Mitäs siivoatte tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koko viikonloppu meni potiessa pirjotautia ja kun avustajakin on siinä myko-taudissa ni mulla alko kämppä muistuttaa sellasia Sillä siisti- ohjelman asuntoja. Joten ekaa kertaa moneen kuukauteen imuroin, pesin lattiat, siivosin ja pesin kylpyhuoneen ja siivosin parvekkeen. Niin ja pyyhin pölyt ja tuuletin.

Muksu muuten tuli koulusta ja jäi silmät selällään tuijottaa mua, sit se kysy multa: "Äiti. MITÄ sä teet??" Sanoin et siivoon ni se totes et jos täti tai joku muu sais tietää ni mulle huudettais ihan urakalla. Niinpä lahjoin lapsen tietokoneajalla hiljaiseksi :laugh:

Nyt voin hyvillä mielin mennä suihkuun, juoda kupin kahvia, rouskuttaa pari pilleriä ja mennä sit nukkuu :D

Onko teillä kaikilla nyt joku syysloma, vai oletteko aina vaan kotona loisimassa?

Mä en ajatellut siivota, mä menen töihin.

Mä oon saikulla, ollut kohta 2 viikkoa, nyt ku alkaa oleen terveen kirjoissa nii mieluusti kyllä teen jotakin, alkaa tää makoileminen riittää jo.. Torstaina pääsee töihinki :)

Nii juu ja eilen ku pystyin oikeesti jo seisomaan, kyykistyyn ja kantamaan, nii pesin pyykkiä ja tein ruokaa yms. Mies alko laulaan pojille: "Äiti on tullut kotiin, on tullut kotiin" Olihan se hieno tunne saada jotain tehdyksi :)

Viimeksi muokattu:
Meillä on mies kuumeessa, ja nukkuu tuolla ja hikoilee, siksi on jo yksi satsi peittoa ja tyynä pestynä kuivurissa, jotta saadaan taas huomenna aamulla puhtaat käyttöön ja nyt olevat pesuun.
Lisäksi himottais kovasti viedä matot pihalle ja siivota vähän ronskimmalla otteella, mutta katsotaan jos siirtyy. Ei ole kiva sairastaa, jos yks riehuu ja metelöi yms. Sairastelkoon rauhassa, voisin perehtyä eteisen säilytysongelmiin...

Tytyn kaappikin on nyt siivottu ja Konttiin lähtee iso muovikassillinen vaatetta.

Mites muille kävi?
Tuliko siivottua se, mitä suunnittelittekin?
Meillä tuli valmista eikä mennyt kuin parisen tuntia (ja siitäkin iso osa barbien pukemiseen ja petshoppien asetteluun). Nyt on puhdasta, pölytöntä ja hyväntuoksuista. Matotkin ehtivät kuivaa ja pääsivät takaisin lattioille.

wilmankammaria.jpg

Mitäs sitten huomiselle?
Itsellä vastaava urakka pojan 4 v huoneessa ja ehkä liinavaatekaapit...

Viimeksi muokattu:
Eilen sain tosiaan tuon meidän ryjäkaapin siivottua, aikaa meni parisen tuntia.. :D Turhaa roinaa tuli heitettyä roskiin ja osa tavaroista löysi paikkansa muualta.

Tänään en tiedä mitä siivoisin, vai jaksanko siivota mitään :D Mun tulee ystävä 11 jälissä ja sitä ennen pitäis käydä ainaki suihkussa vielä. Eli jotain pientä perussiivousta varmaankin tänään.

Mä suursiivosin asunnon eilen lasten huoneita lukuunottamatta. Ehkä toi selkä viel sen verran antaa periks et hoitais noi loputkin tänään, sit voi hyvällä omallatunnolla maata loppuviikon sängyssä. Lääkäri tosin kielsi imuroinnin ja lattioiden pesun kokonaan :(

En aatellu mitää sen suurempaa alkaa, imuroida täytyy kun koira on karvannu joka nurkan taas, sit voi vaihtaa petivaatteet..Siitä luonnollinen jatkumo onkin pyykinpesu ja joo, toi keittiön kammotus pitää siistiä..*huoh*

Mä olen ollut vähän saamaton pari päivää ja ikävä kyllä se heti näkyy täällä.. :ashamed:

Tänään vois pestä pyykkiä monta monta koneellista, siivoillla vähän keittiönkaappeja, siivoilla tytön leluista ylimääräiset varastoon ja imuroida täytyy varmaankin tai sitten teen sen huomenna ja luuttuan lattiat samalla kun perjantaina tulee vieraita..

Löytyihän tämä inspisketju. Mulla on sängyn alla muutama laatikko jossa on kirjaimellisesti sitä sun tätä ja olen täysin unohtanut ne sinne. Kylläpä löyty pölyä, hyyyyyh :D Ja roskiin lähti lippuja ja lappuja ja ruuveja, muttereita jne
Mitä teillä muilla tänään ohjelmassa?

Valitettavasti nyt on tullut se hetki, kun kesävaatteet on ihan viimeistään pakattava kasseihin ja vietävä varastoon ensi vuotta odottamaan. Samalla pitäisi sitten tietysti järjestellä kaikki kaapit ja purkaa villapaidat sun muut hyllyille.

En kyllä mene lupaamaan, että jaksan tuon tänään sittenkään tehdä... lähiaikoina kuitenkin.

Yhteistyössä