Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Mun tekis viinaa mieli. Pitäiskö tehä paukku?
Teet tuplapaukun ja vedät munkin puolesta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Mun tekis viinaa mieli. Pitäiskö tehä paukku?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eihän sitä voi katsoa yli 100 äo:n omaavatB)
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Mun tekis viinaa mieli. Pitäiskö tehä paukku?
Teet tuplapaukun ja vedät munkin puolesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:hyytyy hyytyy, sama homma joka ilta :|
siis muilla ...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mä oon ottanu jo.
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Mun tekis viinaa mieli. Pitäiskö tehä paukku?
Teet tuplapaukun ja vedät munkin puolesta![]()
Mua vaan huvittaa se, mistä tää mielihalu laukes. Olin ripustamassa pyykkiä kuivamaan ja vaimo on kerrankin ostanu hyvän hajusta huuhteluainetta. Joku viina siitä tuli mieleen, veikkaan rommia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No hyytykö kaikki nyt kokonaan :|
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mä oon ottanu jo.
Hyvä! Mä yritän kyllä vielä ehkä sinnitellä ilman...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tuntuu vaan että ei oikein sovi antibiootin kanssa, tai sitten kuvittelen vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:njäääh..ei me vielä..kone sano tilt. |O :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mä oon ottanu jo.
Hyvä! Mä yritän kyllä vielä ehkä sinnitellä ilman...
Mene nukkumaan pälli. Siinä se menee sinnittely huomaamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tuntuu vaan että ei oikein sovi antibiootin kanssa, tai sitten kuvittelen vaan.
Etkö ole vielä parantunut? :|
Yks rommikola täs naamariin ja sit vasta nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Tytöllä pullosta vierotus meneillään, toooooosi hauskaa... NOOOT!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tuntuu vaan että ei oikein sovi antibiootin kanssa, tai sitten kuvittelen vaan.
Etkö ole vielä parantunut? :|
10pv kuuri, ei sitä kesken jätetä. Mätänee koko kankku muuten.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Tytöllä pullosta vierotus meneillään, toooooosi hauskaa... NOOOT!!!!
Hmm... pitäskö olla isille samalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kankku,mitä vikaa sulla perseessä on![]()