mitäs syötte par.aikaa kun näpyttelette koneella?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei täs oikein pysty mitään syömään. toisella kädellä heilutan vaunuja ja 3v makoilee tuossa vieressä ja ois heti kans vailla.. äsken syötiin kyl patonkia ja yrttituorejuustoa.
 
en mitään. meillä on se pääperiaate että koneella ei syödä. Ja jotta lapset tekee myös niin, niin ei vanhemmat ainakaan lasten valveillaollessa mitään koneelle kanna :laugh: Ja en muutenkaan kyllä yhtään mitään sellaista mistä voi muruja mennä näppiksen väliin tai rasvaa tippua sinne.
 

Yhteistyössä