Mitäs teillä touhutaan?

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Me ollaan miehen kans kaksin kotona, poika vietiin pari tuntia sitten mummilaan yökylään.
Mulla menossa toinen kalja... Outoa juoda tähän aikaan :D
Mies ryypiskelee sohvalla ja katsoo telkkaria, illalla varmaan lähdetään kaupungille kuuntelee josko RMJ:n musa kuuluis.

Mies heräilee päikkäreiltä, tyttö taitaa tonkia yöpöydän laatilloa. Kahvit tuossa keitin.. Illalla miehen kanssa herkutellaan sipsejä ja dippiä. Mä juon limpparia (raskaana kun oon) ja ukko saattaa ottaa oluen tai kaks. Menee taas huomenna aamuvuoroon duuniin! Et varsin rauhallinen juhannus täällä.

Yhtä selvä olin vuosi sittenkin, meillä oli tuo neiti silloin parin viikon ikäinen vaaveli =) En uskaltanut edes yhtäkään sidukka juoda kun se ois noussut kuitenkin päähän.

Mies potee ripulitautiaan sohvalla, muut sairastaneet jo. Kuopus vielä koisaa, yritän sitä herätellä samalla. Itse mässyttelin just sipsejä. :p Esikoinen edelleenkin mökillä. Eiköhän me tuonne ulos vielä suunnata ja voipi olla et kaverin kanssa grilli pistetään kuumaksi ja syödään lapsen iloksi kaikki makkaraa. :whistle:

jes eka juhannus ilman isäntää,viimeset 20v ollaa oltu ain yhres,mut nyt huomasin et tekee hyvää kun saa hengittää.just tullu ole töis ja kylmä sidu on terästä!!!

Isi ja kuopus nukkuu päiväunia, esikoinen lähti kylpyyn uittamaan veneitään ja minä hillun nakuna (yritän kuivattaa itsestään ruskettavaa, ettei ole ihan valkonen lomalle lähtiessä) :D

Yhteistyössä