Mitäs tykkäätte tästä nimestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FionaFauna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FionaFauna

Aktiivinen jäsen
20.05.2008
1 992
2
36
Mä oon tällainen nimifriikki niin mietin usein kivoja nimiyhdistelmiä.

Nyt tuli sellainen uniikki nimi mieleen kuin Merebel. Mitäs tykkäätte? VRK:n mukaan Suomessa ei ole yhtään tuon nimistä. En ehkä ensimmäiseksi nimeksi pistäisi, mutta toiseksi tai kolmanneksi sopisi mielestäni hyvin.

Ehkä liian erikoinen mun makuun.. mutta en kattois pahalla jos jollain olis just tokana tai kolmantena nimenä tuo..

Meidän tytöt on kovia keksimään nukeilleen nimiä.. tänä aamuna kuulin sellaisen kuin Vilje.. toi kai vois olla oikeestikin jonkun nimi.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Meidän tytöt on kovia keksimään nukeilleen nimiä.. tänä aamuna kuulin sellaisen kuin Vilje.. toi kai vois olla oikeestikin jonkun nimi.. :D

Suomessa on ollut kolme Vilje-nimistä miestä, tsekkasin just tuolta väestörekisterikeskuksesta. :)

Jezebel on mieleeni ja Mirabel, mikäpä ettei Merebel. :D Esikoisenikin nimi oli uniikki, mutta nykyään suht suosittu, eli noinhan niitä uusia putkahtelee.

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
En tykkää. Yleensäkin minusta on vähintäänkin huvittavaa, että pitää heti katsoa jostain väestörekisteristä, onko nimi "tarpeeksi erikoinen"...

No, mä kattelen VRK:sta ihan mielenkiinnon ja harrastuksen vuoksi, että montako nimeä ja milloin annettu. :)

Onhan toi Merebel vähän rinsessa.. Jos se sitten yhdistäis johonkin muuhun kuin Möttöseen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
En tykkää. Yleensäkin minusta on vähintäänkin huvittavaa, että pitää heti katsoa jostain väestörekisteristä, onko nimi "tarpeeksi erikoinen"...

No, mä kattelen VRK:sta ihan mielenkiinnon ja harrastuksen vuoksi, että montako nimeä ja milloin annettu. :)

Onhan toi Merebel vähän rinsessa.. Jos se sitten yhdistäis johonkin muuhun kuin Möttöseen ;)

Juu ja mua saa ihan vapaasti pitää vähän tylsänä noiden nimien suhteen. Omillanikin on ihan tavalliset kalenterinimet vaan ;) =)

Mietin tässä vähän pidemmälle ja miun mielestä Malva Merebel olisi ihana nimiyhdistelmä, tai Malva Meriel.

Oon pahoillani jos jotakuta kyllästyttää turhanpäiväiset nimipohdinnat, mutta tää on ihan mukavaa ajantappoa. :)

Yhteistyössä