Lopultakin mun haave toteutui :)

Nyt mie pääsen laittamaan meidän vaatteet ihan oikeaan vaatehuoneeseen :) - ei enää kaappeja siellä ja täälä jokaisessa makuuhuoneessa vaan nyt ne tulee kaikki yhteen ja samaan paikkaan :)

Siis kunhan vaan saa itseään niskasta kiinni ja alkaa setvimään tuota vaatepuolta oikein urakalla.
Tänään mies haki ekat korisysteemit ja huomenna hakee sit loput... ja sitten niitä pääsee (tai se voi kyllä olla niinkin, että alkuinnostuksen joutuu) laittamaan.

Samalla tuleekin sit varmaan kerrankin kunnolla läpikäytyä nuo vaatteet, niissä kun on varmasti sellaisiakin, joita ei kukaan enää käytä (ainakaan meillä siis).
Ja vuodenaikakin on silleen hyvä, että samalla voi jo korjata kesävaatteet pois ja laitella syksyn ja talven varalle pidempää ja paksumpaa vermettä esiin.

Mutta olen mie tuota ihmettä jo odottanutkin, että koska ois sen vaatehuone-projektin aika. Aina on ollut jotain ainakin ”muka-tärkeämpää”...
 
minä,
Ennuste:
Talvesta tulee lämmin!
Keskiviikko 24.8.2011 klo 20.34
Toppavaatteet voivat olla hyödyttömiä tulevana talvena, ennustaa sääpalvelu WSI.
Pitkän aikavälin sääennusteisiin erikoistunut yhdysvaltalainen Weather Services International -sääpalvelu ennustaa Suomeen myös normaalia lämpimämpää syksyä.
 
Pettiina
Minä tykkäisin kans semmosesta talosta jossa olis kodinhoitohuone niin suuri että sinne mahtuis kaikki vaatteet, ei veis kaapit tilaa makuuhuoneissa ja pyykkihuolto ois kätevää.Harmi vain tässä talossa se ei oo mahdollista mutta jospa joskus se uusi rakennettais niin sinne tulee kyllä tuommonen ratkasu :D
 
IhanaValo
Onnittelut haaveen toteutumisesta!
Myö kun muutettiin tähän asuntoon, ihastelin että jee nyt meillä on vaatehuone mihin saa järjestellä kaikki...no, yllättävän pian se oli täynnä kuitenkin ja vielä niin ettei kaikkea ees tiiä mitä sinne on tullu sullottua :)
Mut jospa sie oisit parempi järjestelemään/pitämään järjestystä :)
 
"vieras"
mites valtavan iso vaatehuone teillä sitten on?
mietin vaan kun meillä tuo yksi vaatehuone ns. tavan kokoinen ja sen ainakin on 11v tyttö aivan täyttänyt yksikseen :D
 

Yhteistyössä