Mitäs te ootte puuhannu tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mä olen siivoillu ihan yleisesti ja keittiöön vaihdoin jouluverhot, pistin nätin jouluisen pöytäliinan ja kynttelikön sinne :heart: Pesin kaks mattoa ja pyykkiä on pesty koko päivä (ei ne lopu koskaan :ashamed: ) Tein heeerrrkku ruokaa ja nyt juon kahvia ja oottelen "roska"sarjojen alkua :D (salkkarit) Ennen sitä poika menee nukkumaan. Sit vielä iltasatua ja lisää "roska"sarjoja :D

Ihana päivä takana, mitä nyt poika katko mun hienot kynttiläni.. Mutta mitä pienistä, niitä saa aina uusia :)

Aamulla vähän siivottiin porukalla. Sitten kävin lääkärissä, pojan kanssa kirpalla ja pulkkamäessä. Nyt oon sitten nuollut haavojani tässä koneella. Pitäisi kai johonkin toimintaan vielä reipastua, mutta ei huvita.

No yliopistolla kirjoittelin. Pyörällä vetäsin lipat myös, auts.

Sit illan oon vaan öllötelly kotona pojan (ja miehen, mut hän läks äsken kuntosalille) kanssa. Tyttö huitelee kaverillaan, just oottelen iltapalalle.

Kàvin kahvilassa aamukahvilla, kàvin pankissa, kàvin torilla ja kaupassa. Tein maksapateeta. Vàhàn kotihommia ja paljon kàvelyà ulkona koiran kanssa. Iltaruokaa tàssà samalla vàànnàn

Töistä kun pääsin kotiin niin laitoin takkaan tulen, pyykkikoneen pyörimään ja kaivoin joulukynttelikön esiin, ihan sen kunniaksi että tänään on vihdoin satanut täälläkin lunta!

Ulkoilua leikkipuistossa, siivoilua kettiössä, ruoanlaittoa, pojan kanssa leikkimistä/lukemista/oleilua, ilmaisen suklaan perässä (melkein) lähimpään Smartpostiin ja samalla kauppareissu. Siinäpä nuo tiivistettynä. :) Kunhan poika menee nukkumaan, katsotaan miehen kanssa varmaan sitä Mr. Bean-leffaa, syödään suklaata ja juodaan glögiä. :heart:

Hölissy aamulla äidin ja veljen kanssa puhelimessa, aamupäivästä viiteen asti töissä, käynyt kaupassa
ja valmistanut sapuskaa. Mitäs viellä, katellu Emmerdalee ja rapsutellu hellyydenkipeitä
katteja. Ok päivä vaikka oonkin viellä vähän kipee. :)

rasittava päivä töissä ja sit vielä päälle kamala kotimatka, kun liikenteessä oli yllättävän paljon kaikenmaailman urpoja. Sit ois nälkä, mut mitään ei pysty syömään, kun närästää... Eli tänään on: vali,vali,vali- päivä

Heräsin puoli viisi kun miehen kello soi, meni viiteen töihin. En saanut enää unta ennen kuin just vähän ennen kun oma kello soi seiskalta. Nousin ylös, hoputin esikoisen syömään-pukemaan-kouluun kahdeksaksi. Sitten itselle suihkua, vaatetta ja pakkelia, neito matkaan ja päiväkodin kautta keskustaan. Puoli kymmenen alkoi oikeudenkäynti jossa olin todistajana, pääsin sieltä puoli yhden maissa. Sit lounasta kahvilassa ja töihin. Töissä neljään saakka, ajelin kotiin ja mies nappasi mut kyytiin ja käytiin Prismassa ruokakaupassa. Sit kotiin, maattiin tunti sohvalla sylikkäin kattelemassa akvaariota ja juttelemassa. Sit vähän seksihommia, puolen tunnin päikkärit ja sitten suihkuun. Viestittelin eksäni kanssa ja sovittiin et pidetään perjantaina pikkujouluja meillä. Just syötiin broilerisalaattia, mies siirtää karaokebiisejä omalla koneellaan ja mä istun hetken tässä ennen kun Pasila alkaa. Sit lasi punkkua, Pasila ja yksi iso tukkutilaus joka pitää tehdä kunhan saan yhteistyökumppanini puhelinpalaveriin yhdeksän jälkeen. Sit unten maille, huomenna aikainen herätys kun on inventaaripäivä töissä.

Aamulla oltiin lumitöissä pojan kanssa, sit on käyty kaupoilla, leivottu ja oltu vaan..Meillä on ollut harvinaisen hankala päivä, junnu on huutanut, potkinut ja riehunut niin et mä huokasin helpotuksesta kun sain sen äsken sänkyyn..Ei oikein ollut hyvä päivä, josko huomenna sitten olis vähä parempi..

Heräsin puoli viisi kun miehen kello soi, meni viiteen töihin. En saanut enää unta ennen kuin just vähän ennen kun oma kello soi seiskalta. Nousin ylös, hoputin esikoisen syömään-pukemaan-kouluun kahdeksaksi. Sitten itselle suihkua, vaatetta ja pakkelia, neito matkaan ja päiväkodin kautta keskustaan. Puoli kymmenen alkoi oikeudenkäynti jossa olin todistajana, pääsin sieltä puoli yhden maissa. Sit lounasta kahvilassa ja töihin. Töissä neljään saakka, ajelin kotiin ja mies nappasi mut kyytiin ja käytiin Prismassa ruokakaupassa. Sit kotiin, maattiin tunti sohvalla sylikkäin kattelemassa akvaariota ja juttelemassa. Sit vähän seksihommia, puolen tunnin päikkärit ja sitten suihkuun. Viestittelin eksäni kanssa ja sovittiin et pidetään perjantaina pikkujouluja meillä. Just syötiin broilerisalaattia, mies siirtää karaokebiisejä omalla koneellaan ja mä istun hetken tässä ennen kun Pasila alkaa. Sit lasi punkkua, Pasila ja yksi iso tukkutilaus joka pitää tehdä kunhan saan yhteistyökumppanini puhelinpalaveriin yhdeksän jälkeen. Sit unten maille, huomenna aikainen herätys kun on inventaaripäivä töissä.

