Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Itsarin partaalla:Jees. Lue alkuun vaikka kirousketju ja sitten essien tiskikoneketju, niin alkaa sultakin hymy hyytymään.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:Mä suosittelen myös tutustumista tähän ketjuun:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1707504
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Elämä on niin ihanaa! :heart: :heart: =) =) :heart: :heart: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Elämä on niin ihanaa! :heart: :heart: =) =) :heart: :heart: :wave:
Niin on!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Justiinsa tänään mietin että mitä sulle kuuluu kun mullekin kuuluu niin hyvää.... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Oot vaihtanu nikin? BKM olit? Arvaa oot ollu mun mielessä ja mietin miten sulla meneeNOOH??? :heart: :heart: Rakkautta ilmassa ja lisää paljon tulossa.. Tulevaisuutta yhdessä hieman mietittiinkin jopa...
![]()
:heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Oot vaihtanu nikin? BKM olit? Arvaa oot ollu mun mielessä ja mietin miten sulla meneeNOOH??? :heart: :heart: Rakkautta ilmassa ja lisää paljon tulossa.. Tulevaisuutta yhdessä hieman mietittiinkin jopa...
![]()
:heart: :heart:
Juuh, mä vaihdoin.Meillä ihan sama juttu. :heart: Hautapaikoista keskusteltiin.
vierekkäin, tottakai.. :heart: oi, elämä on ihanaa... :heart: :heart: Mutta on se samalla jotenkin hiukan... pelottavaa
Mutta se siivosi tänään meillä... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:On joo hiukan pelottavaa.. Vähän jännittää silleen kivasti mihin tästä mennään:heart: Ja kyllä elämä on niiiin ihanaaaa!!! :heart: Vai ihan siivosi
. Mites sun lapset on ottanut tämän miehen vastaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ihana ketju :heart: :heart: Oi teitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:On joo hiukan pelottavaa.. Vähän jännittää silleen kivasti mihin tästä mennään:heart: Ja kyllä elämä on niiiin ihanaaaa!!! :heart: Vai ihan siivosi
. Mites sun lapset on ottanut tämän miehen vastaan?
No tosi hyvin.Sekin tässä vähän kauhistuttaa. Meillä oli mun mielestä tosi hyvä tyttökolmikko eikä me siihen ketään kaivattu.
No, nyt tytöt tykkää Herra J:stä kuin hullu puurosta.
Nuorempi yritti ehdottaa jo, että jos se olis vaikka heidän isi.
Ja isompi kysyi tänään että miksei se asu meillä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ooooh.. Mä itse vähän koitan pitää miestä ja poikaa erillään.. Poika tykkää ihan hirmusasti tästä, välillä tuntuu että vähän liikaakin
. En tiedä sit miten multa onnistuu yhdistää oma arki jonkun toisen arkeen, ja sit jatkaa yhteistä arkea. Se hieman jännittää, kun on ollut yksin ja tottunut siihen..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ot:Kauanko te olette noi prinssinne tunteneet? Ihanaa että joillakin on rakkauselämää, mulla sitä on aikaisintaan seuraavassa elämässä jos hyvin käy![]()