Mitäs tekisit mun tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ollut pari päivää vapaapäivillä ja ne samat päivät flunssassa. Eilen kuume nousi vasta tuossa klo 16 jälk, aamupäivällä oli vähän lämpöä. Nyt taas sama tilanne, eli mulla on lämpömuttei kuumetta ja olo hieman hutera. Töihin pitäis mennä klo 17.

Soittaisinko nyt töihin, että jos kuume nousee en pääse, että saavat tuuraajan vai menenkö vaan mahdollisesta kuumeesta huolimatta...? Mä itse olen tuon jälkimmäisen kannalla ja sit vaik huomenna jäis saikulle, jos illalla oikeen huono olo... Mutta jaksanko olla töissä, jos kuumetta, en tiiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;25768423:
Paljon sulla sitä lämpöä eilen oli? Yksi kuumeeton päivä pitäs olla ennenkuin töihin

37.8 oli illalla. Nyt mittari näytti 36.9 mikä on mulle jo paljon, ei lainkaan normaalia. Normaalilämpö n. 36.4

[QUOTE="aapee";25768430]37.8 oli illalla. Nyt mittari näytti 36.9 mikä on mulle jo paljon, ei lainkaan normaalia. Normaalilämpö n. 36.4[/QUOTE]

Eikö 37,5 ja siitä ylöspäin lasketa kuumeeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;25768459:
Mulla oli eilen kun tulin töistä 37,7 eikä käynyt mielessäkään että olisin tänään töihin menny

Juu en mäkään varmasti tuossa tilanteessa olis epäröinyt. Mutta mä olen just ollut saikulla ja nyt vapaapäivätkin takana... Toki voihan sitä vapaapäivinäkin sairastua ;) meillä on yksi lapsista myös kuumeessa, lienee samaa pöpöä.

Ei aina tarvita kuumetta, jotta olisi kipeä. Mulle nousee todella harvoin kuume, mutta flunssan muut oireet riittävät vetämään mut sängynpohjalle eikä tulisi mieleenkään lähteä töihin. Jos olisin sinä, jäisin kotiin.

Älä ajatele mitä MUUT ajattelee, vaan elä tätä elämää ITSELLESI, niin se muillakin menee. Kultaista kruunua ei kukaan sulle aseta, vaikka puolikuntoisena siellä änttäröisit.

Yhteistyössä