuu nykyään tosi sikeesti, ja herää vasta hetken päästä... Voimia suruun!

Meillä ei lähtenyt auto käyntiin aamulla, mies meni työkaverin kyydissä. Kaupassa pitäisi käydä, ja viemässä kummilapsien lahjat, että jostain tarttis varmaan lainata autoa... Ärsyttää!

Tässähän tämä menee. Tyttö herätti puoli seitsemän aikoihin. Tunnin verran vielä sängyllä yhdessä pötköteltiin ja odoteltiin lastenohjelmien alkamista.
Pari asiaa pitää vielä ruokakaupasta hakea ja viimeiset lahjat paketoida. Muuten kaikki valmista.
Kurkku kipeä, nenä tukossa ja päätä särkee mutta kaikesta huolimatta joulu tulee. :xmas:

"vieras"
Ihmettelin outoa naapuria, jolla valot päällä "keskellä Yötä". LApset nukkuivat vielä, itse kävin juomassa vettä. No, kello olikin jo puoli kahdeksan. Itselleni naureskellen keitin kahvit.

Aamuja Ja haukotus!
Muksu pomppas alunperin jo vailla 4 ylös ja sen jälkeen ei meillä juur oo nukuttukaan.
Tuju muki kahvia kourassa ja torttuja tossa paistettiin.Mies häipy töihin jo tosi aikaseen että pääsee ip kotia mahollisimman aikasin joulunviettoon. Kai tää päivä tästä käynnistyy joskus. Pyykkäystä ja pakkausta tiedossa ennen joulunviettoon lähtöä,

Siinähän se...eilen sain kämpän laitettua joulusiivoon ja tänään piti suunnistaa vielä kouluun...Vaan auto päätti toisin...Ajovalot simahtivat...Se siittä...Muutenkin kävi kuin traktori..Joten opettajalle viestiä ja jouluvapaat alkoivat minun suhteeni hiukan aikaisemmin :xmas:
Äipyrille ja iskälle siivousavuksi vielä tänään ja sitten alkaa joulun vietto :heart:

IhanaValo
Huomenta!

Osanotot lemmikin menettäneelle :(,
ja toivotaan ettei mahatauti iske "aamuvirkun" perheelle.

Miulla on nenä kipeä kun oon joutunut niin paljon niistämään, flunssaa siis on.
Kahvia tässä juon samalla ja lapset kattoo lastenohjelmia..mietin mistä sitä alkais tämän päivän hommat, vielä ois vähän rutistettavaa ennen ku saa alkaa joulunviettoon :)

Huomenet
Aamu lähtenyt ihanasti käyntiin, perheen sairasteluketju näyttää taantuneen juuri jouluksi!! Viime yönä ensimmäinen kokonainen nukuttu yö takana viikkoihin :heart:
Nyt kelpaa joulun tulla! Joulurauhaa kaikille :)

Yhteistyössä