Anteeks mutta täytyy muistuttaa jos et sattunut tietämään että ne lapset pitää yleensä myös hakea sieltä päiväkodista :)

Oli kiva aamulla lähteä, kun lumi teki valoisaksi ja näki koiranjätöksetkin niin taaperon ehti pelastaa se kun käppäilee pitkin nurmikoita ja pientareita ;)
Kotihommia ja kirpparilla käyntiä, nyt lötkötystä kun pojat unessa.
Mukava päivä, mukavan viikonlopun jälkeen :)

Olin kolmeen saakka töissä, sitten hain pojan päiväkodista, tein ruokaa, syötiin, tiskasin, pesin koneellisen pyykkiä ja ripustin ne kuivumaan, putsasin kissanhiekat, leikin pojan kanssa, kylvetin pojan, syötiin iltapalaa, luettiin vähän kirjoja ja klo 20 poika nukahti. Nyt vähän telkkua ja nettiä, ja varmaan klo 21 maissa unten maille, että on virkeenä huomenna aamulla klo 5.20. :)

Anteeks mutta täytyy muistuttaa jos et sattunut tietämään että on perheitä joissa myös isä osaa hoitaa tällaisia pieniä arjen askareita kuin lasten päiväkodistahaku ;).

Anteeksi mutta jotenkin oletan edelleenkin että tällä tavalla puhuessa kyseessä olisi ydinperhe mutta tämä onkin taas joku sekava lapset sulle vai mulle - systeemi. Turha vetää hernettä nekkuun, mä en vaan vielä ole sisäistänyt tätä nykymaailman menoa jossa lapsia pompotellaan vaan automaattisesti oletin että äiti tai isä hakisi lapset YHTEISEEN KOTIIN.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Töissä normaalin vilkasta, päiväkodin kautta kauppaan tytön kanssa, ruokaa, pyykkiä, vähän kotihommia ja kerkesin hetken neuloakin. Kohta nukkumaan, että jaksaa saman show:n huomenna kellon soidessa 6.00.

[QUOTE="sama";25122864]Anteeksi mutta jotenkin oletan edelleenkin että tällä tavalla puhuessa kyseessä olisi ydinperhe mutta tämä onkin taas joku sekava lapset sulle vai mulle - systeemi. Turha vetää hernettä nekkuun, mä en vaan vielä ole sisäistänyt tätä nykymaailman menoa jossa lapsia pompotellaan vaan automaattisesti oletin että äiti tai isä hakisi lapset YHTEISEEN KOTIIN.[/QUOTE]

Meidän systeemi ei ole sekava vaan hyvin toimiva viikko sulla-viikko mulla-järjestely. Kaikki ei vaan ole valmiita kärvistelemään paskassa parisuhteessa ikuisuuksia, mulle kymmenen vuotta sitä "herkkua" riitti ja olin PALJON onnellisempi heti kun eksästä pääsin eroon ja sama onnellisuus heijastui myös lapsiin ja omien sanojensa mukaan he ovat onnellisia että isi ja äiti erosi niin ei tarvii kuunnella ainaista tappelua. Puhumattakaan siitä, miten onnellinen olen nyt, kun elämässäni on ihana mies josta lapsetkin tykkää ihan kybällä ja joka tykkää mun lapsista. Ja joo, mun viikolla myös nykyinen mies osaa hakea neidin hoidosta, ei mun aina tarvii ;)

[QUOTE="sama";25122864]Anteeksi mutta jotenkin oletan edelleenkin että tällä tavalla puhuessa kyseessä olisi ydinperhe mutta tämä onkin taas joku sekava lapset sulle vai mulle - systeemi. Turha vetää hernettä nekkuun, mä en vaan vielä ole sisäistänyt tätä nykymaailman menoa jossa lapsia pompotellaan vaan automaattisesti oletin että äiti tai isä hakisi lapset YHTEISEEN KOTIIN.[/QUOTE]

Mitä sekavaa siinä on, jos perheessä äiti vie lapsen hoidosta ja isä hakee? Tai toisinpäin? Meillä ainakin usein toinen vie ja toinen hakee, ja ollaan kuule ihan ollaan ydinperhe.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Siivonnut, tehnyt vähän kouluhommia, nukkunut päiväunet, hakenut lapsen päiväkodista.

Käynyt ostoksilla ja kiinalaisessa syömässä veljeni ja hänen uunituoreen vaimonsa kanssa. Tapasin äitini ja tätini.

[QUOTE="Mamma italiana";25122432]Kàvin kahvilassa aamukahvilla, kàvin pankissa, kàvin torilla ja kaupassa. Tein maksapateeta. Vàhàn kotihommia ja paljon kàvelyà ulkona koiran kanssa. Iltaruokaa tàssà samalla vàànnàn[/QUOTE]

missä päin Italiaa asut? Oletko töissä siellä?
Kade!

Yhteistyössä