Mitäs teillä on tänään ruokana? :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mymmeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokeilussa (juurikin uunissa) tuollainen Atrian Bravuurijuttu
6407820024379.jpg


Lisäks jasmiiniriisiä ja perus vihree salaatti :)
 
Hain koko viikonlopuksi puolivalmista einestä kun olen vielä töissä, eli kaapista löytyy ainakin pizzaa, lihapullia, perunasalaattia, nakkeja, ranskalaisia, tortillaa, juustoja, hernekeittoa, pastaa ja jauhelihaa, eli jotain helppoa herkuttelua on luvassa.

Lapset ja mies syövät lounaaksi miehen tekemää pastaa.
 
[QUOTE="mymmeli";25489262]olen kans kaupassa näitä katsellut, mutta eipä ole tullut vielä ostettua :) olishan tuommoinen ihan näppärä pitkän työpäivän jälkeen iskeä uuniin. Mutta miltähän mahtaa maistua[/QUOTE]

Kerron kun tiedän :)
 
Grillattuja ohuen ohuita broileripihvejä, keitettyä parsakaalia ja kukkakaalia, salaattia (perussetti eli jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, lisäksi sipulia ja oliivia). Lapsille ehkä kiehautan perunaa seuraksi, ehkä en.

Semmoinen vähähiilarinen rd-ystävällinen sapuska :)
 
Meillä lasten herkkuerikoisruokaa, eli ylläripylläri itsetehtyä hernerokkaa..
Lapset sai päättää, ite oisin tehny jotaa iha muuta.. Mutta maistuu tuokin. :)

On kyllä hyvää kera kinkunjämien ja porkkanakuutioiden.
 

Yhteistyössä