Mitäs teidän lapset harrastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Mun tyttö on 4v ja jäi nyt vuoden hoidossa olon jälkeen meidän kanssa kotia, kun jäin mammalomalle. Nyt ois varmaan hyvä ottaa jokin yks harrastus tytölle.. mutta mikä? Oiskohan joku jumppa tai tanssi kiva? Mites muilla? Mitä lapset tykkää harrastuksestaan? Miten alku sujui?

Mun tyttö on aika ujo, ainakin uusien ihmisten suhteen ja sehän tuumas heti että äitin pitää tulla mukaan kun kyselin et haluaisko jotain jumppaa tai muuta alkaa harrastamaan. Uimakoulua oon kanssa miettinyt, mutta ehkä se ois parempi vasta vuoden päästä..

Meillä 3v:na kokeltiin liikuntaleikkikoulua, mutta ei halunnut jäädä sinne yksin. 4,5v:nä kävi ekan uimakoulun se oli ihan kiva juttu ja nyt alkavana syksynä menee uudelleen samalle kurssille. Nyt kun täytti 5v. poika haluaa myös tanssikouluun ja sitä kokeillaan parin viikon päästä.

3,5-vuotias käy kerhossa kolmena päivänä viikossa kolme tuntia kerrallaan. Kotihoidossa on siis... Varsinaisia liikuntaharrastuksia tytöllä ei vielä ole, jääkiekkoa hän tosin ilmoitti ryhtyvänsä pelaamaan työkseen :D

Meillä 2- ja 3-vuotiaat käy molemmat muskarissa, nuorempi äidin kanssa, vanhempi nyt syksystä alkaen yksin. Molemmat myös jumpassa, vanhempi omassa satujumpassaan, nuorempi aikuinen-lapsijumpassa. Ja vanhemmalla on vielä seurakunnan kerho 2x/vko ja yhdessä käydään perhekerhossa..

4v poika käy kerran viikossa tanssitunnilla. Hän alotti ne vuos sitten. Hän on tällä hetkellä 15 päivää kuussa hoidossa. Käy kerran viikossa kerhossa myös, mutta sikäli vähän eri tilanne kun hänen mummonsa on kerho-ohjaajana siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
3,5-vuotias käy kerhossa kolmena päivänä viikossa kolme tuntia kerrallaan. Kotihoidossa on siis... Varsinaisia liikuntaharrastuksia tytöllä ei vielä ole, jääkiekkoa hän tosin ilmoitti ryhtyvänsä pelaamaan työkseen :D

käyttekö hakalan kerhossa???

onks siellä se iltapäiväkerho, siis kerho iltapäivällä???

Jalkapalloa, jääkiekkoa, ratsastusta, HipHopia, pianon soittoa, kitaran soittoa, uimista, temppukoulua, breikkiä
tässä meijän lauman harrastuksia - äiti harrastaa kuljetusta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hyvinkää:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

käyttekö hakalan kerhossa???

onks siellä se iltapäiväkerho, siis kerho iltapäivällä???

Hakalan leikkitoiminnassa, kyllä :) Ollaankos tuttuja? Tyttö aloittaa huomenna ns. isojen ryhmässä, joka on kolme kertaa viikossa aamupäivisin...

8v uimaseura ja kuvataidekoulu, lisänä VOIS olla jotain, mutta en tiiä raaskisko... Toisaalta pienoa se vois pimputtaa IP:n aikana, jos mahtuu vaan kurssille. :xmas:
5v uimakoulu + liikkari, jonka meinasin unohtaa! Milloinkohan on ilmoittautuminen... :xmas: :xmas: :xmas:

poika 9v harrastanut uintia kerran viikossa ja nyt pesiksessä oli koko kesän. Pienenä kävi päiväkerhossa 2 kertaa viikossa, tyttö 5v ja uintia myös harrastaa kerran viikossa. Päiväkerhossa ehti käydä vaan kuukauden kun meni tarhaan kun minä menin töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
tyttö: Kontaktinyrkkeily+sali+lenkit, karnevaalisamba ja taidekoulu
poika: nyt vain jutsu+lenkit

Minkäikäisenä lapset voi aloittaa samban? :D

minkä ikäisenä vain....kunhan kävellä osaa. Tuossa tietoa...
http://www.carioca.fi/index.php?page=opetus

Meillä alkaa tunnit 23.8. klo. 18.00 ja perinteen mukaan eka kokeilutunti on ilmainen....eli tule kokeilemaan....

Minun tytär harrasti 2-3 -vuotiaana jumppakerhoa ja muskaria. Tuossa 5-7 -vuotiaana ratsastusta ja lastentanssia. Nyt on likka 10 v., ja harrastanut jo muutaman vuoden partioita ja viime talvena aloitti myös laskettelun. Ympäri vuoden ui paljon, ja talvella myös hiihto ja luistelu(jos pystyy) on mieleistä puuhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
poika 9v harrastanut uintia kerran viikossa .

??? Missä käy noin?? Mä protestoin niin voimakkaasti kun mun tyttö on käynyt nyt kaksi vuotta 2xvko ja syyskuussa alkaisi treenit 3xvko + jumppa vielä lisäksi. Ikää hällä 10v (toisin treenaa 11-12 vuotiaiden ryhmässä)