Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mulla on sama vika, kattelen MM-kisoja, syön herneitä ja lasissa on valkoviiniä. mutta kisalähetyskin lopuu kohta, niin sitten loppuu tekeminen
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Nauretaan. Se joka kuolee ensimmäisenä nauruun, on voittaja. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Tulkaa ällökuvaketjuun
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Nauretaan. Se joka kuolee ensimmäisenä nauruun, on voittaja. :xmas:
Ainaskin olis ollut ilonen kuollessaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mulla on sama vika, kattelen MM-kisoja, syön herneitä ja lasissa on valkoviiniä. mutta kisalähetyskin lopuu kohta, niin sitten loppuu tekeminen
Jos ei ala nyt sutinat niin lähden csi:tä tiiraamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Tulkaa ällökuvaketjuun
Pitääkö mun laittaa sinne oma pärstäkuva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Tulkaa ällökuvaketjuun
Pitääkö mun laittaa sinne oma pärstäkuva![]()
Jos haluut
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mulla on sama vika, kattelen MM-kisoja, syön herneitä ja lasissa on valkoviiniä. mutta kisalähetyskin lopuu kohta, niin sitten loppuu tekeminen
menee tallennukseen![]()
mitä jos tapeltais jostain? joku oikein mehevä aihe
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mulla on sama vika, kattelen MM-kisoja, syön herneitä ja lasissa on valkoviiniä. mutta kisalähetyskin lopuu kohta, niin sitten loppuu tekeminen
menee tallennukseen![]()
Ainahan joku mun kanssa saa riitaa haastettua![]()
Kunhan se yksi dingelidongeli saapuis palstalle niin avot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mulla on sama vika, kattelen MM-kisoja, syön herneitä ja lasissa on valkoviiniä. mutta kisalähetyskin lopuu kohta, niin sitten loppuu tekeminen
menee tallennukseen![]()
Ei varmaan kauaa mee...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mitä jos tapeltais jostain? joku oikein mehevä aihe
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mitä jos tapeltais jostain? joku oikein mehevä aihe
en mä oo onnistunu sun kans tappelemaanpitäisköhän sekin asia korjata? mä oon muutenkin varmaan vähän vääränlainen palstailija, kun mä en tappele kenenkään kanssa. mun palstakäyttäytymiskoulutus on pahasti kesken :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kuka on dingelidongeli?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:mitä jos tapeltais jostain? joku oikein mehevä aihe
en mä oo onnistunu sun kans tappelemaanpitäisköhän sekin asia korjata? mä oon muutenkin varmaan vähän vääränlainen palstailija, kun mä en tappele kenenkään kanssa. mun palstakäyttäytymiskoulutus on pahasti kesken :saint:
No kyllä sä varmaan vielä joku pävä hermostut mun jutuille :xmas:![]()
mä en voi kommentoida näihin mitään, kun mulla ei oo lapsia. eli sillon mulla ei saa olla mitään mielipidettä lapsiin ja kasvatukseen liittyenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No mä annan teille ajattelemisen aihetta. Ihmettelen itse miksi niin moni meuhkaa ihme asioista täällä palstalla. Melkein aina on huono äiti jos tekee/ei tee jotain.
Huonoa on Esim:
-tupakoi
-käyttää alkoholia (edes joskus)
-ei imetä
-ei käytä kestovaippoja
-ei tee soseita/muuta ruokaa
-ei jaksaa kantaa vauvaansa 24/7
-vie vauvan hoitoon
ja muutenkin jos on edelleen oma elämä, niin se on jotenkin kauheeta, kun ei sais olla muuta kuin se ah, ihana lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:saahan kaikilla olla mielipiteitä vaikkei lapsia oliskaan. Kyllä sulla varmaan joku mutu tuntuma on miten tekisit jos olisi=)