Mitäs tänään ohjelmassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, saatanpa hyvinkin olla raskaana. Tunnin päästä testailen ja olen jo nyt aika varma että se testi on positiivinen. On vähän sellasia oireita ja olotiloja..

Hiukan on perää tuossa ylikansoitushommassa, mutta tuo vouhotus kuulostaa jo vähän pelottavalta. Mikä Pekka-Erik toinen sielä naputtelee? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Juu, saatanpa hyvinkin olla raskaana. Tunnin päästä testailen ja olen jo nyt aika varma että se testi on positiivinen. On vähän sellasia oireita ja olotiloja..

Hiukan on perää tuossa ylikansoitushommassa, mutta tuo vouhotus kuulostaa jo vähän pelottavalta. Mikä Pekka-Erik toinen sielä naputtelee? :whistle:

tuuppa kertoo meille sit tulokset :D

Minun pitäs lähtee puoli kymmeneltä tyttöjen kanssa neuvolaan. On 4v käynti ja vähän jänskättää, että mitä siellä tehdään =) sitten olis ruoanlaittoa ja kun mies tulee koulusta niin kaivellaan esiin tuo joululaatikko, jos vaikka vähän laittas jouluakin meille :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mitä vittua?!:
No kyllä se vähän kuuluu! Tämä maailma muutenkin ihan ylikansoitettu niin sitte jotkut idiootit menee tekemään enempi ku 2 kakaraa, jopa 20! Oikeasti pitäis ainaki puol vuosisataa harrastaa yhden lapsen politiikkaa koko maailmassa, että tällä pallolla olis vielä tulevaisuus!

No ei se silti kyllä kuulu.
Sekö auttaa, että Suomen kansa lakkaa lisääntymästä? :laugh:
Tervetuloa maan pinnalle.

Tämän valtion kannalta täällä lisäännytään aivan liian vähän.
Se, että joku suomalainen saa alle 2 lasta tai vaikkei yhtään, ei muuta asiaa suuntaan tai toiseen, mutta hävittää valtiomme maailmankartalta ennen pitkää.
Ongelmaksi asti lisääntyviä on jossain ihan muualla.

Yhteistyössä