mitäs teillä syödään tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti

Vieras
aamulla oli puuroo, kahvia, leipää
lounaalla eilistä lohikiusausta ja salaattia
välipalalla kahvia ja karjalanpiirakoita
ja kohta grillataan: kasvisvartaita, makkaraa, pihviä... ja salaattia ja siiderii

Aamulla oli voileipää, hedelmiä ja kahvia. Lounaaksi söin nuudeleita, en tiedä, mitä teinit kävivät syömässä. Illalliseksi teen taginea naudanlihasta, aprikooseista ja kasviksista.

Tytöt oli teatterissa koko päivän. Aamupalaksi söivät leipää ja ennen lähtöä vielä perunasoselaatikkoa. Minä olin töissä. En syönyt siellä mitään, join vain vissyä. Kun tultiin kotiin, syötiin herkkusieniä pekonilla ja koskenlaskijalla, perunoita ja kasviksia ja salaattia. Iltapalasta en vielä tiedä.

Poika söi puuroa äsken ja minä rupean kaivelemaan jääkaappia kunhan tuo laps nukkuu. Siel ois salaattia, kanapihvejä, pekoni-herkkusieniä, possun pihvejä, patonkia, makkaraa, maissia, nakkeja, nugetteja, hampurilainen, mansikka-banaairahkaa.. Taidan ottaa vähän kaikkea :p Ukko on baareilemassa ja tytöt mökillä.

ollu vähän vauhdikas päivä :ashamed:

Aamupalaksi hedelmiä.
Just ennen lähtöä leipää
kyläillessä kääretorttua ja pullaa
isännällä ja lapsilla pottua ja jauheliha-sipulikastiketta, mulla pastaa ja samaista kastiketta, ja punajuurisalaattia
iltapalaksi varmaan karjalanpiirakoita..

Lapsilla aamupalana kurkkuvoileipiä ja kaurapuuroa. Minulla musta kahvi ja vettä
Lounaaksi pinaattikeittoa, karjalanpiirakoita ja keitettyjä kananmunia
Välipalana lapsilla karjalanpiirakat lounaalta
Iltapalaksi tein äsken pizzaa

Keitetyt perunat
Savustettua lohta
Tuoresalaatti (tomaatti,ananas,jäävuorisalaatti,paprika,luumu)
Italiansalaatti
Täytetyt herkkusienet (sisällä aurajuustoa ja ympärillä pekonia)
Patonkia
Bonjouria

Muuta en jaksa luetella :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Saitko sitä luomua hommattua? :)
Juup. Lykkäsin iltapäivällä nuorisolle nipun lounasseteleitä kouraan, käskin käydä lounastamassa jossain muualla ja lähdin Selloon :D

Hyvin toimittu!! :) Minä täällä nautin BBC PROMs-lähetyksistä, olen koko päivän katsonut koosteita lähivuosilta, tuonne kyllä pitäisi joskus päästä, viimeisen illan konserttiin Albert Halliin :)

aamulla 1v puuroa ja päärynää, aikuiset kahvia ja leipää
lounas pojalle purkkiruoka, miehelle munakas, mulle rahkaa ja ananasta
välipala pojalle viili, aikuisille pullakahvit
päivälliseksi tein itse porkkanalettuja
iltapalaksi pojalle puuroa, leipää, aikuisille tuli just pizza uunista, siideriä ja jääkiekkoa kyytipoikana.

En tiedä mitä mies on lapsille laitellut :whistle:
Mutta iltapalaksi syötiin nakkeja ja juustomakkaraa, sienisalaattia, perunasalaattia, kaali-porkkana-ananas salaattia ja kurkkua ja tomaattia.
Ja pastaa kerman ja juustonkera :p

Kohta aukee juustonaksupussi, NAM!

Yhteistyössä