Mitäs tästä puuttuu sun mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja uimari:
jos vaikka ei kala tai liha maistu niin olisi jotain täyttävämpääkin. Itse syön kyllä lihaa mutta aina se ei maistu. Yhden salaatin tilalla voisi olla höyrytetyt kasvikset? Ja tosiaan se juustokakku..

Mä olen koko kesän tehnyt kaikille ystäville juustokakkua tarjolle eli en niin sanotusti ehkä kehtaa nyt.. Noista salaateista yks olis enemmän salaattipohjainen, yks tuhdimpi makaronipohjainen ja sit yks sellanen värikäs salaattimainen.. Kasvikset käy jos päädyn laittamaan tarjolle myös perunaa, sillä jos laitan ylipäätään mitään lämmintä tarjolle niin sit niitä pitäis olla väh. kaksi vaihtoehtoa. Halusin kylmää noutopöytää siksi etten joudu ihan pelkkään passarin osaan vaan voin seurustella vieraiden kanssa tarpeeksi.

noi salaatit kuullostaa hyvälle. musta tosiaan voit hyvin karsiakin! Miettisin myös jälkkäreistä jos kerta on jo kermakakkuam niin leivokset? Ehkäpä hedelmäsalaatti tai vaan mansikoita? Minusta alkuun paria salaattia vähän kylmiä lihoja ja kaloja ja leipää ja vaikka pikkuisia pitsasia, ja jälkkäriksi kakku ja hedelmäsalaatti ja sitten baari auki.. Millos ovet aukesikaan : ) Pitäkää kivaa! Ihanaa olisi saada tuollaisiin bileiseisiin kutsu!

Alkuperäinen kirjoittaja uimari:
noi salaatit kuullostaa hyvälle. musta tosiaan voit hyvin karsiakin! Miettisin myös jälkkäreistä jos kerta on jo kermakakkuam niin leivokset? Ehkäpä hedelmäsalaatti tai vaan mansikoita? Minusta alkuun paria salaattia vähän kylmiä lihoja ja kaloja ja leipää ja vaikka pikkuisia pitsasia, ja jälkkäriksi kakku ja hedelmäsalaatti ja sitten baari auki.. Millos ovet aukesikaan : ) Pitäkää kivaa! Ihanaa olisi saada tuollaisiin bileiseisiin kutsu!

Ajattelin ensin, että juustolajitelman kanssa tarjoan tuossa briejuuston päällä mansikoita, eli on siis molempiin sopivaa syömistä, suolaista ja makeaa.. Mutten ole vielä hankkinut sellaista valtavaa briejuustoa ja kun mansikoidenkin kanssa on nyt hiukan hankalasti täällä päin jo.. Voisin tietty tehdä jotain yksinkertaisia (mut siis hyviä) pikkuleipiä kun on tuo kakkukin ja se on ISO ja kermainen! Aloitamme vasta klo 18 perjantaina eli vieraat lienee ruokailleet kuitenkin jo kerran sinä päivänä (jos ovat sellaisia säännöllisesti syöviä ihmisiä) ja osa porukasta jää roikkumaan juhliin seuraavaan aamuun asti eli syömme myös rääppeitä sitten yöllä varmaankin. Kakun ja koristeeksi tulevat kukat olen tilannut, kaiken muun teen itse. Pyrin välttämään yltiöromanttisuutta, vaikka kyseessä onkin hääpäivämme sillä olemme aika ronskin huumorin omaavia ihmisiä. Häissämmekin oli jo aikoinaan piilotettuna juttuja jotka kuvasi käsitystämme romantiikasta :D .. no sittemmin kyllä mies on pehmentynyt ja minä taasen muuttunut huumoriltani kierommaksi.

Ihanalta luulostaa tarjottavat ja mukava olisi olla vieraana noilla kutsuilla =)

Jos tuota drinkki puolta mietit niin Mojito sopisi hyvin. Mutta kyllä siinä jo hyviä drinkkejä löytyy, ainakin mun makuun :p Mitä tuohon Seabreezeen muuten tulee?

Makeaksi syötäväksi riittää hyvin vaikka tuo pelkkä täytekakku. Minäkin meinasin ehdottaa juustotorttua tai miksei pikkuleivoksiksi vaikka porkkanakakkua.

Jos peruna puolta pöytään kaipailet niin itsetehdyt kuorelliset, maustetut lohkoperunat sopisivat, maistuvat yllättäen jopa kylminä, kasvislisäkkeenä voisi olla myös paahdettuja kasviksia. Myös öljypohajainen perunasalaatti kesäperunoista sopisi.

Mukavia juhlia =)

jotain alkoholitonta laittaisin listalle. Vaikka miten kutsussa ilmoitatte, että juomaa on tarjolla niin kyllä joukossa on aina joku joka haluaa alkoholitonta (esim. lääkekuurin takia).

Alkuperäinen kirjoittaja Meirami:
Ihanalta luulostaa tarjottavat ja mukava olisi olla vieraana noilla kutsuilla =)

Jos tuota drinkki puolta mietit niin Mojito sopisi hyvin. Mutta kyllä siinä jo hyviä drinkkejä löytyy, ainakin mun makuun :p Mitä tuohon Seabreezeen muuten tulee?

Makeaksi syötäväksi riittää hyvin vaikka tuo pelkkä täytekakku. Minäkin meinasin ehdottaa juustotorttua tai miksei pikkuleivoksiksi vaikka porkkanakakkua.

Jos peruna puolta pöytään kaipailet niin itsetehdyt kuorelliset, maustetut lohkoperunat sopisivat, maistuvat yllättäen jopa kylminä, kasvislisäkkeenä voisi olla myös paahdettuja kasviksia. Myös öljypohajainen perunasalaatti kesäperunoista sopisi.

Mukavia juhlia =)

Seabreezeen tulee vodkaa, greippimehua ja karpalomehua.. Mojitoa minäkin ajattelin niin eka mitä mies sanoi kun puhuttiin drinkeistä, että joo kunhan ei sitä mihin tuli se minttu :D Sil on jotain Mojitoa vastaan..

Yhteistyössä