Mitäs sit tekis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ummelwalad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo.. sit näiden jälkeen peräti kolme vapaata ja sit taas viisi yötä. Et ihan yhtä juhlaa taas. No mulla olikin aika lungia tossa jouluna ja vuoden vaihteessa, et sen siitä sit saa.. :D

No onneksi sentään tuntuisi olevan suht. rauhallinen työ, kun ehdit koneelleki? Ite yötöissäkään harvemmin oli luppoaikaa mut työt on kaikki niin erilaisia.

itsekkin kyllä sain niistää sen muutaman hetken tuossa heräämisen jälkeen, mutta ei mulla ole edes flunssaa, vissiin jotaan allergisuutta, mutta ei hajua mille, ollu niin pitkään tää että nukkumisen jälkeen nokka tukossa.

itsekkin kyllä sain niistää sen muutaman hetken tuossa heräämisen jälkeen, mutta ei mulla ole edes flunssaa, vissiin jotaan allergisuutta, mutta ei hajua mille, ollu niin pitkään tää että nukkumisen jälkeen nokka tukossa.

Voisko olla pölystä tai pesuaineesta? Mitä on makkarissa, mitä ei muualta löydy? Tai sitten vaan yksinkertasesti makuulla "nousee" räkä nokkaan.

käytän kahta tyynyä nykyään ja sama homma, joku pölyjuttu se on tai kissoihin liittyvä asia, alkanu kädetkin nyt uudenvuoden jälkeen reagoimaan jollekkin, iho menny huonoon kuntoon, ihan kuin joku pienellä alueella oleva kuiva-juttu, ihottuman oloinen, mutta näyttää siltä että iho olisi vain kuivunut.

en ole jaksanut asiaan perehtyä, varmaan jossain vaiheessa pakko kun alkaa oleen niin haitaks tuo ihon kuivuminen.

Kylmä talvi voi aiheuttaa tota kuivumista ainakin. Mun isoäiti sano noita kuivia ihottumia aina "pohjoistuulen puremiksi". Siis jos on sellasia suht pieniä kuivia ihonvärisiä kohtia, joita tulee lähinnä talvisin.

ei oo ikinä ennen tullut, kutinaakin on ajoittain, mutta ei mitään pahempaa. mutta kun tässä ei ole ollut mitenkään kuolemaa tekemässä niin eipä sitä lääkäriinkään ole viitsinyt mennä

Jos oikein pahoiksi pukkaavat, niin kotikonstina voit koittaa laittaa vähän öljyä niihin kohtiin. Varsinkin jos on kovin paljon kämmenselän tai sormien alueella. Perusvoiteet on toinen.

Yhteistyössä