Mitäs tää nyt on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hippula

Vieras
Siis kp 16/25-29 menossa.oviksen bongasin kp 13,siement kylvetty ja nyt tulinkin kysymään että mikä ihme mua vaivaa...Aaltoilevaa menkkamaista pakotusta alamahassa???Mistä ihmeestä se johtuu? Ei mitään niin kovaa kuin menkkojen aikaan,sellasta pinnallisempaa..tuntuu semmonen pikkunen jomotus hetken ja häviää sitten..Mitä tää nyt on?

Vähän sama juttu täällä, nyt tänään olen bongannut, että rinnat aristaa. Kp 21/28 menossa. Oviksen aikaan (ajoitus siis oli oikea, en ole tehnyt ovistestiä...) oli aika paljon nipistelyä oikealla puolella alavatsassa ja sen jälkeen sellaista nipistelyä silloin tällöin... Voisiko olla, että nyt olisi tärpännyt vai toivonko turhaan?

Mulla eilen ja tänään ollu kovaakin pistelyä enemmänkin kuin nipistelyä koko alamahan alueella ja kohdun paikkeilla oikealla puolella (nivusen ja häpykummun välissä).Ja nyt tänään tuossa ihan äskettäin tuli se menkkajomotus.Niimpä tässä nyt mietinkin että mitä se voi olla näin aikaisilla kiertopäivillä,tuskin sentään kiinnittymistä..?

jaa.a kumpa tietäs itselläni meneillä 31/28-29 ja mul ollut sellanen tunne alavatsassa et joku työntäis kynän kokoista jutskaa sieltä se kestää hetken sit häviää kipu ollut molemmilla puolilla samas kohdis...toivottavasti joku osaa vastata sulle,koska itselläni ei kuukautiskipuja ole koskaan ollut ja vikat 9 v syöny pillereitäkin lopetin toukokuussa.

Yhteistyössä