Miten 21-vuotias tyttö voi rakastua kuuskymppiseen ukkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos ne kuvat leviäisivät ympäri nettiä niin silloinhan syyllinen on se epäuskoinen täällä joka on halusi saada todisteita

no voit rauhoittua, tietysti laittaisin kasvot blurrattuna, mutta en usko että ko henkilö rohkenee antaa mitään osoitetta
Kuvan levittäjänä toimii tietysti se taho, jonka sen kuvan ensimmäisenä pistää levitykseen. Miten voi olla vaikea ymmärtää?
Mahtaako tämä naispanosi tietää, että olet valmis jakelemaan hänen alastonkuviaan ympäri nettiä? Onko se ookoo hänen osaltaan? Veikkaan, että hän on siinä luulossa, että ne pysyvät yksityisinä otoksina.

Kuvan levittäjänä toimii tietysti se taho, jonka sen kuvan ensimmäisenä pistää levitykseen. Miten voi olla vaikea ymmärtää?
Mahtaako tämä naispanosi tietää, että olet valmis jakelemaan hänen alastonkuviaan ympäri nettiä? Onko se ookoo hänen osaltaan? Veikkaan, että hän on siinä luulossa, että ne pysyvät yksityisinä otoksina.

Aivan, kannattaa muistaa, miten Axl Smithin kävi.

Ettekö te typerykset ymmärrä lukemaanne tekstiä? Selvästi on sanottu että ei levitellä vaan laitetaan sille yhdelle halukkaalle kuva ja sekin sumennettuna

Sinun taas kannattaisi ymmärtää, että jos laitat kuvan yhdelle, niin se yksi voi jakaa sen vaikka koko maailmalle. Minulle saa edelleen laittaa kuvia. Lupaan, että en jaa niitä mihinkään. Tein jo höpöhöpö-osoitteen, mutta miten minä saan sen sinulle?

Ettekö te typerykset ymmärrä lukemaanne tekstiä? Selvästi on sanottu että ei levitellä vaan laitetaan sille yhdelle halukkaalle kuva ja sekin sumennettuna
Etkö sinä ymmärrä, että se on levittelyä? Itse laitat kuvan kiertoon toiselle taholle eli aloitat levittämisen. Blurraaminen nyt on se ja sama, onhan noita alastonkuvia levitettyinä vaikka ja missä sivustoilla juuri tällaisen naivin ajattelutavan tiimoilta. Olet siis valmis lähettämään naisestasi runkkumatskua maailmalle. Oksettavaa.

Sinun taas kannattaisi ymmärtää, että jos laitat kuvan yhdelle, niin se yksi voi jakaa sen vaikka koko maailmalle. Minulle saa edelleen laittaa kuvia. Lupaan, että en jaa niitä mihinkään. Tein jo höpöhöpö-osoitteen, mutta miten minä saan sen sinulle?

Heh

Sinäkin nielit syöttini. Ensin ei uskottu nuorta naisystävää edes olevan mutta kun sanoin lähettäväni epäuskoisille privaatisti kuvan niin sitten alkoi tämä tyhjänpäiväinen vouhotus, mutta pääasia on että nyt uskotaan, koska tarina on tosi

En todellakaan lähettäisi sitä oikeasti koska on niin paljon mahdollisuuksia selvittää netissä kuvan alkuperä ja kenelle se kuuluu tai ketä se esittää

sinun lupaukseen en muuten uskoisikaan, pervo, mutta lähettele sinä höpöhöpö osoitteellasi höpöhöpö viestejäsi jonnekin muualle 😅

iloisin kesäterveisin Pekko

Ai tarinankertomis"taidoista"? Tokkopa.
Saan joka kerta salaa tavatessamme monta kertaa kuulla sulosointuja taidoistani vierestäni, tai milloin on alla ja milloin on päällä

Se kuuluu näin

”You’re a Fucker-Boy”

Vaikken olekaan enää mikään boy 😅 Mutta neito on todella aina tyytyväinen panokseeni. Kieltämättä minäkin olen ylpeä itsestäni kun tuossa vierähti aika monta vuotta ilman tätä elämän kauneinta asiaa miehen ja naisen välillä. Sama tilanne hänellä, jopa pitempikin kun kumppaninsa muuttui viitisen vuotta sitten kyvyttömäksi

Heh

Sinäkin nielit syöttini. Ensin ei uskottu nuorta naisystävää edes olevan mutta kun sanoin lähettäväni epäuskoisille privaatisti kuvan niin sitten alkoi tämä tyhjänpäiväinen vouhotus, mutta pääasia on että nyt uskotaan, koska tarina on tosi

En todellakaan lähettäisi sitä oikeasti koska on niin paljon mahdollisuuksia selvittää netissä kuvan alkuperä ja kenelle se kuuluu tai ketä se esittää

sinun lupaukseen en muuten uskoisikaan, pervo, mutta lähettele sinä höpöhöpö osoitteellasi höpöhöpö viestejäsi jonnekin muualle

iloisin kesäterveisin Pekko
Eli olit valmis lähettämään, mutta kun muut huomasivat bluffauksesi ja sen ettei mitään naista edes ole, niin alat kiemuroimaan. Olet valehdellut jo niin monta kertaa, että kukaan ei usko sulta yhtään mitään.

Saan joka kerta salaa tavatessamme monta kertaa kuulla sulosointuja taidoistani vierestäni, tai milloin on alla ja milloin on päällä

Se kuuluu näin

”You’re a Fucker-Boy”

Vaikken olekaan enää mikään boy Mutta neito on todella aina tyytyväinen panokseeni. Kieltämättä minäkin olen ylpeä itsestäni kun tuossa vierähti aika monta vuotta ilman tätä elämän kauneinta asiaa miehen ja naisen välillä. Sama tilanne hänellä, jopa pitempikin kun kumppaninsa muuttui viitisen vuotta sitten kyvyttömäksi

Voi v.. mitä paskaa taas :D

Yhteistyössä