mitäs tässä tilanteessa vois tehdä? väärä tuote saatu kaupasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Me ollaan ostettu askosta sänky ja patjat.

No tässä muutama päivä sitten mä tajusin, että ne patjat on väärät, mutta kuittia ei ole enää tallessa, eikä askossakaan enää ole. Johan mä jonkun aikaa ihmettelin, miten nuo on noin joustavat, vaikka pyydettiin kovimmat patjat.

Nää patjat on kyllä yhteensä melkein 600? kalliimat kuin ne patjat mitä me on maksettu. Mutta mä kuitenkin olisin ne halvemmat halunnut, nuo on niin pehmeät.

Mitä tässä oikein voi enää tehdä, kun mitään todisteita ei ole siitä, että patjat on väärät. vai voiko mitään :|

no tuossa vaiheessa ei kai oikein mitään. ois pitänyt melkolailla heti alkuun tuollanen ilmottaa ja huomata eikä vasta kahden vuoden päästä.

toki, voin olla väärässäkin :)

No eivät todellakaan tee mitään!

Ihme asioista ihmiset menee kauppaan valittaa...

Tiedän vaikka mitä ÄLYTTÖÄMIÄ juttuja, mieheni oli aikoinaan huonekaluliikkeesä töissä....

no mä oon vähän hidas, en mä tota lappusta oo koskaan tarkemmin syynännyt, kun se on vaan yhden kirjaimen ero :D

Ja rahallisesti tässä kärsi asko, emme me. Kun mä mietin sitäkin, että kun nuo on melkein tuplasti kalliimat, niin kai meidän periateessa kuuluis maksaa loputkin siitä hinnasta?

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no mä oon vähän hidas, en mä tota lappusta oo koskaan tarkemmin syynännyt, kun se on vaan yhden kirjaimen ero :D

Ja rahallisesti tässä kärsi asko, emme me. Kun mä mietin sitäkin, että kun nuo on melkein tuplasti kalliimat, niin kai meidän periateessa kuuluis maksaa loputkin siitä hinnasta?

No ei kai nyt enää sentään tartte. Jos olisitte huomanneet asian aiemmin tai Asko olis huomannut niin sitten olis patjat vaihdettu tai maksettu lisää ajoissa.

taidat tosiaan olla vähän yksinkertainen...

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Missä ihmeessä aloittaja puhui kahdesta vuodesta??? joo ei liity asiaan kait mitenkään mut silti... Mä en huomannut mitään aikaa kerrottavan...

Alkuperäisessä viestissä oli se kaks vuotta, mut alottaja sit kävi muokkaamassa tekstiään myöhemmin :)

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Missä ihmeessä aloittaja puhui kahdesta vuodesta??? joo ei liity asiaan kait mitenkään mut silti... Mä en huomannut mitään aikaa kerrottavan...

oli se tuolla aikasemmin, mut muokkasin vähän :D

joo ehkä mä oon tyhmä, mut mua silti vähän häiritsee, nyt kun tiedän, että meilä on kalliimmat patja, kuin pitäisi.

Siis ei oo totta. Senkö takia muokkasit aloitusta että ihmiset ei pääse enää ihmettelemään miten näin pitkän ajan kuluttua huomaat asian?
Sä todella olet yksinkertainen! Ei tekstin poistaminen mitään muuta. Siitä on pari vuotta ja sillä selvä. Nyt on myöhäistä.

Yhteistyössä