Miten 21-vuotias tyttö voi rakastua kuuskymppiseen ukkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähinnä tällä on viihdearvoa. Mun miestänikin nauratti sun jutut. Ihmetteli kyllä kovasti, miksi tällaisia juttuja luen- Oikeassahan tuo on.

Kaikkea hyvää nyt sitten vaan tämän nuoren naisen kanssa

ja minulle mielenkiintoista sisältöä ja viihtymisarvoa elämässäni 🥰😉

Kiva jos tuon iloa tänne, kun täällä ollaan hyvin kitkeriä ja katkeria pääsääntöisesti, mollaaminen on sääntö eikä poikkeus

kiittäen Pekko

Mikset itse voi vastata, sinähän sitä "kateuskorttia" vilauttelet. Mistä pitäisi olla kateellinen ja miksi?
Voih, kun en sitä kateuskorttiviestiä kirjoittanut, vaan joku vierailija

Mutta nyt kun intät, niin en lainkaan ihmettele etteikö muut miehet olisi kateellisia nuoresta naisystävästäni, kyllä yksi 73 v mies on jo sanonutkin että hän on kateellinen kun hän itse ei törmännyt tähän naiseen vaan minä. Kovin moni ei tästä suhteesta edes tiedä, kun se pitää pitää salassa kunnes olemme oikeasti pari

Kyllä olen tämän tunteen löytänyt itsestänikin kun sinkkuna olen nähnyt varttuneita miehiä kauniiden ja nuorten aasialaisnaisten parina

Pekko

Voih, kun en sitä kateuskorttiviestiä kirjoittanut, vaan joku vierailija

Mutta nyt kun intät, niin en lainkaan ihmettele etteikö muut miehet olisi kateellisia nuoresta naisystävästäni, kyllä yksi 73 v mies on jo sanonutkin että hän on kateellinen kun hän itse ei törmännyt tähän naiseen vaan minä. Kovin moni ei tästä suhteesta edes tiedä, kun se pitää pitää salassa kunnes olemme oikeasti pari

Kyllä olen tämän tunteen löytänyt itsestänikin kun sinkkuna olen nähnyt varttuneita miehiä kauniiden ja nuorten aasialaisnaisten parina

Pekko

Ai etkö kirjoittanut tätä?

"Voi voi sinua katkeraa ja kateellista palstamammaa"

tai

Kateutta se herättää.
Kiitos kommentista, juuri näinhän se on, täällä(kin)

t. onnellinen Pekko

Juu varmasti joku mies voi olla kateellinen, mutta tuskinpa joku perheellinen nainen tällä palstalla tai nainen ylipäänsä. Siis kateellinen mistä, että sinulla on nuori nainen? Ööh, tuskinpa. Kateellinen, että tuo nainen on saanut sinut? Ööh, tuskinpa. Miksi olla kateellinen tuntemattomasta ihmisestä?

Naisissa herättää huolta miehet aasialaisten neitojen kanssa, heille tulee ahdistus, entä jos

minun mieheni retkahtaa kaunottareen?
Heikkotasoista yleistämistä.
Yksikään aasialaisnainen ei ahdista. Ja jos mies on lähteäkseen, niin sittenpä lähtee.
Mitä alkuperäiseen ihmettelyyn tulee, niin ehkä tämä kotiäiti retkahtikin Deppiin juuri siksi, että oma perhe arki junnaa paikallaan ehkä mitääntekemättömän siippansa johdosta? Saa edes hetkeksi jotain piristystä elämäänsä?

Heikkotasoista yleistämistä.
Yksikään aasialaisnainen ei ahdista. Ja jos mies on lähteäkseen, niin sittenpä lähtee.
Mitä alkuperäiseen ihmettelyyn tulee, niin ehkä tämä kotiäiti retkahtikin Deppiin juuri siksi, että oma perhe arki junnaa paikallaan ehkä mitääntekemättömän siippansa johdosta? Saa edes hetkeksi jotain piristystä elämäänsä?
Vähä niinku piristyä rakastumalla mielikuvitusolentoon.

:laugh:

Pyysin jo kerran sinua laittamaan sähköpostiosoitteesi niin voin lähettää sinulle kuvia meistä yhdessä punkassa, tai vaikkapa sitten vaan hänestä yksinään. Mistä osasta haluat kuvan/kuvia?

Kysymys ei ollut minulle, mutta pitää kommentoida, että onhan sinulla sitten tämän naisystäväsi lupa kuvien lähettämiseen? Meinaan vaan, että jos lähetät kuvia naisesta sängyssä, niin hyvin nopeasti ne ovat ympäri nettiä. Tykkäisikö kyseinen nainen tästä? Varsinkin, jos hän on vielä edellisessä suhteessa ja sinun kanssasi salaa. Eli varovaisuutta nyt tuollaisten lupausten kanssa. Omasta mulkustasi saat toki laittaa kuvia, mutta ketään tuskin kiinnostaa niitä nähdä.

Kysymys ei ollut minulle, mutta pitää kommentoida, että onhan sinulla sitten tämän naisystäväsi lupa kuvien lähettämiseen? Meinaan vaan, että jos lähetät kuvia naisesta sängyssä, niin hyvin nopeasti ne ovat ympäri nettiä.

No jos ne kuvat leviäisivät ympäri nettiä niin silloinhan syyllinen on se epäuskoinen täällä joka on halusi saada todisteita

no voit rauhoittua, tietysti laittaisin kasvot blurrattuna, mutta en usko että ko henkilö rohkenee antaa mitään osoitetta

No jos ne kuvat leviäisivät ympäri nettiä niin silloinhan syyllinen on se epäuskoinen täällä joka on halusi saada todisteita

no voit rauhoittua, tietysti laittaisin kasvot blurrattuna, mutta en usko että ko henkilö rohkenee antaa mitään osoitetta
Jo sinä levittelet naisystäväsi intiimejä kuvia ilman hänen lupaansa, niin kyllä syyllinen olet silloin sinä. Mulle voit laittaa kyllä kiinnostaa. Ootas, pitää vain luoda joku kertakäyttöinen sähköpostitili, jonka voi sitten hävittää. Omaa, käytössä olevaa tiliä en tietenkään voi antaa. Miten mä sen sulle toimitan? Siis laitanko vain tähän, jolloin kaikki näkee sen vai onko täällä jokin keino lähettää yksäreitä? En ole rekisteröitynyt, mutta ei kai sekään vaikeaa ole smalla höpöhöpö-sähköpostilla tehdä.

Kysymys ei ollut minulle, mutta pitää kommentoida, että onhan sinulla sitten tämän naisystäväsi lupa kuvien lähettämiseen? Meinaan vaan, että jos lähetät kuvia naisesta sängyssä, niin hyvin nopeasti ne ovat ympäri nettiä. Tykkäisikö kyseinen nainen tästä? Varsinkin, jos hän on vielä edellisessä suhteessa ja sinun kanssasi salaa. Eli varovaisuutta nyt tuollaisten lupausten kanssa. Omasta mulkustasi saat toki laittaa kuvia, mutta ketään tuskin kiinnostaa niitä nähdä.

Erittäin hyvä pointti.

Eiks tuollainen kuvien levittely ole vähän teinitouhua, valitettavaa sellaista, mitä nykyään esiintyy? Ei kai vaari-ikäiset sellaista tee.

Yhteistyössä