Mitäs teidän aamuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Me tossa tunti sit herättiin. Mä jopa nukuin todella hyvin ja heräsin hiukka ennen tyttöö :) Pariin kertaan kyllä yöllä heräsin siihen että näin ihan älyttömiä suunnilleenki x-rated unia :snotty: ilmeisestikin kiitos kohdunpoiston :D

Kivut on ainaki tällä hetkellä ihan hyvin hallinnassa, toki oon vielä jatkuvasti kipee mutta pystyy jo jotensakin toimimaan. Ja mielialat on mitä parhaimmat! Ihana aamu ja mahtava olo! :D

Mites teidän aamu on lähteny käyntiin?

Kerrankin lapset nukkuivat jopa puoli kasiin, eli täälläkin saatu nukuttua.

Nyt aamiaista ja sit nokka kohti mummulaa ja tyttären kanssa ratsastustunnille.

Kivaa päivää sinulle ja toivottavasti kivut pysyvätkin poissa.

Meillä herättiin 7.30, nuorimmaisella pissat tullu läpi sänkyyn. Mut pienillä vahingoilla säästyttiin ja pyykikone jo laulaa. Mies just heräilee. Lapset katto tuossa lastenohjelmia ja meilläki vasta puuro tulossa. Koiraa pitäs lähteä käyttämään tarpeillaan ja imuroimaan näin sunnuntain kunniaksi.

Hieno homma että toipuminen lähtenyt noin kivasti käyntiin ja fiilis hyvä. :flower:

Itse oon kuin perseeseen ammuttu, nukuin liian vähän, painun kyllä päikkäreille tytön kanssa..

herättiin 6.15 hyvinki kiukkusella päällä. jokuset itkupotkuraivarit saatu kun ei lupaa heltiä tiskikoneen hajottamiseen,hellan nuppien vääntelemiseen ym..
eli vähintäänki raivostuttava aamu..

Erikoistapaus, sain nukkua 8.30 asti :) Sitten tultiin ilmoittamaan että hänen korkeutensa tahtoo paahtoleipää ;) No eipä sillä, tunnin pidempään sai nukkua kuin normaalisti, tosin eilen katsottiin yhteen asti elokuvaa..Eli ihan oma syy että silmät on ristissä :D
Eli aamu menee aamupalan ja pikkukakkosen parhaiden parissa... Pätkismuffineja ajattelin väsätä kunhan kaupat aukeaa, kaveri vähän lupaili tulla illemmalla kyläilemään. Eli ihan jees sunnuntai tiedossa.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
herättiin 6.15 hyvinki kiukkusella päällä. jokuset itkupotkuraivarit saatu kun ei lupaa heltiä tiskikoneen hajottamiseen,hellan nuppien vääntelemiseen ym..

:hug: Heti aamusta ne itkupotkuraivarit on kyl kaikista rasittavimpia..

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Hieno homma että toipuminen lähtenyt noin kivasti käyntiin ja fiilis hyvä. :flower:

Itse oon kuin perseeseen ammuttu, nukuin liian vähän, painun kyllä päikkäreille tytön kanssa..

Mä olin eilen noilla fiiliksillä ku tuntu ettei saa hetken rauhaa ja olin kamalan kipee.. Vaikka ymmärtäähän sen että se tuo tyttö mussa roikkuu kun huolehtii tosta mun kivusta..

Ei muuta ku päikkäreille sit vaan ku pääset! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

meillä kun näitä esiintyy joka aamu. tullu siihen vaiheeseen että joko se äiskä tänä aamuna antais periksi. sitten ku lupaa ei irtoa tulee raivarit,nakellaan tavaroita ja huudetaan vähintäänki niin lujaa et naapurit varmaan kuvittelee mun pieksävän poikaa.. toisinaan tuntuu et en viiti ees nousta ylös ku tietää mitä on luvassa. mut eipä se ajatus koskaan auta. no mut ihana lapsi joka tapauksessa =)

Ensimäinen raivari tälle aamulle koiettu. Syötin vauvaa ni 2v oli (teki saman eilen) hakenu jääkaapista kanamunat ja rikko niitä keittiön lattialle. Nyt seisoo tyttö nurkassa ja jää aamu ohjelmat kattomatta.

täälläki nyt märistään ku ei saa leikkiä kameralla

meillä kun näitä esiintyy joka aamu. tullu siihen vaiheeseen että joko se äiskä tänä aamuna antais periksi. sitten ku lupaa ei irtoa tulee raivarit,nakellaan tavaroita ja huudetaan vähintäänki niin lujaa et naapurit varmaan kuvittelee mun pieksävän poikaa.. toisinaan tuntuu et en viiti ees nousta ylös ku tietää mitä on luvassa. mut eipä se ajatus koskaan auta. no mut ihana lapsi joka tapauksessa =)

Meillä oli kans tollanen vaihe, aamut oli ihan kamalia, yhtä huutoo ja taistelua. Mutta se kyllä siitä helpottaa :) Joo-o, tiedän ettei se tietoisuus tähän hetkeen kauheesti auta mutta ehkä se vähän helpottaa :D

herättii, lapset söi ja leikkii bussia pöydän alla :D parin tunnin päästä katselemaan muumeja yms, lähinnä odottelen sitä että nukahtaakohan lapset päiväunille tänään vai ei.

