ei täs oikein pysty mitään syömään. toisella kädellä heilutan vaunuja ja 3v makoilee tuossa vieressä ja ois heti kans vailla.. äsken syötiin kyl patonkia ja yrttituorejuustoa.
en mitään. meillä on se pääperiaate että koneella ei syödä. Ja jotta lapset tekee myös niin, niin ei vanhemmat ainakaan lasten valveillaollessa mitään koneelle kanna Ja en muutenkaan kyllä yhtään mitään sellaista mistä voi muruja mennä näppiksen väliin tai rasvaa tippua sinne.