Mitäs särkylääkettä sitä kannattaa ottaa hormonikierukan laittoa ennen,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voit ottaa 1g Panadolia ja mahdollisesti lisäksi vielä 400-600mg ibuprofeenia, jos olet kipuherkkä. Mutta jos Panadol auttaa, niin sillä pärjäät. 1g on aika paljon, joten sitä määrää ei kannate ylittää kerralla, vaan seurata ohjeita. Olikohan, että yksi 1g tbl kolmesti pvässä.

Mä otin 800mg Ibumaxin eikä ollu mitään vaikutusta.. Mulla sattu ihan järkyttävästi! Tuskan hiki valu ja kädet tärisi.. Meinasin pyörtyä ku nousin siitä pedistä. Alamaha oli kamalan kipee 2 päivää..

Mä otin 600mg Buranaa viime viikolla samassa tilanteessa, 40 min ennen laittoa käskettiin ottaa.
Sanottiin että helpottaa kohdunsuun kipua.

Ja kyllä se helpotti sitä jälkeistäkin olotilaa.. Mulla ei jälkeenpäin ollut kuin sellainen painontunne alapäässä, mutta sitten kun kipulääkkeen vaikutus yöllä lakkasi niin heräsin aika VOIMAKKAISIIN vatsakipuihin. Tunnin kesti ennen kuin uusi lääke alkoi tehoamaan ja sain taas nukahdettua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä otin 600mg Buranaa viime viikolla samassa tilanteessa, 40 min ennen laittoa käskettiin ottaa.
Sanottiin että helpottaa kohdunsuun kipua.

Ja kyllä se helpotti sitä jälkeistäkin olotilaa.. Mulla ei jälkeenpäin ollut kuin sellainen painontunne alapäässä, mutta sitten kun kipulääkkeen vaikutus yöllä lakkasi niin heräsin aika VOIMAKKAISIIN vatsakipuihin. Tunnin kesti ennen kuin uusi lääke alkoi tehoamaan ja sain taas nukahdettua.

mulla on myös sitä nopeasti vaikuttavaa panadol zappia.. tais vaikuttaa vartissa..

Jokainen kokee varmasti erillä tavalla nuo tuntemukset, mutta itse otin 2x400mg ibumaxia pari tuntia ennen, ja n. puoli tuntia ennen vielä 1x400mg ibumaxia.

Ja ihan aikaa varatessa neuvoivat ottamaan särkylääkettä. Otin, koska näin neuvottiin :)
Ei sattunut laitto, ihan pikkuisen nipisti. Yhden lapsen synnyttäneenä tunne oli mitättömän pieni :)

Tsemppiä!!

Kuumimmat

Yhteistyössä