mitäs sitä on jo tänään ehditty syödä? etenkin te, jotka haaveilette muutaman kilon karistamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
itse söin aamupalaksi pienen kupillisen turkkilaista jugurttia mansikkahillolla & join mustaa kahvia makeutusaineella.
myöhemmin söin purkillisen vanilijarahkaa, mansikoita ja paahdetun ruispalan juustolla sekä join Frezza laten ja kevytkokista.

mies tuolla ihanan kannustavana vääntää päivälliseksi pitsaa :O

"muok.lisäys" lisää kevytkokista, lisää mustaa kahvia, piparkakun makuinen ateriankorvike-patukka sekä puoli palaa kinkku/jauheliha-pitsaa

Viimeksi muokattu:
Aamulla ja töissä en mitään, töistä tullessa odotti ruoka valmiina. Luksusta minulle, kerrankin näinpäin kun mies lomalla.
Kalamurketta syötiin uusienperunoiden ja salaatin kera.
Taitaa mennä tämä ja huominen päivä kalalla. Murekkeen lisäksi oli tehnyt kalapullia pakkaseen, savustanut lohen ja siikoja. Ulkotulella kiehuu kalaliemi ja kalakastikepohja, kunhan ne ovat kiehuneet, mies halstraa vielä lahnoja.

Herätys klo 06:00, ja tähän mennessä 1 purkki tonnikalaa.
Tämä on yleensä se mitä töissä syön ilman näläntunnetta, mutta nyt juhannuksen ja grilliruokien jäljiltä vatsalaukku ei oikein ole tyytyväinen näin vähään :D

Saas nähdä mitä kotona sit tulee syötyä.

06:30 2dl maitorahkaa persikanpalasilla ja 11:30 lautasellinen kasviskaalipataa mustikkahillolla. Lisäksi kaksi litraa vettä mennyt tähän mennessä.
Jos sitä vielä söis parin tunnin päästä kesäkeittoa ja illalla 0,5l teetä.

-5kg ois haaveissa (ja näillä eväillä haaveeksi jääkin :)). Aamulla kahvin kans sämpylä ja ihan liikaa juustoa. Lounaaksi Nutrilett-pirtelö, nyt päivällistä jo syön..Salaattia ja pari kalapuikkoa. Illalla vielä marjarahkaa.

Mä söin aamiaiseksi kaksi ruisleipää justolla ja kalkkunalla, ja lounaaksi pari perunaa, porkkanan ja 2 grillimakkaraa sekä salaattia ja cocista.

Ei oo kiloja karistettavana :)

Ap, en ole alan asiantuntija, mutta ei toi laihdutusruoalta kuulostanut?

Joo, pitäis pudottaa sellaset 3-5kg, mutta ehkä se ei tänään enää onnistu.
Aamupala: porkkanasämpylää, kahvia ja 4-viljan puuroa
Lounas: Spelttipuuroa ja porkkanasämpylää
Välipala: Pulla ja banaanibostonkakkua ja vähän kaikkee napostelua
Päivälliseksi syön vielä kanaa ja kasviksia.

Eli tämä päivä meni ketuiksi. Mulla on ongelma kun en saa syödä maitoa, niin en ole oikein keksinyt mitään helppoa nopeaa ja täyttävää välipalaa, tule sitten naposteltua kaikenlaista...

Ap:n ruoka on kyllä mun mielestä kaukana kevyemmästä ja painonpudotukseen tähtäävästä ruuasta.

Kauheasti ihmiset syövät! Mihin aikuinen oikeasti tarvitsee välipaloja? Ellei siis tee todella fyysisesti raskasta duunia tai ole todella kova urheilija. Laihduttaessa ymmärrän myös säännöllisen ruokailun tärkeyden, mutta normitilanteessa!

- pari palaa ruisleipää päällisineen ja 2 mukillista kahvia
- jauhelihapihvi, raejuustoa ja höyrytettyjä kasviksia
- noin kourallinen ketsupinmakuisia tikkusipsejä
- pari lasillista vedellä lantattua appelsiinimehua
- useampi lasillinen vettä

aamulla ennen klo 5: mehukeittoa 3dl, banaani ja viili
klo 9: viipale kalkkuna-juustoleipää, omena
klo 12: 3 viipaletta samanlaisia leipiä kun yllä, muutama miniluumutomaatti
klo 14: banaani

tunnin päästä on ruuaksi makaronilaatikkoa ja iltapalaksi syön vielä jonkun hedelmän. kiloklubi antaa kalorimääräksi vajaa 1700kcal, jolla pitäisi laihtua n. 500g/vk.

aamulla klo 7: n 1,5dl maustamatonta jugurttia, lasi omenatuoremehua
aamulla klo 8.30: iso mukillinen maitokahvia, vettä
päivällä klo 12: lautasellinen tonnikala-katkarapu-salaattia ja sämpylä, vettä
päivällä klo 14: iso mukillinen maitokahvia, vettä

illalla olen kotona yksinäni, joten syön jotain ihan kevyttä, ehkä pussillisen pakastekukkakaalia ja palan ruisleipää.

Todella olen yrittänyt keventää, mutta paino ei kyllä tipu - ei sitten millään...

-4kg haaveissa. Tänään syötynä purkki raejuustoa ja myöhemmin yksi juustosämpylä. Kohta paistan pihvit ja teen salaatin. Iltapalaksi varmaankin dippiä ja vihannestikkuja.

[QUOTE="Vieras";28646546]Kauheasti ihmiset syövät! Mihin aikuinen oikeasti tarvitsee välipaloja? Ellei siis tee todella fyysisesti raskasta duunia tai ole todella kova urheilija. Laihduttaessa ymmärrän myös säännöllisen ruokailun tärkeyden, mutta normitilanteessa![/QUOTE]

Juoksen viikossa 35-40 km, joten en elä pelkällä kasviksella.

aamupalaksi: puoli litraa mustaa kahvia, 5 riisipiirakkaa, joista kaksi munavoilla ja 3 meetvursti siivulla, kolmella voita, 4 meetvurstisiivua, juustoa ja kurkkua. lisäksi banaani.

lounaaksi: 800g grillikylkeä, 4 ruisleipäsiivua voilla ja juustolla.

päiväkahvilla meni puoli litraa mustaa kahvia ja 2 riisipiirakkaa ja kaksi korvapuustia

päivälliseksi on savukalaa ja salaattia
ja iltapalasta ei viel tietoa.

Aamupala: maustamatonta jogurttia ja vähän Fitness tumma suklaa-hiutaleita ja lasi appelsiinimehua.
Lounas: Leipäviipale juustolla, pari lihapullaa ja riisiä. Vihanneksia. Ja jälkiruokana nektariini.

Iltaruokana on broileria ja salaattia. Iltapalaa en syö enkä yleensä mitään välipaloja. Ja jumpassa tuli jo tänään käytyä.

[QUOTE="Vieras";28646546]Kauheasti ihmiset syövät! Mihin aikuinen oikeasti tarvitsee välipaloja? Ellei siis tee todella fyysisesti raskasta duunia tai ole todella kova urheilija. Laihduttaessa ymmärrän myös säännöllisen ruokailun tärkeyden, mutta normitilanteessa![/QUOTE]

Kyllä mä tarvitsen säännölliset ruokailut niin laihduttaessa kuin ilmankin! Itse en kyllä välipaloja syö, yhden aamupalan kyllä, mutta syön 3 ruokaa päivässä.

Joo ihan törkeää mättöä, rahkaa ja mehukeittoa ja ruisviipaletta. Ei voi tajuta!

-ajatella, joku oli syönyt pullan :(

Yhteistyössä