Mitäs tykkäätte tästä sohvasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
http://www.suomisoffa.fi/php/tuotteet/sohvat/manhattan_nahkasohva.php

Antiikin ruskeana ajateltiin. Tosin henkilökunta suhtautui niin tylysti, että ei tekisi sieltä mieli sohvaa ostaa. Pitkään sai yksin katsella ennen kuin tultiin "myymään" ja sitten alettiin heti puhua osamaksusta, kun ollaan nuoria (en kyllä sohvaa osamaksulla ostais) ja painostaa toisen, varastossa olevan sohvan tilaamiseen kun tuota sohvaa ei ollut varastossa ja sanottiin käyvämme muissakin liikkeissä katsomassa. Ja sit kun sanottiin, että ei meillä ole kiire, että tänään katsellaan, eikä osteta vielä, niin myyjä lähti menemään. Sai sitten hakea itse uuden myyjän että kertoi enemmän. :headwall:

Ihan kiva sohva. Pitäisi kylläkin käydä koeistumassa/makaamassa, että voisi tarkemmin sanoa. Itse en nahkasohvasta tykkää.

Olisiko aihetta antaa palautetta ko. myymälän päällikölle, aika tylyä palvelua olette saaneet.

Osamaksua (jonkun sortin luottoa ) vissiin tarjotaan ihan normisti, kaikenikäisille, ikään kuin ykkösvaihtoehtona, näin kertoi meille myyjä kaupassa, liike tai oliko jopa myyjä itse saa jonkun provikan siitä, että saa näitä osamaksusysteemejä ihmisille ujutettua. Käteisostaja ei ole nykyään "se hyvä asiakas", vaan osamaksaja voi saada paremman alennuksenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Ihan kiva sohva. Pitäisi kylläkin käydä koeistumassa/makaamassa, että voisi tarkemmin sanoa. Itse en nahkasohvasta tykkää.

Olisiko aihetta antaa palautetta ko. myymälän päällikölle, aika tylyä palvelua olette saaneet.

No mietittiin itsekin kyllä tuota palautetta. Mutta monessa paikassa käytiin ja vastaavanlaista toimintaa oli useassa paikassa. Johtuu varmasti siitä, että itse olen edelleen noin 15 vuotiaan näköinen ja mieskin nuoren oloinen, ei niitä myyjiä huvita myydä, kun epäilevät että saisivat kuitenkin vain halvimman menemään, jos sitäkään. Mutta tuo on kyllä jo kaiken huippu, että lähdetään vaan pois, toisen asiakkaan luo. Ja oli jo laittamassa meille sitä toista, varastossa olevaa sohvaa varaukseen, vaikka sanottiin että nimenomaan tätä toista sohvaa katsotaan, eikä osteta mitään tänään. Tosi paha maku jäi.

Mutta nahkasohvasta, itse tykkäisin kanssa kankaisesta, mutta allergiaperheessä nahkainen olisi ehkä helpommin saneerattavissa ja pysyisi todennäköisemmin puhtaanakin lapsivieraiden jäljiltä, kun voi pyyhkiä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Osamaksua (jonkun sortin luottoa ) vissiin tarjotaan ihan normisti, kaikenikäisille, ikään kuin ykkösvaihtoehtona, näin kertoi meille myyjä kaupassa, liike tai oliko jopa myyjä itse saa jonkun provikan siitä, että saa näitä osamaksusysteemejä ihmisille ujutettua. Käteisostaja ei ole nykyään "se hyvä asiakas", vaan osamaksaja voi saada paremman alennuksenkin.