Meillä oli kans tollanen vaihe, aamut oli ihan kamalia, yhtä huutoo ja taistelua. Mutta se kyllä siitä helpottaa :) Joo-o, tiedän ettei se tietoisuus tähän hetkeen kauheesti auta mutta ehkä se vähän helpottaa :D
sitä helpotusta odotellessa :D
mä naurunsekaisesti odotan ku kaverilla on samanikäinen lapsi kun mulla ja tällä lapsella ei oo vielä uhmasta tietookaan. et kai se sitten tulee sille lapselle kaksinkertasena :D :D toivottavasti. tää äiti on pääsy niin helpolla ku mies hoiti lasta ekan1,5 vuotta.äiti hoiti vaan imetyksen,ei muuta. nyt kun isä pääsi töihin ni äiti on kaksistaan lapsen kans..

Kuudelta heräsin ja nyt olen jo siivonnut, pessyt pyykkiä, kylvettänyt kissan ja leiponut leipää, mikä on nyt uunissa. Ihaana tuoksu. Kohta masuni kanssa sohvalle makaamaan ja katsastamaan Paranormal Activity, kun en uskaltanut sitä illalla katsoa ennen nukkumaanmenoa :D .

Kiva kuulla, etta voit jo paljon paremmin.

Mina nukuin normaalia myohempaa. Herasin vasta klo 9. Eilen illalla meni myohaan, ensin kavin katsomassa sex ant the city 2 ennakkoon . Sen jalkeen katsoin euroviisut loppuun kotona.

Tanaan vuorossa pihatoita(on niin upea aurinkoinen keli), Girls Cup turnauspalaveria, jalkapallotreeneja ja viimeiset uimakisat pojalla ennen kesakuun rollouinteja. Rollot ovat nuorten sm-uinnit.

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Kiva kuulla, etta voit jo paljon paremmin.

Mina nukuin normaalia myohempaa. Herasin vasta klo 9. Eilen illalla meni myohaan, ensin kavin katsomassa sex ant the city 2 ennakkoon . Sen jalkeen katsoin euroviisut loppuun kotona.

Tanaan vuorossa pihatoita(on niin upea aurinkoinen keli), Girls Cup turnauspalaveria, jalkapallotreeneja ja viimeiset uimakisat pojalla ennen kesakuun rollouinteja. Rollot ovat nuorten sm-uinnit.

No sulla onki päivä täynnä toimintaa!

Mä yritän pitää itteeni paikallaan.. :snotty: Nyt ku on kesälomaki alkanu ja kaikkee niin tekis mieli värkkäillä ja tehä vaikka mitä. Mutta nyt täytyy vaan ootella ja parannella :D

Mies tökki mut hereille kun lapsi huus vessassa "PYYHKIMÄÄN!!!!" , mun vuoro nousta.. Tul juotua eilen vähän olutta ja olis väsyttänyt mutta mies on käytännössä katsoen ollut koko viikonlopun lasten kanssa joten nukkukoon tänään niin pitkään kuin haluaa :)

Kahvia juonut ja tässä ollut, lapsille kohta aamiaista teen.-

ipana tuli herättämään tossa puoli kahdeksan aikaan, syötiin herkkuaamupala, join pari saavillista kahvia, laitoin pyykkikoneen pyöriin ja suoritin pikaimuroinnin lapsen katsoessa lastenohjelmia. miehen kävin äsken repimässä ylös kun sillä menoo klo11 :)
koirat pitäs pissattaa, mut ne on vieläkin ihan silmät ristissä ja pasmat sekasin kun mies käytti ne yöllä kuskireissulta tullessaan ulkona 3maissa, raasuilla meni nyt päivärytmi pyllylleen :D
mun ystävän pitäs tulla meille ihanan poikansa eli mun kummipojan kanssa, luvassa teetä ja sympatiaa sateen ropistessa ikkunoihin :)
sitten illemmalla tuo lapsonen lähtee mummulle yökylään kun mummulla alkoi kesäloma =)

Ihanpa tää aamu on kai hyvin alkanu.. Tuossa äsken noustiin kaikki ja kohta ihana aamukahvi.. Nättiä aamua vähän pilasi se että kissa oli nukkunu mun vaatteiden päällä ja karvasiahan ne on.. :/ Inhottaa koko katti.

Yhteistyössä