Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
*kaivaa pakastimesta jääkuutioita ja tiputtaa ne hyytiksen paidankauluksesta sisään*Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kerro mulle viilentäviä juttuja. Kuolen kuumuuteen. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:*kaivaa pakastimesta jääkuutioita ja tiputtaa ne hyytiksen paidankauluksesta sisään*Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kerro mulle viilentäviä juttuja. Kuolen kuumuuteen. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:hyytis Josko joisit jotakin kylmää?eiks sulla oo tuuletinta mikäänlaista?![]()
Kastele t-paita haalealla vedellä ja väännä kuivaksi. Pue se päällesi. Viilentää ihan kivasti.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Dada:hyytis Josko joisit jotakin kylmää?eiks sulla oo tuuletinta mikäänlaista?![]()
Tein jo alotuksenki... On tuuletin, ja jääkylmiä paukkuja. Ei auta ei. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kastele t-paita haalealla vedellä ja väännä kuivaksi. Pue se päällesi. Viilentää ihan kivasti.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Dada:hyytis Josko joisit jotakin kylmää?eiks sulla oo tuuletinta mikäänlaista?![]()
Tein jo alotuksenki... On tuuletin, ja jääkylmiä paukkuja. Ei auta ei. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:hmmmm mitä paukkuja sä juot?hehhhehahh ai vähä aiheen vierestä?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:mul ei oo tekemistä :headwall:
Teepaidasta jääpaitaAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Saisko sitä käyttää pakastimessa mutkan eka?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:hmm josko jätät sen kossun pois ni ei lämmittäs?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:Lunatic: "rentoudu"? en kai mä ny semmostanojoo..oon maannu varmaa viikon jo koht aika lepotilassa ku tyhmä kuulin et lepo vois edesauttaa ettei tuu keskenmeno ku oli vuotoo..ja paskanmarjat. nyt tarttis tekemistä, ettei ajatukset vaivais nii kovin.
mikäs juopporiki tääl meinaa kokoontuu?tuokaa mulle kans
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:mä luovutan. :wave:
Hyvää yötä kaikelle kansalle |O
Ötysiä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Dada:mä luovutan. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Dada:mä luovutan. :wave:
:hug: :heart: Jos meinaat oikeesti muka mennä, niin kauniita unia.
Kyllä se siitä!
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Dada:mä luovutan. :wave:
:hug: :heart: Jos meinaat oikeesti muka mennä, niin kauniita unia.
Kyllä se siitä!
No aina ne on muka tosissaan mut TODELLISUUDESSA, ne töllää palstaa hiljaa itekseen vielä puoli tuntia. :xmas: