Mitäs tänään suunnitelmissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Meidän olis tarkoitus lähteä koko perheen voimin Citymarkettiin, kunhan nuo miehet herää..
Sit pitäis vielä siivoskella, koska huomenna tulee ekat synttärivieraat neidille.
Tässä jo vähän aloittelinkin siivoilua, juutuin vaan nyt tähän koneelle :/

Jos tänään sais vihdoin ja viimein haettua toppavaatteet vintistä... (niin, täällä ei ole vielä ollut kovia pakkasia, ei kulje lapset jääpuikkoina;)). Ruokaa tietty pitää laittaa ja tulee iltapäivällä hoitolapsia. Ulkoilua vois harrastaa myös ja siivota pari kaappia.

:ashamed: mä nousin jo ennen seitsemää koska on iso kouluprojekti tehtävänä -tämän päivän aikana :ashamed:
arvaa olenko vielä aloittanut edes... :D

tarttee tehdä tutkimuksen analyysi -lukea väitöskirja ja etsiä vastaukset 10 kysymykseen sekä kirjoittaa niistä kirjallinen osuus päättelyineen ja muusta kirjallisuudesta löytyneiden tukevien lähteiden avulla :headwall:

näin minusta tulee hyvä sairaanhoitaja... :whistle:

Avonin tilausta nettiin näpyttelyä, kirjanpitoa, kokeisiin lukemista, taas. Nukkumista ja sit melkein lähteä koulun penkille

Ei mitään erikoista. Nyt laitan tässä samalla ruokaa. Imuroida pitäs ja käydä lasten kanssa pulkkamäessä. Sit kun mies pääsee koulusta niin ruokakauppaan täytyy suunnata. :)

Juu olishan niitä suunnitelmia ollu,mut ku heräsin niin aivan kauhea olo oli. En jaksa kävellä jos ei pakko, en jaksais ees istua mut on pakko.En pysty syömään,pää hajoaa kohta ku en ole jaksanu keittää kahvia enkä tiedä voisinko sitä edes juoda.Ei täs muuten mitää mutta ku on 1v9kk ja 4vk ikäiset lapsoset.Tuli videoiden katselu päivä, hyi mua olen huono äiti.Harmittaa :( ei pääse ees ulos.

Yhteistyössä