Mitäs tykkäsitte eilisestä Kotikatu- avauksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotikatua katsonut alusta asti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kotikatua katsonut alusta asti

Vieras
Missä vaiheessa Teemu ja Niina muutti erilleen, en muista viime kaudelta mitään sellaista. Toki niillä oli kärhämänsä yms., mutta muistaakseni ei näytetty eroa, vai onko joku jakso jääny välistä?
Mitäs tykkäätte tästä uudesta mallista; Kotikatu 2 kertaa viikossa, puolituntia kerrallaan?
Mä olisin mieluummin halunnut kerta viikkon tunnin jakso tai sitten vanha systeemi.
Vähän alkaa haiskahtaa salkkareilta koko sarja :(

Mä seurasin sarjaa ennen tiiviisti, nyt viime keväänä harvemmin. Jotenki kummallinen "tunnelma" sarjassa nykyään...en kyl muista Teemun ja Niinan eroa mut en kyl oo niin tiiviisti seurannutkaan. Mieluusti oisin kattonu kerran viikossa.

No sen jälkeenhän juonenkäänteet kotikadullakin alkoi muuttumaan, kun kuviohin tuli mukaan sama käsikirjoittaja kun salkkareissa.
Minäpä tallennan huomenna molemmat jaksot, kun tulee putkeen ja a`vot taas saan nauttia tunnin jaksosta ja ihan itse valitsemanani ajankohtana ilmän häiriöitä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No sen jälkeenhän juonenkäänteet kotikadullakin alkoi muuttumaan, kun kuviohin tuli mukaan sama käsikirjoittaja kun salkkareissa.
Minäpä tallennan huomenna molemmat jaksot, kun tulee putkeen ja a`vot taas saan nauttia tunnin jaksosta ja ihan itse valitsemanani ajankohtana ilmän häiriöitä :whistle:

Mitä mitä?? Tuliko se toinen jakso jo tänään?? Onneksi sanoit, muuten olisi mennyt huominen uusinta ohi :)

Se sanottiin jo torstaina, että tulee ne torstain ja perjantain jaksot lauantaina yhtenäjaksona. Äitini sanoi katsovansa vasta lauantaina. (Hänkään ei tykkää kotikadun uudesta "ilmeestä")

just satuin kattoo ykköstä niin en tykkää, muuttunu koko sarja mutta sehän selittääkin jos on salkkareiden käskirjottaja...ne uudet näyttelijätkin on ällöjä

Yhteistyössä