Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko isäni? Ihmeellistä! Fantsua! Kuolleista heränneitä en ole palstoilla ennen nähnyt. Milloin soitetaan Seiskaan?Älä viitti opettaa isääs nussimaan?
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/...5278025/229660-jpg.jpg?f=default&$p$f=0e65d92Minkälainen sun vhh-rieska? Saisinko reseptin?
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/...eu-n-maitojauhevarastojen-purkamisen-1.171166
Kuka ei tiennyt tuosta mitään? En ainakaan![]()
Älä unta näe poikaraasu.No kannattaako alkamaan vittuilemaan? Saan kympillä tehtyä parempaa ruokaa kuin sie satasella.
Valehtelija. Luulen että et osaisi tehdä oikein edes Pekingin ankkaa.Älä unta näe poikaraasu.
Voin taata, että kokkaan vaikka kokonaan ilman rahaa paremmat pöperöt kun sinä ikinä saisit kasaan edes viidellä tonnilla ja neljän huippukokin kanssa yhdessä patoja paukutellen![]()
Siitäkin paras osa on nahka, jota kastetaan sweet-and-sour kastikkeessa. Minä joisin kyllä mieluummin sen punaviinin viininä muutenkin.Valehtelija. Luulen että et osaisi tehdä oikein edes Pekingin ankkaa.
Valehtelija. Luulen että et osaisi tehdä oikein edes Pekingin ankkaa.
Olen mestari Pekingin ankan tekemisessä.Itse taidat olla.
Veikkaan, että et oikeasti osaa edes makaroneja keittää![]()
Älä nyt jaksa. Kaikki tietävät, että äitisi sinulle ne ruuat laittaa ja antaa sinun sitten ne kuvata ja väittää omiksesiOlen mestari Pekingin ankan tekemisessä.
Kuten monen muunkin, lempiruokani bouillabaisse, noin kaksitoista ihmistä maapallolla osaa tehdä sen oikein ja minä olen yksi heistä.
No? Kerro kuinka osaat lämmittää roiskeläppäpitsan mikrossa?
Vai osaatko edes sitä![]()
Minulla on todistajia jotka ovat nähneet alusta loppuun kun olen kokannut.Älä nyt jaksa. Kaikki tietävät, että äitisi sinulle ne ruuat laittaa ja antaa sinun sitten ne kuvata ja väittää omiksesi![]()
En usko. Vai tarkoitatko sitä kertaa, kun äiti ja iskä antoivat sinun keittää kananmunia aamupalalle?Minulla on todistajia jotka ovat nähneet alusta loppuun kun olen kokannut.
Haluat olla nyt vain ilkeäEn usko. Vai tarkoitatko sitä kertaa, kun äiti ja iskä antoivat sinun keittää kananmunia aamupalalle?
Haluat olla nyt vain ilkeä![]()
Öitä, sinä Kädetön KokkiMiksi ihmeessä haluaisin???
Mutta nälkä tässä suomen master cheffin kanssa kinatessa tulee, joten ei muuta kun jääkaapin kautta pehkuihin.
Näe sinä herkullisia unia ankasta, minä jostain muusta vankasta![]()
Ankka on hyvää.... kuka hullu nyt ankkaa viitsis syoda tai kokata kun on parempiakin vaihtoehtoja tarjolla?
Kai se alkupalana käy, jos saa Kanadan hanhen pääruoaksi.Ankka on hyvää.
Jaaha. Mä tykkään monenlaisesta lihasta.Kai se alkupalana käy, jos saa Kanadan hanhen pääruoaksi.
Minä kans.Jaaha. Mä tykkään monenlaisesta lihasta.