mitäs suunnitelmia on v-lopulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukasmami

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
6 917
0
36
mä oon tämän pvn siivonnu,pyykänny kaikki pyykit pois kopasta :saint: harvinaista on kun kopassa ei oo yhtään liaksta vaatetta ;)

illalla katson maajussit.

la lähden aamusta katsomaan äitiäni sairaalaan. vien lukemista ja hedelmiä että aika kuluu. illalla lapset menee mummilaan yöksi ja me lähdetään miehen kanssa kavereitten mökille viettään iltaa B)
su nukutaan ja löhötään :D :whistle: ja haetaan roska ruokaa grilliltä :p :D

Tänään olen siivonnut puolet talosta ja illalla kavereiden kanssa ulos syömään. Huomenna sitten loput siivoukset ja pyykinpesua. Kuopus meinasi leipoa huomenna omenamuffineja, joten leipomispäivä tiedossa. Muuten vaan ollaan ja vietetään normiviikonloppua =)

Pizza uunissa,ootellaan miestä. Anoppi tuo kohta isommat pojat kotiin. Huomenna ajattelin lähteä tytön kanssa shoppailemaan pitkästä aikaa,mies varmaan tekee terassia koko päivän ja sitten se lähteekin työmatkalle.

tänään vaan ollaan ja katsotaan BB:tä, pitäis raahautua hakee pojalle sisäpelikengät tuosta vieressä olevasta urheilukaupasta.
huomenna iltavuoroon töihin ja tenavat mummilaan. sunnuntaina aamuvuoroon töihin ja töiden jälkeen koiran kasvattajan luokse pentutapaamiseen. illalla sit olis viel pojan futisharkat. nopeesti siis vkl taas hurahtaa ohi.

Ei kummempaa....Talo on siivottu, pyykit viel koneessa. Mies tulee kohta töistä, sit vaan ollaan. Illalla katotaan maajussit ja BB. Huomennakaan ei sen kummempaa ohjelmaa, tosin pyörittelen täs ajatusta että kehtaisinko kysyy miehen vanhemmilta voisko muksut mennä sinne yöksi, vähä menojalkaa vipattais ku viimeksi oon baareillu yli puoli vuotta sitten :D

Yhteistyössä