Mutta tuo myyjä sanoi: Kun olette nuoria, niin otatte tietenkin tuon osamaksu sopimuksen, niin ei koko talous kaadu sohvan ostoon, laatua ei saa taskurahoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Mutta tuo myyjä sanoi: Kun olette nuoria, niin otatte tietenkin tuon osamaksu sopimuksen, niin ei koko talous kaadu sohvan ostoon, laatua ei saa taskurahoilla.

olisit sanonu et "haista p*ska, mul on rikas sugardaddy". :kieh: :D

Mitäs mieltä olette muuten mekanismisohvista, siis sellasista missä on se mekanismituolin ominaisuus sivuilla? Meneeköhän se mekanismi helposti rikki? Nopeampaan ainakin varmaan kuin nahkasohva?

Jokainen asiakas on palveltava hyvin, riippumatta siitä, miltä he näyttävät. Ulkonäkö hämää usein.

:headwall: Mikä myyjä! Antaisin palautetta!

Nyt kun se LAMA, niin luulisi jokaisen myyjän pitävän asiakkaastaan kynsin hampain kiinni!

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

olisit sanonu et "haista p*ska, mul on rikas sugardaddy". :kieh: :D

:laugh: Muuten joo, mutta mies jo möläytti ammattinsa, ei noilla poliiseilla mitään kultavuoria taida yleisesti olla. :D Eikä meidän ikäero ihan niiin iso ole, että isiksi kutsuisin. :D :saint:

http://www.suomisoffa.fi/php/tuotteet/sohvat/manhattan_nahkasohva.php

Antiikin ruskeana ajateltiin. Tosin henkilökunta suhtautui niin tylysti, että ei tekisi sieltä mieli sohvaa ostaa. Pitkään sai yksin katsella ennen kuin tultiin "myymään" ja sitten alettiin heti puhua osamaksusta, kun ollaan nuoria (en kyllä sohvaa osamaksulla ostais) ja painostaa toisen, varastossa olevan sohvan tilaamiseen kun tuota sohvaa ei ollut varastossa ja sanottiin käyvämme muissakin liikkeissä katsomassa. Ja sit kun sanottiin, että ei meillä ole kiire, että tänään katsellaan, eikä osteta vielä, niin myyjä lähti menemään. Sai sitten hakea itse uuden myyjän että kertoi enemmän. :headwall:

Me saatiin kans samantyylistä palvelua kun käytiin ko. liikkeessä sohvia katselemassa. Sanottiin, että haetaan kolmen istuttavaa niin alkoivat pakkomyymään 3+2 istuttavan sohvaryhmää ja tekemään jo maksusuunnitelmaa. Kun sitten oltiin lähdössä niin huusivat vielä perään, että laskettu summa on voimassa vaan tänään.

Se riitti meille Suomi Soffasta.

Meillä on mekanismisohva ja se on kyl aika kiva. Kestävyydestä ei vielä voi sanoa mitään, kun tuo on sen verran uusi ja vähän käytetty, mutta ei se ainakaan vielä ole hajonnut. Meillä on suomalainen mekanismisohva Suomi-Soffasta ja kavereilla on samantyyppinen, mutta ulkomaalainen ja ei heilläkään ole sohva vielä hajonnut.

Pakko todeta, että meidän sohva on ostettu osamaksulla, kun se oli ihan välttämättä saatava, tosin maksettiin käteisellä melkein puolet ja loput meni osamaksulle ja siitäkin maksoin ekan kerran niin paljon kuin pystyin pois, joten parissa erässä saadaan se maksettua

Mä olisin kaivannut tuollaista "palvelua" kun viimeksi Suomisoffassa käytiin... neljä eri myyjää sinä lyhyenä aikana mitä siellä oltiin oli kyllä liikaa. Heti kun pysähdyttiinkin katsomaan jotain sohvaa, myyjä hyökkää kimppuun ja jää katselemaan kun mä silloisen mahani kanssa vielä ähkin ja puhkin ylös alas. Jotain "fiksua" taisi kommentoidakin joku... :headwall:

Mutta asiaan, sohvasta en tykkää yhtään. Nahkainen on niin inhottava ihoa vasten, ja muutenkin tuo on oudon mallinenkin. On siellä parempiakin.

Yhteistyössä