Mitäs teillä tapahtuu nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tytöt pelaa toisella koneella autopeliä ja mies on töissä. Mie jumitan koneella ja mietin kaikkea mitä pitäs tehdä :kieh:
No mut sainpa tilattua muutaman joululahjan sentään tässä istuessani :)

teini pelaa wow:ia,taapero päikkäreillä,heräännee kohta.Mies tekkee työjuttuja koneella.Silitin kasan paitoja,tulin tähän hetkeksi ja nyt pitäs lähtee tekee poronkäristystä.

Me olemme junassa, minä, mies ja kaksi nuorimmaista. Minä surffaan nettiä, mies lukee, 3 ja 4 leikkivät .
Kävimme Oulussa: Volbeatin konsertissa ja miehen vanhempia moikkaamassa.

Kotona puolentoista tunnin päästä. Sitten toisikolle syömään ja ihastelemaan uutta koiranpentuaan.

Me olemme junassa, minä, mies ja kaksi nuorimmaista. Minä surffaan nettiä, mies lukee, 3 ja 4 leikkivät .
Kävimme Oulussa: Volbeatin konsertissa ja miehen vanhempia moikkaamassa.

Kotona puolentoista tunnin päästä. Sitten toisikolle syömään ja ihastelemaan uutta koiranpentuaan.
Volbeatin keikalla oli vissiin ollu aika makiat jonot?

8v kaverillaan. 2v heräs päikkäreiltä ja mies keitti itelleen aamukahvia ku heräs vasta, kun ollu yön töissä!!! Minä meinasin juoda kanssa kahvit ja lähteä sitte ulos pienen kanssa. :)

Istun keittiön pöydän ääressä ja oon kaksplussalla. Synttärikakku miehelle valmiina, kohta teen fetapasteijoita ja tiskaan pari kulhoa ja kakkuvuoan. Nautin rauhasta, kun lapsi on isänsä kanssa puistossa.

mies nostaa porkkanoita, tytöt kattoo telkkuu ja kuulostas siltä, että pikku-herra on juuri heränny päikyiltä - mun pitäs siis vissiin vääntäytyä tältä koneelta pois ja jaksaa keksiä jotain kehittävämpää...

Yhteistyössä