Edelleen räkäsenä, pyykit pesty ja ripustettu kuivumaan, telkkarista ei tuu mitään katsomisen arvoista, muut nukkuu mut itellä ei uni tule. Mitä siis tekis? Ideoita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en ole mä ainakaan mennyt, vaikka mieli tekis... Pitää olla duunissa seitsemään ja vielä viisi yötä edessä.. : /
Pitkä yöputki. Onko nyt eka yö?
Joo.. sit näiden jälkeen peräti kolme vapaata ja sit taas viisi yötä. Et ihan yhtä juhlaa taas. No mulla olikin aika lungia tossa jouluna ja vuoden vaihteessa, et sen siitä sit saa..![]()
itsekkin kyllä sain niistää sen muutaman hetken tuossa heräämisen jälkeen, mutta ei mulla ole edes flunssaa, vissiin jotaan allergisuutta, mutta ei hajua mille, ollu niin pitkään tää että nukkumisen jälkeen nokka tukossa.
Mulla tosin tulee aika isojakin kuivia läiskiä, jotka sitten suihkussa muuttuvat kirkkaan punaisiksi. Tosin atopialla on osansa asiassa.
juu mullakin osa noista kuivista kohdista menee punoittavaksi suihkun jälkeen.
Sit on varmaan niitä "pohjoistuulen puremia". Menevät kuivan kauden jälkeen ohi. Mulla noita on aina jonkin verran mutta eniten ja isoja lähinnä talvisin, kun sisäilma todella kuivaa ja ulkona kylmä. Kyllä vanha kansa tietää.![]()
Enää kolme tuntia, niin voi käydä nukkumaan.