Mitäs teillä on suunnitelmissa tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hips"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hips"

Vieras
Meillä kävi mummi ja vaari juuri hakemassa kolme poikaamme Korkeasaari-reissulle, lähtivät ajelemaan lounaisesta Suomesta kohti Helsinkiä. Toivottavasti siellä on hyvä sää, säätiedotusten mukaan ainakin pitäisi olla. Mies taas lähti koiran kanssa raksalle ja mun pitäis ruveta repimään alas nykyisen kotimme olohuoneen tapetteja (maalaushommat edessä). Silittääkin pitäisi. Mutta mikä ihana rauha! :D En muista, koska viimeksi olisin ollut kotona ihan yksin...

• Tykkää
Reactions: Kitiara Uth Matar
..no, mä varmaan nyt tässä aamupäivän aikana harmaannun ja kaljuunnun ens alkuun :kieh:..

..ja sitten vois tietty lähteä ipanoiden kanssa herättämään paheennusta uimarannalle, mihin ehken häviäis tää toisten aiheutettu kastasrofitilanne, jota saan "ilokseni" olla setvimässä...nää, se vaatinee järeämpiä toimenpiteitä..

Häröillään siis loppupäivä.

Lapset meni jo ulos. Meillä ei ole oikeestaan kummempaa ohjelmaa tälle päivälle. Hengaillaan vaan tuossa pihalla. Päivällä ajattelin, et jo grillailis maggaraa. Niin, olihan mulla tarkoitus käydä eurokankaasta katsomassa, josko siellä olis vielä sitä samaa verhokangasta jäljellä mistä meillä olohuoneen verhot on. Tekisin samanlaiset keittiöönkin.

Olen siivonnut melkein koko aamun. Herättiin suht aikaisin ja oli tiedossa, että tulee eräs henkilö käymään ja herätessa vasta sitten ymmärsin katsoa asuntoa sillä silmällä miltä se vieraille näyttää ja voi luoja mikä sotku! En ymmärrä miten en ole tätä sotkua "nähnyt" aikaisemmin ennenkuin vasta tänään :O

Ja koko aamun hikipäässä järjestellyt, siivonnut, pyyhkinyt tasoja ja altaita jne. eikä täällä edes oikein huomaa mitään eroa :headwall:

Ulos tekisi mieli, loma alkoi, mutta tätä tekemistä olisi niiiiiiiin paljon täällä sisällä :( Taidan joutua viettämään koko loman sisällä siivoamassa, niin pahasti olen jättänyt rästiin hommia ja ajatellut että sitten lomalla ehtii. Plaah..

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26626099:
Olen siivonnut melkein koko aamun. Herättiin suht aikaisin ja oli tiedossa, että tulee eräs henkilö käymään ja herätessa vasta sitten ymmärsin katsoa asuntoa sillä silmällä miltä se vieraille näyttää ja voi luoja mikä sotku! En ymmärrä miten en ole tätä sotkua "nähnyt" aikaisemmin ennenkuin vasta tänään :O

Ja koko aamun hikipäässä järjestellyt, siivonnut, pyyhkinyt tasoja ja altaita jne. eikä täällä edes oikein huomaa mitään eroa :headwall:

Ulos tekisi mieli, loma alkoi, mutta tätä tekemistä olisi niiiiiiiin paljon täällä sisällä :( Taidan joutua viettämään koko loman sisällä siivoamassa, niin pahasti olen jättänyt rästiin hommia ja ajatellut että sitten lomalla ehtii. Plaah..

Hei, niin on tuttu tunne :hug:....mutta - mulla se tilanne ei juurikaan korjaannu, vaikka koko päivän/viikon siivoaisin tahi järjestelisin. Hetken pieni hurmio, joo, näkyis mutta kun tuvassa pyörii kolme ahkeraa sisustussuunnittelijaa, niin....

ULOS SIITÄ!! Heti :D! Mene nauttimaan päivästä....siivota ehtii tuonnempanakin. Ja jos nyt on pakko, niin raivaat ne pahimmat pois. Muutoin anna olla. :)

Muksut häippäs puistoon (tai oikeemmin ravaa puiston ja eteisen väliä).. Jos nurmen leikkais ja repis yhen puskan irti takapihaa rumentamasta. Iltapäivällä salille ja ehkä yhteen tapahtumaan kuskiksi.. Jos ei tänään ni huomenna se kuskin nakki napsahtaa. Muksut pitäs viedä mummon kans mökille, mut en taida vielä viedä jos lähetäänki vasta huomenna..

Yhteistyössä